|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eindelijk "Nevermore" met redelijke geluidskwaliteit: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=123165 Ik denk dat de nieuwe plaat pas in 2010 komt... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ze moeten een stoppen met toeren en die plaat afmaken. Duurt veel te lang zo. |
|
Lekker lam oldschool interviewtje: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-09-2009 22:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Hebben ze al een label dan? Dat kan nog wel even gaan duren als ze aan hun eisen blijven vasthouden... |
|
Welke eisen zijn dat dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Bied ze een deal aan en dan hoor je het vanzelf. Dat soort info is niet iets om hier weg te plempen (en nee, via MSN vertel ik het je ook niet). Misschien dat ze inmiddels al wel gezakt zijn maar laten we het erop houden dat ik niet het idee heb dat er ook maar 1 label is wat het voor elkaar zou kunnen krijgen om het bedrag wat MA als tekengeld vraagt terug te gaan verdienen met cd verkoop en aanverwante zaken. |
|
Ze zullen dan wel moeten zakken ja. Zeker in deze tijd. Anders kunnen ze net zo goed gaan stoppen. Anders krijg van die Guns N' Roses praktijken, dat er na 17 jaar nog eens een album komt. |
|
quote: De Jägermeister (Dave V) en vooral de speed (Pete) moet ergens van betaald worden. Waarom zouden we ook nog nieuw werk van ze willen? Op basis van hun catalogus kunnen ze nog heel lang touren. Dat alfabet aan albums hoeven ze voor mij niet af te maken. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Mee eens, Maar nu wel gaan touren waar men alleen nummers speelt van de F, G en H albums |
|
Hehe eindelijk...blijkbaar heeft Season of mist royaal centen? Legendary Florida death metallers MORBID ANGEL have inked a worlwide deal (excluding Japan) with France's Season of Mist. "I am truly looking forward to our new relationship with Season of Mist," bassist/vocalist David Vincent states. "Michael Berberian has a lot of artistic vision and is a real music fan. This has been a long process to get to this point and in my opinion, it was worth the wait!" "I'm really stoked to be working now with Season Of Mist," adds founding member/guitarist Trey Azagthoth. "The French have always shown me they much more value art over fabricated flatlined hype, and it's this artistic-minded value that will open so many new doors for extreme music as a whole. Mind makes meaning, why not own the process?" MORBID ANGEL's ninth album will be released in 2010. pro-shot video van "Nevermore: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=130617 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Of heeft Morbid Angel royaal centen nodig? Hoe dan ook leuk dat er weer een album uitkomt. En dat de beat detective bestaat |
|
Beat detective? Wat is dat? Anyway, hier hoe Trey zijn nieuwe riffs componeert: hij draait gewoon zijn oude om! Visions from the darkside vs Pain divine Ik vind het wel iets cools hebben [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-01-2010 14:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Metallica [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 12-01-2010 15:01] |
|
quote: LOL! [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 12-01-2010 15:38] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Godverdomme, mn cd van Covenant kwijt Ik zag trouwens vandaag bij een mailorder dat "Blessed are the sick" ook als dualdisc is uitgebracht, zijn dat net zulke dualdiscs als die van Carcass en Cathedral? |
|
quote: Ik vind het eigenlijk vrij slecht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
@Sjaakie: de Blessed.. uitgave is idd vergelijkbaar met de Carcass rereleases. Het is wederom een sjieke multi-panel digipack uitgave, zonder extra nummers, maar met een docu dvd erbij, al valt die wat tegen omdat alleen David Vincent en wat randpersonenen er in voorkomen die over die tijd vertellen. Geen concert helaas. Deze docu staat ook gewoon te streamen op yuptub. quote: Waarom vind je dat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmm, die toch maar bestellen dan, die dualdisc van Altars, was dat ook hetzelfde verhaal? |
|
quote: Waarom vind jij het iets cools hebben? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-01-2010 16:19] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als je em nog niet had dan kan ik je em sowieso van harte aanraden: briljant plaatje. De Altars dual disc heeft juist wel alleen een concert uit die tijd, waar de Immortal rites clip vandaan is getrokken: leipe shit, ouwe [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-01-2010 16:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb ze al, maar ik vind die dualdiscs er erg gaaf uitzien, plus dat ik benieuwd ben hoe de remaster klinkt, ik vind Altars echt een heel erg dun geluid hebben. Dat van die video op altars wist ik, maar ik bedoelde meer of het ook zo'n digipack is. Wat vind je trouwens van Gateways? |
|
quote: Wordt toch kut, stelletje geldwolven Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Sowieso weer tijd voor een nieuwe langspeler. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |