IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Fortarock XL 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-01-2013 19:44 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 15 januari 2013 16:38 schreef Metal Spiderman het volgende:
Tjah, iemand die zo over Amon Amarth denkt heeft weinig verstand van viking metal..

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 16-01-2013 7:49 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 5 december 2012 18:04 schreef Mortis Rex het volgende:
Metal voor Duitsers. Steel de thema's van serieuze bands als Bathory en Helheim (en maak ze kinderachtig/simpel), jat de muziek van latere Hypocrisy en laat een kleuter wat He-Man achtige plaatjes uitzoeken, gooi het in een pot met wat hondendrollen en lederhosen erbij en je krijgt Amon Amarth.

Ondanks je legendarische beschrijving (ECHT! ) wil ik toch even zeggen dat het mij geen ene kut boeit wat jij er van vind. Het is hier simpel: Als het niet obscuur is, geen onuitsprekelijke moeilijke naam heeft, geen nummers maakt die eindeloos lang uitgesponnen worden, en geen underground status heeft, is het hier toch nooit goed. Ik kan goed van AA genieten, net als ik ook van andere veel te populaire bandjes kan genieten. Is dat niet waar festivals als Fortarock ook op drijven? In plaats van politiek correct te wezen bij een zwaar mainstream wordend festival geniet ik liever gewoon van de muziek die ik leuk vind. En ja, vaak is dat niet obscuur, bizar, ranzig, origineel, cult ende true.. Sorry.

Vind ik ook niet

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 16-01-2013 9:13 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Nee! Amon Amarth is gewoon kut! Er luisteren hier genoeg mensen naar mainstream.

Ja hoor...

Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 16-01-2013 9:24 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

De grens tussen mainstream en underground wordt steeds dunner aangezien de 'underground' bands ook vet hun best doen om via social media als Facebook hun werk wereldwijd te promoten, en platenlabels te laten investeren..

No Pain, No Gain

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 15-02-2013 0:02 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

+ Opeth, Finntroll, Amenra, en Hacktivist

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-02-2013 0:58 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2013 0:02 schreef Meridian het volgende:
+ Opeth, Finntroll, Amenra, en Hacktivist

Deze vind ik nog niet terug op de site?

Maar Opeth en Amenra erbij
Bij deze zeker heen!

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-02-2013 1:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Het is eruit getwietterd, staat niet op hun facebook of website. Maar als het van hun twitter komt, lijkt het me officieel.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 15-02-2013 9:34 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Manman, wat een lineup! Ik ben zo blij met mijn kaartje!

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 15-02-2013 9:44 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Finntroll Zeer benieuwd naar de nieuwe plaat en de nieuwe show!

No Pain, No Gain

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-02-2013 9:57 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2013 9:44 schreef Metal Spiderman het volgende:
Finntroll Zeer benieuwd naar de nieuwe plaat en de nieuwe show!

Meen je dat? Je weet nu toch al voor 99% zeker hoe een nieuwe Finntroll plaat gaat zijn? Naast ommeunig kut gewoon even kut als altijd.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-02-2013 9:58 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 15 februari 2013 0:58 schreef Tool-fan het volgende:
Deze vind ik nog niet terug op de site?

Maar Opeth en Amenra erbij
Bij deze zeker heen!

http://www.fortarock.nl/nieuws/opeth-finntroll-amenra-en-hacktivist-op-fortarock-xl

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-02-2013 10:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Opeth nu wel met grunts graag.

Ik wil revanche voor dat teleurstellende concert in de 013 toen.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 15-02-2013 13:54 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2013 9:57 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Meen je dat? Je weet nu toch al voor 99% zeker hoe een nieuwe Finntroll plaat gaat zijn? Naast ommeunig kut gewoon even kut als altijd.

Dan heb jij het Finntroll interview op de FP nog niet gelezen!

No Pain, No Gain

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 16-02-2013 4:53 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2013 13:54 schreef Metal Spiderman het volgende:
Dan heb jij het Finntroll interview op de FP nog niet gelezen!
Je snapt er echt totaal geen reet van he.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-02-2013 11:32 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 februari 2013 4:53 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Je snapt er echt totaal geen reet van he.

Briljant het volgende stukje antwoord uit het Finntroll interview, zou hij het zelf echt geloven?

quote:

Wij van Finntroll houden er niet van om dingen op herhaling te gooien. Zeker met dit nieuwe album gaan we weer een compleet andere kant op.

Wat heerlijk die standaard promopraat. Eigenlijk hoef je geeneens een inetrview af te nemen om het toch te kunnen publiceren.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 17-02-2013 9:30 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Tuurlijk, ik ken het ouvre van Finntroll, en ik weet ook dat de discografie tot nu toe vrijwel één pot nat was. Maar ik heb volgens mij wel het recht te 'hopen' en te 'geloven' dat Finntroll nu daadwerkelijk echt met iets nieuws komt, vooroordelen daargelaten.

Mocht het niet zo zijn, tja, dan volgt de lichtelijke teleurstelling. Maar doe alsjeblieft niet alsof je de toekomst kunt voorspellen en alle kennis van de wereld bezit.

No Pain, No Gain

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-02-2013 14:19 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 15 February 2013 10:07 schreef altx het volgende:
Opeth nu wel met grunts graag.

Ik wil revanche voor dat teleurstellende concert in de 013 toen.

Laatste keer dat ik ze zag in de AB kwamen er voldoende oude tracks aan bod die voorzien waren van een zeer krachtige grunt.

http://www.setlist.fm/setlist/opeth/2012/ancienne-belgique-brussels-belgium-43dae7ab.html

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 18-02-2013 1:50 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 17 February 2013 9:30 schreef Metal Spiderman het volgende:
Tuurlijk, ik ken het ouvre van Finntroll, en ik weet ook dat de discografie tot nu toe vrijwel één pot nat was. Maar ik heb volgens mij wel het recht te 'hopen' en te 'geloven' dat Finntroll nu daadwerkelijk echt met iets nieuws komt, vooroordelen daargelaten.

Mocht het niet zo zijn, tja, dan volgt de lichtelijke teleurstelling. Maar doe alsjeblieft niet alsof je de toekomst kunt voorspellen en alle kennis van de wereld bezit.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 18-02-2013 7:57 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 17 February 2013 9:30 schreef Metal Spiderman het volgende:

You can't polish a turd.

metalbus
Usericon van metalbus
Posted 29-03-2013 22:26 by metalbus Wijzig reactieProfiel van metalbusQuote dit berichthttp://www.metalbus.nl

Nog luitjes op zoek zijn naar georganiseerd vervoer naar Fortarock? Eventtrip / Metalbus bied vanuit meer dan 125 plaatsen busvervoer naar Fortarock Xl. Boeken kan via http://www.eventtrip.eu/nl/festivals/vi ... rtarock-xl

Wij zetten je pal voor de deur af en halen je aldaar ook weer op. Voor Eventtrip / Metalbus zijn de best gelegen parkeerplaatsen gereserveerd!

Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 29-03-2013 23:49 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2013 22:26 schreef metalbus het volgende:
Nog luitjes op zoek zijn naar georganiseerd vervoer naar Fortarock? Eventtrip / Metalbus bied vanuit meer dan 125 plaatsen busvervoer naar Fortarock Xl. Boeken kan via http://www.eventtrip.eu/nl/festivals/vi ... rtarock-xl

Wij zetten je pal voor de deur af en halen je aldaar ook weer op. Voor Eventtrip / Metalbus zijn de best gelegen parkeerplaatsen gereserveerd!

Site werkt niet zo goed.

A metalheart is hard to tear apart

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 18-04-2013 13:44 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-04-2013 14:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik had dit topic al een tijdje niet meer gelezen maar...

quote:
Op 25 november 2012 17:55 schreef Onweerwolf het volgende:
De mensen die dit organiseren zijn gewoon aan het proberen om het nieuwe Mojo te worden. Totaal geen verstand van muziek, alleen de aarsschok lezen en zo veel mogelijk bands boeken waarvan men alleen in de VS denkt dat het extreme en gave metal is.

quote:
Op 25 november 2012 20:04 schreef Spirit In Black het volgende:
Je zwetst weer eens ouderwets uit je nek, ga vooral zo door.

quote:
Op 4 december 2012 21:05 schreef nark het volgende:
FortaRock gaat in zee met grote organisatorische partijen Mojo en LOC7000 en wordt daarmee in één klap een ‘groot’ festival.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Abobo
Usericon van Abobo
Posted 18-04-2013 15:40 by Abobo Wijzig reactieProfiel van AboboQuote dit bericht

Ik spoel mijn kaartje wel de wc.. o wacht ik heb geen kaartje gekocht! Lucky me

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-05-2013 21:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Fortarock heeft het tijdschema aangepast, Rammstein speelt nu 95 minuten.

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com