|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
er waren een paar mensen die vroegen wat er met hem gebeurd is ,nou hier dat is het antwoord |
|
o en mijn favoriete nummer is rapture[live] |
|
wisselt bij mij wel elke dag, ik vind nu Bil-Ur-Sag wel goed |
|
quote: ik kende ze pas vlak voordat vincent weg ging .z'n stem heerscht wel vooral live |
|
quote: Gare kutdrummer! Trieste gast |
|
|
|
quote: Bikkel sebinsagoil |
|
quote: Dank je Trieste gast |
|
on topic NP: Maze of Torment ben bezig dat nummer te spelen op den gitaar, maar mn is vrij kut. dus ja |
|
quote:Welk deel begrijp je niet? Touché, pussycat! |
|
Ik plant het hier maar ook neer, want het schijnt maar niet op te vallen: Zeer binnenkort uit op Hammerheart records: INTERNECINE - THE BOOK OF LAMBS Line up: Vokills, guitars, bass: Jared Anderson (Hate Eternal, Morbid Angel) Drums: Derek Roddy (Hate Eternal, ex-Divine Empire, ex- Malevolent creation) en Tony Laureano (ex-Angel Corpse,ex-Acheron,ex God Dethroned, Nile) met solo's van producer Erik rutan. Ik heb het al gehoord en dit is kneiterhard, extreem ziek, keitechnisch en ultrasnel!!!!!!! Ben benieuwd of Hate Eternal zelf met King of all kings hier nog overheen kan! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-05-2002 20:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zoals bekend heeft de LP versie van Domination een andere cover. (Ook bestond er een Slime pack versie; die waarschijnlijk niemand gezien heeft; ik ook niet, zo ja; plaatje plaatsen aub!) De LP van Entangled in chaos blijkt ook een andere cover te hebben. Heeft iemand hier een plaatje van? Zo ja posten aub! Ik heb deze nog nooit gezien en ben zeer benieuwd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Nog een keer dan maar (geen reactie op de vorige keer dat ik het vroeg): Welk deel begrijp je niet? Touché, pussycat! |
|
Joehoe!! BB?! Touché, pussycat! |
|
gast, kap ff okay. ga je zelf vervelen ofzo ON RAPING TOPIC!!!!!!!!!!! |
|
Als je het zou lezen, zou het je duidelijk worden dat het wel degelijk on-topic is. Wind je niet op, dan leef je langer. Touché, pussycat! |
|
bespreek ff wat je niet begrijpt in Het Hol topic, dank u. damn, al lang geen nieuws meer over Morbid Angel ik hoop dat ze bezig zijn met een nieuwe plaat+ zanger. |
|
quote: Waar hadden we het over? Trieste gast |
|
quote: Hierover. Touché, pussycat! |
|
kan je dat niet ff op ICQ bespreken ofzo, of MSN, of de TMF chatbox wat mij betreft??? niet in een Morbid Angel topic |
|
*Barry White-mode* "So what do you think? Is it gonna rain today? It ain't gonna rain on us, is it? ... That's what I thought." Wat bedoel je hiermee? Trieste gast |
|
Hmz, ik ken welgeteld null Morbid Angels songs. De enige rede dat ik weet dat ze bestaan is omdat Zyklon ooit iets van ze gecoverd heeft. |
|
quote: We hebben het over dave vincent, die ooit zanger van morbid angel was.. Trieste gast |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |