IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Fortarock XL 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2013 0:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Graag iemand anders laten filmen, eens zien wat er gebeurt.

Valt me trouwens op dat er op metalcore-concerten (of shows die zowel metal- als hardcorefans aantrekken) altijd gereld wordt door bullebakken in een Hatebreed-shirt.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2013 0:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1.

typische gasten die 1 band kennen (Hatebreed) en de rest kut vinden. Ze leven ervoor, kennen er alles van, maar de rest zegt hen 0.0

Vroeger had je veel van die Machine Head types

signature

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 31-05-2013 8:57 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Da's eigenlijk wel humor..... de gasten van Hatebreed zelf zijn namelijk best wel open-minded wat betreft andere muziekstijlen.

lampje

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 31-05-2013 9:08 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

Hatebreed is een geweldige band. Zeker live. En ik ben zeker geen uitgesproken metalcorehead, noch hou ik van rellen.

100% anti-Kvelgeest

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 31-05-2013 9:46 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

En die Hatebreed fans hebben altijd een rugzak om, maar wat heb je op dat moment nou nodig? Nooit begrepen.

Atomization: Bandcamp - Spotify

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 31-05-2013 9:53 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2013 23:19 schreef Marcel H. het volgende:
Ongelofelijk dat mensen naar een kut standaard festival als dit heen gaan. Alle bands komen al tig duizend keer naar Nederkand en er zit echt geen enkele verrassing er tussen,

Doe niet zo elitair man..............

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 31-05-2013 10:36 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Marcel heeft geheel gelijk. Enslaved is erg gaaf, maar treedt te vaak op in Nederland om daarvoor naar Fortarock te gaan. De rest is kiddycore en/of zaadmeuk die je met enige wil drie keer per jaar kan zien.

"Ja, maar Rammstein.. ". Fuck Rammstein! Stel theatrale nichten. Als je toffe, zware, rockende gothic/industrial wil horen, verdiep je dan eens daadwerkelijk in het genre.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 31-05-2013 10:42]

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

nark
Usericon van nark
Posted 31-05-2013 10:45 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 10:36 schreef Kvelgeest het volgende:
Marcel heeft geheel gelijk. Enslaved is erg gaaf, maar treedt te vaak op in Nederland om daarvoor naar Fortarock te gaan. De rest is kiddycore en/of zaadmeuk die je met enige wil drie keer per jaar kan zien.

"Ja, maar Rammstein.. ". Fuck Rammstein! Stel theatrale nichten. Als je toffe, zware, rockende gothic/industrial wil horen, verdiep je dan eens daadwerkelijk in het genre.

Je hoeft er niet heen hoor...........

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-05-2013 11:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 9:08 schreef Latebloomer het volgende:
Hatebreed is een geweldige band. Zeker live. En ik ben zeker geen uitgesproken metalcorehead, noch hou ik van rellen.

Even met het kansloze gerel van Kvellie aan de kant moet ik toch even zeggen dat Hatebreed live verschrikkelijk is, zeker op festivals. Altijd dezelfde setlist, altijd dezelfde opmerkingen, altijd dezelfde podiumpresentatie, altijd dezelfde spelletjes met het publiek en dat dan honderd keer per jaar in Nederland komen brengen. Nu klink ik niet graag als een verzuurde blackie, maar Hatebreed zou voor mij de laatste reden zijn om naar Fortarock te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 31-05-2013 11:08]

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 31-05-2013 11:11 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 11:07 schreef iPim het volgende:
Even met het kansloze gerel van Kvellie aan de kant moet ik toch even zeggen dat Hatebreed live verschrikkelijk is, zeker op festivals. Altijd dezelfde setlist, altijd dezelfde opmerkingen, altijd dezelfde podiumpresentatie, altijd dezelfde spelletjes met het publiek en dat dan honderd keer per jaar in Nederland komen brengen. Nu klink ik niet graag als een verzuurde blackie, maar Hatebreed zou voor mij de laatste reden zijn om naar Fortarock te gaan.

Je vergeet de "shirtjes-in-de-lucht" en "When I say Heet, You Say Briet". Vroeger was alles beter

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2013 11:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 10:36 schreef Kvelgeest het volgende:

Jij bent op Fortarock te vinden in je Hatebreed-shirt?

quote:
Op 31 mei 2013 11:07 schreef iPim het volgende:

Hatebreed is leuk om een stuk of drie keer op (verschillende) festivals te zien, maar daarna is het nieuwe er ook alweer af inderdaad. De setlist van Groezrock was helemaal anders dan die van Graspop vorig jaar. Veel kutter.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 31-05-2013 11:12 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 31 mei 2013 11:12 schreef BenKnuckles het volgende:

Terror.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2013 11:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Terror is openminded. Vooral Scott Vogel.

quote:
Op 31 mei 2013 11:11 schreef Count Steel het volgende:
Je vergeet de "shirtjes-in-de-lucht" en "When I say Heet, You Say Briet". Vroeger was alles beter

Vroeger, toen ze nog Conceived Through An Act of Violence speelden

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 31-05-2013 11:13]

iPim
Usericon van iPim
Posted 31-05-2013 11:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Hatebreed is leuk om een stuk of drie keer op (verschillende) festivals te zien, maar daarna is het nieuwe er ook alweer af inderdaad. De setlist van Groezrock was helemaal anders dan die van Graspop vorig jaar. Veel kutter.

Een aantal nieuwe nummers er in wellicht, maar al die As Diehard As They Comes kwamen wel langs hoor, zoals altijd.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 31-05-2013 11:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:

DESTROY EVERYTHING!11! Typisch

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

iPim
Usericon van iPim
Posted 31-05-2013 11:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 11:11 schreef Count Steel het volgende:
Je vergeet de "shirtjes-in-de-lucht" en "When I say Heet, You Say Briet".

Dat bedoel ik met podiumpresentatie en spelletjes met het publiek.

En Scott Vogel is een vrij intolerante klootzak, want hij vindt nazis niet aardig. Daarbuiten ageert hij wel eens op bands/muzikanten zonder te weten waar hij over praat, zoals The Ghost Inside en de Refused reünie op Groezrock vorig jaar.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2013 11:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gelukkig speelt Heaven shall burn ook.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 31-05-2013 11:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 11:16 schreef iPim het volgende:
Dat bedoel ik met podiumpresentatie en spelletjes met het publiek.

Oh sorry Pim triple OG.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 31-05-2013 11:18]

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 31-05-2013 11:19 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 31 mei 2013 11:16 schreef Count Steel het volgende:
JA!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2013 11:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat Hatebreed betreft, beter hadden ze daar SOIA voor in de plaats gezet.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2013 11:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 11:16 schreef Count Steel het volgende:

Die shirts met IF YOU WON'T LIVE FOR SOMETHING, YOU'LL DIE FOR NOTHING!!!!!!! op. Het voelt wat aan als black metal.

quote:
Op 31 mei 2013 11:16 schreef iPim het volgende:
Daarbuiten ageert hij wel eens op bands/muzikanten zonder te weten waar hij over praat, zoals The Ghost Inside en de Refused reünie op Groezrock vorig jaar.

Mijn punt dus "Bullshit-hardcorebands like The Ghost Inside" enzo. Altijd fijn om naar die man te luisteren.

iPim
Usericon van iPim
Posted 31-05-2013 11:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 11:18 schreef bastianus het volgende:
Gelukkig speelt Heaven shall burn ook.

Leuke band (niet zo heel vaak in Nederland te zien ook, blijven vooral in Duitsland hangen.

quote:
Op 31 mei 2013 11:18 schreef Count Steel het volgende:
Oh sorry Pim triple OG.

Supah OG triple G voor jou

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 31-05-2013 11:22]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2013 11:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 11:19 schreef bastianus het volgende:
Wat Hatebreed betreft, beter hadden ze daar SOIA voor in de plaats gezet.

Ook nogal een one-trick pony. SOIA is live heel vet, maar na vier keer heb je het wel gezien imo. Dan zie ik liever een doorsnee Hatebreed-show.

iPim
Usericon van iPim
Posted 31-05-2013 11:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 11:21 schreef BenKnuckles het volgende:
Ook nogal een one-trick pony. SOIA is live heel vet, maar na vier keer heb je het wel gezien imo. Dan zie ik liever een doorsnee Hatebreed-show.

Liever SOIA hoor, die spelen live echt hele vette nummers.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 31-05-2013 11:22 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ondanks het genöhl van verschillende mensen hier heb ik er gewoon wel zin in!
Mij boeit ook niet elke band van de line-up en ja ik heb sommige bands ook al vaak genoeg gezien, maar dat zijn voor mij mooie ‘bijpraat- en eetmomenten’.
En het is voor mij ook nog eens in verhouding ‘vlak naast de deur’ (in vergelijking met Dokk’em Open Air of een Into the Grave bijvoorbeeld).
Morgen blijft het droog en hopelijk valt het met de wind ook een beetje mee dan kunnen we voorbij de geluidstafel ook van een fatsoenlijk geluid genieten.
Ik vertrek in elk geval op tijd zodat ik mooi Audrey Horne mee kan pakken!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com