|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 23 november worden er nieuwe namen bekend gemaakt voor het festival. FortaRock XL zal naast Rammstein bestaan uit een gevarieerde line-up verdeeld over drie podia met zo’n 20 bands. Bestaande uit gevestigde namen, maar ook nieuwkomers binnen verschillende metal en heavy rock stijlen. |
|
Ik wacht nog ff af dan maar goed bezig igg ( ondanks mij gezeik bij tijd en wijle) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
En zijn er nog mensen die er uiteindelijk heen gaan? Volgens mij is het dit jaar een popfestival aan het worden, alleen omdat ze Rammstein bekend gemaakt hebben en verder niks komen er allemaal van die popjes op af volgens mij, earlybird was de eerste dag al uitverkocht! Wel jammer want ik wil Rammstein best graag een keer zien, maar wel in combinatie met andere briljante bands, maar dan wel hard! |
|
quote: Ik ben daar ook bang voor. Maargoed, ik wacht rustig af in de hoop dat ik zwaar ongelijk heb en er een fijne lading death/black/... metal op de lineup staat.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik denk het wel. quote: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: hoe harder hoe beter, toch? I am mine own redeemer...! |
|
Volgens Festivalinfo speelt Volbeat ook op Fortarock. |
|
quote: zat ik niet op te wachten 100% anti-Kvelgeest |
|
Ik las het net ook... "Volbeat komt naar Nijmegen. De groep rond frontman Michael Poulsen zal komen optreden op FortaRock XL, dat heeft radiozender 3FM vandaag bekend gemaakt. " Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
En nog meer! VOLBEAT, MOTÖRHEAD EN MEER BEVESTIGD VOOR FORTAROCK XL In 2013 bestaat FortaRock vijf jaar en verhuist het festival naar het Nijmeegse Goffertpark. Vandaag komt de organisatie met nieuwe namen. Het programma van FortaRock XL begint steeds meer vorm aan te nemen, naast Rammstein zijn de volgende bands bevestigd voor de komende editie: Volbeat, Motörhead, Hatebreed, Enslaved en Delain. FortaRock XL vindt plaats op zaterdag 1 juni 2013 in het Goffertpark met Rammstein als afsluitende act. Verder bestaat de line-up uit zo'n twintig bands met gevestigde namen en nieuwkomers binnen de metal en heavy rock, verdeeld over drie podia. Het immens populaire Deense Volbeat heeft inmiddels op alle grote Europese festivals gespeeld en komt nu, met een nieuw album op zak, voor het eerst sinds 2007 weer naar Nijmegen! Motörhead geldt nog altijd als één van de grootste rockbands op aarde. FortaRock is dan ook bijzonder trots Lemmy Kilmister en de zijnen te mogen verwelkomen. Daarnaast staan ook de metalcore giganten van Hatebreed, de progressieve black metal band Enslaved en de Nederlandse rockformatie Delain op de planken van FortaRock XL. |
|
In 2013 bestaat FortaRock vijf jaar, verhuist het festival naar het Nijmeegse Goffertpark en vandaag komt de organisatie met nieuwe namen. Het programma van FortaRock XL begint steeds meer vorm te krijgen. Behalve Rammstein zijn de volgende bands bevestigd voor de komende editie: Volbeat, Motörhead, Hatebreed, Enslaved en Delain Aldus Rockportaal.nl EDIT: En meteen bevestigd door Fortarock [Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 23-11-2012 11:06] Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Het is nog erger dan ik had gevreesd... |
|
In het begin was ik niet zo enthousiast, maar dit gaat imo de goede kant op! |
|
Motorhoofd, Hatebreed en Enslaved zijn klasse! 100% anti-Kvelgeest |
|
Hmm, valt me toch een beetje tegen, Motorhead heb ik vorig jaar op graspop nog gezien, fucking slecht, die Lemmy kan niet eens meer normaal praten man... |
|
quote: Zo slecht waren ze niet op graspop. |
|
Wat doet Delain hier? Maar voor de rest toffe namen, vooral Enslaved |
|
quote: Hmm, dan was jij vast in een andere toestand aan het kijken dan ik... |
|
quote: Dat betekent dus dik over de 2 euro voor een vingerhoedje bier en 7 euro voor een hamburger / bakje noodles? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tja, als je nou al 5 euro aan servicekosten voor een kaartje moet betalen, gaat het idd die kant op. |
|
quote: Voorgaande edities werd dit ook gerund door Mojo volgens mij, dus veel zal er niet veranderen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat weet ik niet,zondag graspop dan is er al wat bier doorheen gegaan. Zou kunnen... [Dit bericht is gewijzigd door metaaltje op 24-11-2012 16:05] |
|
Motörhead moet je ook niet nuchter beluisteren. Hmm, Motörhead in de achtertuin, misschien toch wel gaan en Enslaved is ook mooi meegenomen. Edit: alhoewel, 75 e exclusief servicekosten, dat is me toch net iets te veel zo vlak voor onze bruiloft vrees ik. [Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 24-11-2012 17:28] |
|
Hoorde trouwens dat het nu ook 3fm presents fortarock xl is geworden..... Lijkt me geen geweldig voorteken, 3fm... Vind ik ook niet |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |