|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik las dat Rammstein zou komen? Klopt dit? LINEUP Airbourne Amenra Amon Amarth Delain Enslaved Entombed Finntroll Five Finger Death Punch Hacktivist Hatebreed Kreator Mastodon Motörhead Opeth Rammstein Volbeat Zaterdag 1 juni 2013 www.fortarock.nl [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 15-02-2013 10:19] |
|
Is een gerucht dat ze inderdaad op een festival wat Fortarock XL heet zullen verschijnen. Morgen komt in ieder geval de organisatie van de Fortarock festivals met informatie met betrekking tot de 2013 editie. Of ze dit dan gaan bevestigen is dus nog de vraag. |
|
boeiend. I am mine own redeemer...! |
|
Ja eigenlijk best wel hè? |
|
enorm. I am mine own redeemer...! |
|
Oeps, het moet Fortarock XL zijn. Het logo staat iig al op de server van Fortarock.nl, dus komen gaat het er! |
|
quote: Ik zie het liever andersom. Bareuh... |
|
Ik heb liever dan dan als. Maarem, weer heen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmz, dat stond er eerst maar ik had het toch maar veranderd. Enige regel van de Nederlandse taal die ik nooit heb begrepen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Je Duits gaat er zwaar op vooruit in elk geval. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat ik heb gehoord, verhuist het festival naar het Goffertpark omdat ze Brakkenstein uit zijn gegroeid. Ik had ook al gehoord dat Rammstein vrijwel zeker is. Aangezien het oppervlakte dan gelijk 4 keer groter is, snap ik het ook wel dat ze een paar grote publiekstrekkers moeten boeken om dat park vol te krijgen. |
|
Ik dacht dat Rammstein geen metalfestivals meer aandeed. Soit |
|
brakkenstein is een hele mooie locatie... jammer I am mine own redeemer...! |
|
Jammer van de lokatie, maar een logische stap gezien de ambities van de organisatie. Er is sinds Dynamo Open Air wegging uit Eindhoven een gat in NL gevallen wat nooit meer structureel is opgevuld. Hopelijk lukt dat dit keer wel, zonder de gemoedelijk sfeer te verliezen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Tja, wat heet metalfestival? L') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Volgens de website is het een eenmalige XL editie omdat ze 5 jaar bestaan. Neem aan dat ze het jaar erop dan dus wel weer terug naar Brakkenstein gaan... quote: |
|
Hm... uit het andere nieuws-item kan je al weer iets anders afleiden dus quote: |
|
Dat zien we in 2014 dan wel weer... Brakkesteijn vond ik juist een super relaxte lokatie, alleen jammer dat het geluid wat zachter dan gewend stond. En Rammstein... meh. Voor mij geen must-see. Maar kaartjes kopen doe ik in elk geval. Voorgaande edities waren geweldig. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Ben enorm blij met Rammstein en hoop dat er nog wat mooie namen bij komen. |
|
Zag dat Rammstein ook op Wacken staat. Dus dat ze geen metalfestivals meer aan doen |
|
quote: Ze gaan dus naar een Metalcarnaval... Is niet hetzelfde hoor. Mooi dat het naar het Goffertpark gaat, als dat betekend dat het volume naar een normaal niveau kan. Boeiender |
|
Elk festival is tegenwoordig al carnaval |
|
quote: Neejoh! Eigenlijk alleen Wacken.... En Pagan/Folkmetal festivals. En Vikingmetal festivals. Boeiender |
|
quote: Moeten ze vooral een band neerzetten waar vooral mainstreampubliek op afkomt. Ik vrees dat het de sfeer niet ten goede zal komen. Bareuh... |
|
Ach, ik vind het wel leuk, kan vanaf daar praktisch naar huis rollen Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Volgende pagina |