|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Morbid Angel: Sneak Peek of "Enshrined by Grace" video http://www.earacherecords.org/news_stories/morbid_angel.html#enshrined_vid |
|
quote: Dat is waar, maar ik zelf kan me behoorlijk ergeren aan onnodig slecht kwalieit. Als je door relatief simpele handelingen je productie kan verbeteren, dan moet je dat niet achterwege laten, doe je dat wel, dan is dat voor mij een bron van ergenis, terwijl muziek genieten moet zijn. Heretic... ik had op beter gehoopt, maar ik vind het zeker geen slecht album. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 04-09-2003 22:59] |
|
Buiten de 4 laatste, in mijn ogen volkomen overbodige, nummers vind ik het een prima plaat |
|
heh, ik vind die drumcheck wel okay |
|
quote: "Genieten" gaat voor mij verder dan alleen "mooi" of "niet mooi", maar misschien gebruik ik het woord wel te gemakkelijk. Voor mij is een belangrijke deel in de complexe wereld van kunst, het streven naar perfectie/ esthetisch doel.Natuurlijk is perfectie niet mogelijk, maar proberen om zo dicht mogelijk in de buurt te komen is voor mij logisch. Uiteraard zal de produktie de essentie van een nummer, of album niet veranderen, maar het kan wel helpen om het beter naar voren te laten komen. Als ik hard aan het denken wordt gezet, of nieuwe ideeen krijg van een muziekstuk, dan geniet ik ook, maar wel buiten het "mooi- niet mooi" spectrum. Ik vind het zonde om je "meesterwerk" niet zo mooi mogelijk te maken als dat de omstandigheden je toelaat. note, de reden waarom ik "moet" cursief schreef, was om de dwingende smaak van het woord te verminderen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
wit toch ff aandacht geven aan mijn review van heretic http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=785 Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: ik heb ongeveer de helft van dit album gehoord en was beduident minder onder de indruk. Daarbij kan ik wel zeggen dat ik de nieuwe van Psycroptic BEDUIDENT beter vind en origineler dan deze lengendarische helden op de plaat hebben gezet, dat zelfde geldt overigens ook voor Deeds Of Flesh. Maar ik zal het nog is uitvoerent gaan beluisteren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: quote: Doet me een klein beetje denken aan de solo van Secured Limitations... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ai ai ai, wat een slappe inspiratieloze cd. Gewoon Gateways part II en deel I was al niks. Neen, ik draai de F, A en B-cd nog maar eens. |
|
Heretic rost de ballen uit je broek. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Maar die wil ik nog houden. |
|
quote: Ze zitten er gelukkig nog steeds. Maar vind je het ouder materiaal niet veel beter? |
|
Formulas is in mijn ogen de beste, Heretic hangt tussen Gateways en Formulas in. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Hmz, ik vond het nummer eigenlijk wel leuk, alleen klinkt het best wel anders dan Gateways... (beetje andere stem) It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Steve is met z'n stem flink vooruit gegaan! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Dat wel, het is alleen een beetje wennen, eigenlijk... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Heretic rulez (ik vind Formulas hun zwakste schijf) A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: idd, het IS de solo van secured limitations Trieste gast |
|
Zelfs humor wordt niet geschuwd op Heretic. Producer tegen Pete Sandoval: "ok, Pete let me hear your kickdrum please..." d....d....rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pakkadakkraakakkakak drrrrrrrrrrtrrrrtrrrrrrrrtrrrrrrrkrrrrkkkkkkrrrrrrrtrrrrrrrtrtrtrrttrtrtbbrbrbrbrbbbbbbbbbnbnbrbrnrbrnbnebn taftaftaftaftaf *blast*blast*blast*rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...."ok Pete...TAF! Ok Pete!...now, can I just hear your kickdrum please. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat is humor en dan zeggen ze nog dat Pete oud wordt...whahahahahahahaha... Had ik al gezegd dat Heretic rost...bij deze. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
nieuwe cd vind ik behoorlijk zuigen........ vooral gitaargeluid is om te janken..... |
|
Prima schijf Heretic. M.i. een combinatie van de albums A, C en F. Goeie productie vind ik trouwens, wat iedereen ook mag zeggen. Weet trouwens iemand welke de achtien nummers zijn op die bonus-cd. Het zijn deels leads en voor de rest demo-nummers volgens mij. Hun website zegt hier niks over en ook op de earache-site is de informatie hieromtrent erg sumier. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |