|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
DE reden waarom zoveel mensen een programmaboekje wilde |
|
Hierbij nog wat foto's: Audrey Horne Heaven Shall Burn Entombed Airbourne Mastodon Finntroll Motorhead Amon Amarth Volbeat Opeth Hatebreed De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com via Photos --> Festivals |
|
Prima dagje gehad. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ah hell nah Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat was snel bro! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Marjolein, kruip nou es uit die 2005-frustratie. Moloch heeft best wel een punt. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 02-06-2013 22:59] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: . En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mastodon is ook niet helemaal mijn band, maar als ik dat zie ben ik toch blij dat ik naar Mastodon ben gaan kijken. Srsly, what happened? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Ook Mastodon speelde. |
|
quote: is dat niet Rob Coenen (van de redactie)? |
|
quote: Tegelijk met Finntroll, dat is misschien net mijn punt? Jesus. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Pit? Veel te veel kakkers aanwezig om echt te gaan moshen. Hoop gezeik van kerels met nektapijten, dan weet je het wel. Ik kreeg zelfs als antwoord dat het spijtig was dat je niet gewoon vooraan kon genieten van een rustig showtje!!!! DUH! Zal wel door die Duiste hoofdact komen zeker? Voodoo_xx |
|
quote: Ik was dat jaar wel aanwezig, maar volgens mij ben ik dat niet :p Ik heb toen voornamelijk van een afstandje staan kijken, niet zo midden in het publiek |
|
Even een korte resumé 5 kilometer voor Nijmagen gestrand in de file, om 11.30. De weide bereikt om 13.50 of zo. Dit zijn Graspop toestanden uit 2004. Wat een gedoe zeg ... Meteen bonnen halen, vrij duur, maar Grolsch, vrij goed te doen... Eten was dan wel weer schappelijk qua prijs trouwens Anyway, direct naar Enslaved. Schitterend. Bijna tranen in de ogen. Perfecte setlist maar veel veel veel te kort. Anyway, hoogtepunt van de dag, meteen al. Daarna heel matige dingen gezien. Wat was er.. Textures, hou ik niet van. Heaven Shall Burn, weggelopen. Sarah vond het het beste vd dag (tekenend). Naar Entombed, degelijk, oud. Iets met gitaren en zo Blowwwww Dan Airbourne ... ACDC klonen. Blurgh Mastodon heel even. Zang was meeeeeeeeeeeeegakut. Miauuuuw miaaauw miaaaaaauw Naar Finntroll. Echt een merk geworden. Zat goed in elkaar maar al snel vervelend, zelfde zelfde zelfde. Kermismuziek. blow Dan Volbeat. YARL YARL YARL YARL³ Dan Amon Amarth. Sterk gespeeld, alleen ja, altijd maar hetzelfde. Topnummers schoten er ver buitenuit. Death in Fire. Twilight of the dinges, nog dinges. Afsluiter Born in Hell was domper. Jammer Dan Opeth even. Rockmuziek, stond ook veel te stil... heel het festival trouwens, je kon zelfs vooraan praten tegen elkaar Dus snel naar Hatebreed. Weer te stil. Agressieve pit. Lekker kunnen uitleven. Muziek was echt te zacht afgesteld. Leek wel Limp Bizkit met springveermetal. blow Dan Rammstein dus. Al snel helemaal drumdruk en perslucht. Opgefokte pubers die plots wel kunnen headbangen overal. Kleine moshpitjes overal in het publiek... tsja Show zelf was degelijk, als je de dvd ooit gezien hebt weet je wat te verwachten. Verwachten is niet zo leuk. Nummer gehoord dat ik niet kende en best goed was (Dunkelheit?), pianoversie van Mein Hertz Brennt was hoogtepunt. Verder te rockerig en voorspelbare nummers (Du Riecht so Gut) maar wel ik vond het wel ok. Het chanson-gehalte mocht horen, dat travestietgebeuren was echt wel overtuigend. Dan snel zuipen, moesten we masaal snel van de weide (wtf!) Nuja, naar een klein dorp gereden 30 minuten verder naar een B&B, opstaan, lekker weer, ontbeten. Terug naar Nijmegen. Naar dat Frank Boeijend Park Naar de kronkel en daarnaast, paar uurtjes blowww gedaan. Lekker gegeten daar. Dan naar de Open Brouwerijdag in La Trappe Blow, Lekker gedronken Vader- en moederdag gekocht En huiswaarts Geslaagd weekendje overall gezien signature |
|
quote: Klopt, tijdens Ich Tu Dir Weh en Wiener Blut playbackt 'ie altijd even tijdens de hogere en zwaardere uithalen. Beetje jammer, want Till was echt wel reuzegoed bij stem (pianoversie van Mein Herz Brennt), had de uithalen dus best wel kunnen halen. |
|
quote: = Wiener Blut |
|
is dat een nieuw nummer. Goeie tekst. Je hoort dat het quasi autobiografisch was. Kippetjesvel signature |
|
Het is wat je nieuw noemt. Wiener Blut staat op Liebe ist für alle da. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nee, stond op Liebe Ist Für Alle Da. Het gaat eigenlijk over die Fritzl-kerel en zijn incestkelder, maar om een of andere zieke reden zou het me niet verbazen dat Rammstein ook ergens zo'n kelder heeft . |
|
Ik baalde stevig dat ik er niet bij kon zijn. Hopelijk volgend jaar zonder publiekstrekkers. Houdt het lekker bij de basis. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: ..en iets met enthousiast publiek! No Pain, No Gain |
|
ook ja Liebe ist da heb ik niet hmmm... Till Lindemann is vroeger misbruikt geweest, dat doet wel iets met je natuurlijk. Schitterend hoe hij dat nu omzet in iets creatiefs signature |
|
quote:Faal gast. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |