|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er staan maar weinig snelle nummers op, het merendeel is gewoon rustig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
aha, jah, das iets minder. maar zolang er geen regel text als: tic tic tic toc in zit. mid-tempo heeft ook natuurlijk zijn charme, als er tenminste 1 uitbasting in het nummer zit. hehheh. ik heb nu al wel minder zin om deze nieuwe ceedee te beluisteren. Oud Vuil. |
|
Ik heb de limited dubbelCD in box nog kunnen bemachtigen Ik vind het een zeer sterke release!! |
|
quote: Gewoon luisteren, smaken verschillen, misschien vindt jij hem wel geweldig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
mja, maar ik ga hem nu zeker niet "zomaar" kopen. en 1X luisteren helpt niet altijd. ach, ik zie/hoor wel. Oud Vuil. |
|
quote: Je hebt toch een snelle internetverbinding? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ja, eerst downloaden, dan kopen (als je 'm goed vindt). Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik ben niet zo into dat soort dingen. Oud Vuil. |
|
quote: EERST KOPEN, dan verkopen als je hem slecht vind. |
|
quote: Of downloaden en kopen als je hem goed vind Ik DL meestal 1-2 nummers van een album dat me wat lijkt. Dan weet ik echt wel of het wat voor me is of niet. Vaak kan dat nog van de site van de band/ label af ook. |
|
Ik luister meestal op de site zelf. Dus eigenlijk tijdelijk downloaden (of hoe heet dat). Ook meestal 1 of 2 nummers (meer wordt er ook niet aangeboden) Als de band goede recensies heeft koop ik het gewoon. Moet toch ergens met mijn loon heen en de verzameling moet ook groeien. |
|
quote: Ik ben helaas best wel blut, dus dat gaat niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hmm, Ik ken 5 cd's van Morbid angel (Blessed are the sick, Domination, Formulas, Gateways en Heretic) maar voor zover ik weet hebben ze hun cd's nooit volgepropt met blasbeats. Ik vind Heretic toch een redelijk snelle cd. En daar komt nog eens bij dat hun mid-tempo/trage nummers net zo bruut klinken. Ik zou Heretic ook zeker niet als een rustige cd willen bestempelen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik heb hem via rajackar bekomen en gisteren 1X geluisterd, best snel, idd. wel een "raar"gitaargeluid, maar misschien moet dat wennen. Oud Vuil. |
|
quote: Is jouw verzameling nog niet 'volgroeid' dan zolangzamerhand... Haha, je bent net een bibliotheek man! Nja, en dan met alleen 'metalcd's' natuurlijk... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ja, dat went. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Zo erg kan het toch niet zijn? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Minstens net zo erg als bij jou! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: On-mogelijk! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Toch niet... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Je mist de twee vetste cd's! Altars... en Covenant! |
|
quote: Geef me de tijd, ik ben nog (relatief) jong. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Doe geen moiete, zijn twee van de meeste zuigende cd's die deathmetal kent! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: lol "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |