|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
np: morbid angel - secured limitations zo'n vet nummer! helemaal als trey begint met zingen "YOU CREATED THIS THING YOU CALLED SIN!!!!" 11.45: restate my assumptions |
|
Sworn to the Black is 1 van mijn vele favorieten. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
"YOU SCORN OUR EXISTENCE!!!" 11.45: restate my assumptions |
|
pete had nog nooit dubbele bass gespeeld en heeft dat in een klein maandje aangeleerd ,omdat hij een cd met morbid angel op moest nemen . hij is trouwens wel de enige in de band met sterallures ,want hij vind en maakt duidelijk in elk interview dat hij de beste en snelste drummer ooit is . met zijn handen is hij een stuk langzamer dan flo van cryptopsy en db is bij trym van emperor/zyklonr en die gast van krisiun even snel. maar morbid angel heeeeeeeersssschhhht idd. en voral trey |
|
aaarch ik krijg nog steeds rillingen bij die twee hoge tonen in die solo van secured limitations Trieste gast |
|
quote: Dus jij wil beweren dat to the victor the spoils even snel is als een nummer van krisiun? Trieste gast |
|
op welke cd staat ie |
|
Op scheetwees Trieste gast |
|
ik heb het allen over dubbele bass werk |
|
ja, als jij wil beweren dat die gast van krisiun even snel kan als to the victor, the spoils...ik betwijvel het, hij laat het iig niet op de cd's van krisiun horen.. Trieste gast |
|
quote: dat bedoelt bestial blasphemer ook denk ik en luister ook de intro van Dawn Of the Angry (die qua drumwerk trouwens hetzelfde is aan het begin van To The Victor, The Spoils) maar wat maakt het eigenlijk uit wie sneller is? 11.45: restate my assumptions |
|
Ik vind de dubbele bass stukken in Opening of the Gates de snelste ooit. Alleen op Tara van Absu word die snelheid geevenaard. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: het drumwerk van dawn.. en to the victor de blabla verschilt wel degelijk hoor... Trieste gast |
|
quote: jajaja ok.. maar ik heb het over de intro, en de grote lijnen natuurlijk 11.45: restate my assumptions |
|
ritmisch is het et zelfde maar snelheid verschilt Trieste gast |
|
quote: niks ,maar ik hou niet van pete's gedrag en hij moet niet uit z'n nek gaan lopen lullen |
|
quote: Noem dan even een nummer waarin iemand sneller db als pete? Ik ben benieuwd Trieste gast |
|
quote: ok nou's het volledige nummer geluisterd hij is idd sneller dan krisiun ,maar niet sneller dan terry bozzio |
|
Maar om weer even terug te komen op morbid angel. Wat is jullie favo nummer? Trieste gast |
|
favoriete nummer?? wat een kutvraag 11.45: restate my assumptions |
|
ik weet het, ok, het mogen er van mij ook wel 5 zijn hoor Trieste gast |
|
quote: da's nog steeds een kutvraag 11.45: restate my assumptions |
|
Mijn favo's zijn iig (niet in bepaalde volgorde) Chaple of ghouls Evil spells Secured limitations Opening of the gates To the victor the spoils Dominate Oh..dit zijn er 6.. Trieste gast |
|
quote: terry bozzio is ook een virtuoos.... No meat is sweater |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |