IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Fortarock XL 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-11-2012 1:53 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nightwish is volgens betrouwbare bron ook bevestigd.

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 25-11-2012 10:56 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

75 euro.... ach, als het nog even zo doorgaat met het aankondigen van mainstream namen, dan zijn er straks massa's kaartjes te koop. Ik verzilver dan graag mijn early bird tickets, verlies neem ik dan wel op de koop toe.

lampje

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-11-2012 10:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dit soort namen had je echt niet aan zien komen?

Wees nou even eerlijk.
Zonder mainstream bands trek je het Goffertpark niet vol, he?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-11-2012 14:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2012 1:53 schreef ColdheartMinor het volgende:
Nightwish is volgens betrouwbare bron ook bevestigd.

Dat zou wel tof zijn, nu Floor er bij zit.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 25-11-2012 15:23 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2012 14:38 schreef altx het volgende:
Dat zou wel tof zijn, nu Floor er bij zit.

ik neem toch aan dat ColdhearMinor een grapje maakt?

100% anti-Kvelgeest

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 25-11-2012 16:40 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 25 november 2012 15:23 schreef Latebloomer het volgende:
ik neem toch aan dat ColdhearMinor een grapje maakt?

Het zou anders wonder wel passen in deze genitale wrat van een line-up. Wanneer Motorhead de bruutste band in je zogenaamde metal line-up is mag je concluderen dat er iets gruwelijk mis is gegaan...

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-11-2012 16:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

€75,- voor deze bagger... Ik sla helaas een keertje over.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Loja
Usericon van Loja
Posted 25-11-2012 17:25 by Loja Wijzig reactieProfiel van LojaQuote dit bericht

Ik ben van de partij!
Ondanks het feit dat het ( met de line up tot nu toe ) geen echt metal festival meer is lijkt het me toch wel een leuk feestje.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2012 17:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2012 18:56 schreef underkoffer het volgende:
Hoorde trouwens dat het nu ook 3fm presents fortarock xl is geworden.....

:')

De mensen die dit organiseren zijn gewoon aan het proberen om het nieuwe Mojo te worden. Totaal geen verstand van muziek, alleen de aarsschok lezen en zo veel mogelijk bands boeken waarvan men alleen in de VS denkt dat het extreme en gave metal is.

Dat gezegd hebbende wil ik best Enslaved, Rammstein & Nightwish zien. Dus als er nog een paar toffe grote bands bijkomen (King Diamond? ) dan wil ik best even meedoen aan dit op middellange termijn tot definitief falen gedoemde evenement.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2012 17:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ohja.. Delain.... :')!!!!!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 25-11-2012 18:20 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Gaan ze bij 3 fm nou ook Enslaved draaien dan?

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-11-2012 20:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2012 17:55 schreef Onweerwolf het volgende:
:')

De mensen die dit organiseren zijn gewoon aan het proberen om het nieuwe Mojo te worden. Totaal geen verstand van muziek, alleen de aarsschok lezen en zo veel mogelijk bands boeken waarvan men alleen in de VS denkt dat het extreme en gave metal is.

Dat gezegd hebbende wil ik best Enslaved, Rammstein & Nightwish zien. Dus als er nog een paar toffe grote bands bijkomen (King Diamond? ) dan wil ik best even meedoen aan dit op middellange termijn tot definitief falen gedoemde evenement.

Je zwetst weer eens ouderwets uit je nek, ga vooral zo door.

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 25-11-2012 20:19 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

zaterdag maar ff een kaartje halen

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2012 23:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2012 20:04 schreef Spirit In Black het volgende:

Goed beargumenteerd weer. Wel eens van Waldrock gehoord? Ging ook stuk met hetzelfde type programmering.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-11-2012 23:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Of Dynamo.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 25-11-2012 23:58 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 25 november 2012 18:20 schreef nark het volgende:
Gaan ze bij 3 fm nou ook Enslaved draaien dan?

Zouden ze eens moeten doen

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-11-2012 0:25 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ook nog lang niet overtuigd.. Wordt wel tijd dat ze bij de volgende lichting bands wat metal gaan programmeren. Op een metalfestival. Zou sympathiek zijn.

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-11-2012 7:28 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Je kunt kaartjes winnen bij 3fm nu. Hippe sjit.

Subtiel kamerolifantje

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 26-11-2012 8:43 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2012 20:04 schreef Spirit In Black het volgende:

Laat je niet uit de tent lokken, jongen. Al dat geleuter hier.

100% anti-Kvelgeest

nark
Usericon van nark
Posted 26-11-2012 9:43 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Voor de luitjes die deze line up nu al ruk vinden, deze opzet is geloof ik maar 1 malig dus dan sla je gewoon ff een jaartje over toch.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 26-11-2012 9:46 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 november 2012 9:43 schreef nark het volgende:
Voor de luitjes die deze line up nu al ruk vinden, deze opzet is geloof ik maar 1 malig dus dan sla je gewoon ff een jaartje over toch.

Ze zeggen dat het eenmalig is. Maar wie gelooft dat?

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-11-2012 9:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Boeien. Als je het niets vindt, ga je niet, als je het wel wat vindt ga je wel. Ik vind deze ontwikkeling overigens prima in de geschiedenis van Fortarock passen, dus ik snap sowieso het geklaag niet zo.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

nark
Usericon van nark
Posted 26-11-2012 9:47 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ik, maar ik ben dan ook goed gelovig hahahaha

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 26-11-2012 9:52 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 november 2012 9:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Boeien. Als je het niets vindt, ga je niet, als je het wel wat vindt ga je wel. Ik vind deze ontwikkeling overigens prima in de geschiedenis van Fortarock passen, dus ik snap sowieso het geklaag niet zo.

Het geklaag betreft voor de klotebands die tot nu toe geboekt zijn

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-11-2012 10:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2012 23:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Goed beargumenteerd weer. Wel eens van Waldrock gehoord? Ging ook stuk met hetzelfde type programmering.

Wellicht omdat ik niet hoef te beargumenteren.

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com