|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ondanks je legendarische beschrijving (ECHT! ) wil ik toch even zeggen dat het mij geen ene kut boeit wat jij er van vind. Het is hier simpel: Als het niet obscuur is, geen onuitsprekelijke moeilijke naam heeft, geen nummers maakt die eindeloos lang uitgesponnen worden, en geen underground status heeft, is het hier toch nooit goed. Ik kan goed van AA genieten, net als ik ook van andere veel te populaire bandjes kan genieten. Is dat niet waar festivals als Fortarock ook op drijven? In plaats van politiek correct te wezen bij een zwaar mainstream wordend festival geniet ik liever gewoon van de muziek die ik leuk vind. En ja, vaak is dat niet obscuur, bizar, ranzig, origineel, cult ende true.. Sorry. Vind ik ook niet |
|
Nee! Amon Amarth is gewoon kut! Er luisteren hier genoeg mensen naar mainstream. Ja hoor... |
|
De grens tussen mainstream en underground wordt steeds dunner aangezien de 'underground' bands ook vet hun best doen om via social media als Facebook hun werk wereldwijd te promoten, en platenlabels te laten investeren.. No Pain, No Gain |
|
+ Opeth, Finntroll, Amenra, en Hacktivist |
|
quote: Deze vind ik nog niet terug op de site? Maar Opeth en Amenra erbij Bij deze zeker heen! |
|
Het is eruit getwietterd, staat niet op hun facebook of website. Maar als het van hun twitter komt, lijkt het me officieel. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Manman, wat een lineup! Ik ben zo blij met mijn kaartje! |
|
Finntroll Zeer benieuwd naar de nieuwe plaat en de nieuwe show! No Pain, No Gain |
|
quote:Meen je dat? Je weet nu toch al voor 99% zeker hoe een nieuwe Finntroll plaat gaat zijn? Naast ommeunig kut gewoon even kut als altijd. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: http://www.fortarock.nl/nieuws/opeth-finntroll-amenra-en-hacktivist-op-fortarock-xl Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Opeth nu wel met grunts graag. Ik wil revanche voor dat teleurstellende concert in de 013 toen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dan heb jij het Finntroll interview op de FP nog niet gelezen! No Pain, No Gain |
|
quote:Je snapt er echt totaal geen reet van he. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Briljant het volgende stukje antwoord uit het Finntroll interview, zou hij het zelf echt geloven? quote: Wat heerlijk die standaard promopraat. Eigenlijk hoef je geeneens een inetrview af te nemen om het toch te kunnen publiceren. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Tuurlijk, ik ken het ouvre van Finntroll, en ik weet ook dat de discografie tot nu toe vrijwel één pot nat was. Maar ik heb volgens mij wel het recht te 'hopen' en te 'geloven' dat Finntroll nu daadwerkelijk echt met iets nieuws komt, vooroordelen daargelaten. Mocht het niet zo zijn, tja, dan volgt de lichtelijke teleurstelling. Maar doe alsjeblieft niet alsof je de toekomst kunt voorspellen en alle kennis van de wereld bezit. No Pain, No Gain |
|
quote: Laatste keer dat ik ze zag in de AB kwamen er voldoende oude tracks aan bod die voorzien waren van een zeer krachtige grunt. http://www.setlist.fm/setlist/opeth/2012/ancienne-belgique-brussels-belgium-43dae7ab.html |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: You can't polish a turd. |
|
Nog luitjes op zoek zijn naar georganiseerd vervoer naar Fortarock? Eventtrip / Metalbus bied vanuit meer dan 125 plaatsen busvervoer naar Fortarock Xl. Boeken kan via http://www.eventtrip.eu/nl/festivals/vi ... rtarock-xl Wij zetten je pal voor de deur af en halen je aldaar ook weer op. Voor Eventtrip / Metalbus zijn de best gelegen parkeerplaatsen gereserveerd! |
|
quote: Site werkt niet zo goed. A metalheart is hard to tear apart |
|
|
|
Ik had dit topic al een tijdje niet meer gelezen maar... quote: quote: quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik spoel mijn kaartje wel de wc.. o wacht ik heb geen kaartje gekocht! Lucky me |
|
Fortarock heeft het tijdschema aangepast, Rammstein speelt nu 95 minuten. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |