IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Fortarock XL 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-12-2012 21:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2012 21:05 schreef nark het volgende:
(...) FortaRock gaat in zee met grote organisatorische partijen Mojo (...) Wel zullen we altijd het knusse karakter van het festival in het oog houden. De FortaRock-cultuur blijft behouden.”

Succes.

Met alleen Rammstein heb ik dit jaar mijn geld er al uit. Maar Mojo en festivals... We weten allemaal hoe dat afloopt.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-12-2012 11:02 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

+ AIRBORNE
+ AMON AMARTH
+ FIVE FINGER DEATH PUNCH
+ ENTOMBED

Persoonlijk alleen blij met Entomed, maar ach. We zien wel weer verder.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 05-12-2012 11:09 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Lijstje klopte dus toch niet.. wel Amon Amarth !!!

Vind ik ook niet

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 05-12-2012 11:25 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Entombed is altijd leuk live maar voor mij vooralsnog verder niet veel spannends.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-12-2012 11:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Poeh, dat valt nog niet mee, zoals het nu staat sla ik over

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-12-2012 11:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2012 11:36 schreef NecRobert het volgende:
Poeh, dat valt nog niet mee, zoals het nu staat sla ik over

komt goed '-)

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-12-2012 11:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2012 11:38 schreef Spirit In Black het volgende:
komt goed '-)
Ah, de interessante "niet standaard Graspop"-bands zitten onderin de hoge hoed?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-12-2012 12:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2012 11:45 schreef NecRobert het volgende:
Ah, de interessante "niet standaard Graspop"-bands zitten onderin de hoge hoed?

wie weet, dit jaar is natuurlijk wel wat anders dan de andere.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 05-12-2012 18:04 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 5 december 2012 11:09 schreef underkoffer het volgende:
wel Amon Amarth !!!

Metal voor Duitsers. Steel de thema's van serieuze bands als Bathory en Helheim (en maak ze kinderachtig/simpel), jat de muziek van latere Hypocrisy en laat een kleuter wat He-Man achtige plaatjes uitzoeken, gooi het in een pot met wat hondendrollen en lederhosen erbij en je krijgt Amon Amarth.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 05-12-2012 18:07 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Echt een band die ik haat vanuit mijn tenen. Amon Amarth (Tu tuuu tududu).

Entombed is altijd prijs, natuurlijk!

Ja hoor...

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 05-12-2012 18:19 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2012 18:04 schreef Mortis Rex het volgende:
Metal voor Duitsers. Steel de thema's van serieuze bands als Bathory en Helheim (en maak ze kinderachtig/simpel), jat de muziek van latere Hypocrisy en laat een kleuter wat He-Man achtige plaatjes uitzoeken, gooi het in een pot met wat hondendrollen en lederhosen erbij en je krijgt Amon Amarth.

Echt een héle díkke plus 1. Zelden zulke mediocere kak meegemaakt. HUHU, WIJ ZIJN VIKINGEN. Flikker op, het is 2012.

Op Graspop was er enkele jaren geleden op een dag eens een hele tent met bagger als Finntroll en Ensiferum gevuld en die werd afgesloten door Amon Amarth. Toen ben ik van ellende zelfs eens AS I LAY DYING gaan kijken.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 05-12-2012 18:32 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:

*hardop lacht*

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-12-2012 19:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ben natuurlijk geen concert organisator, maar is het niet handiger eerst de boeiende bands bekend te maken, het festival uitverkocht te laten raken, en daarna de snackmomenten uit te laten lekken?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

altx
Usericon van altx
Posted 05-12-2012 19:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Mwah... Mijn persoonlijke kritiek op de line-up tot nu toe is dat ik bijna alle bands al een paar keer gezien heb. Maar dat krijg je op je 34e...

Maar Rammstein, Volbeat, Airbourne, Amon Amarth, Entombed, Enslaved is voor mij op zich een lekkere line-up.

(Of al meerdere keren heb moeten mijden, heb Motorhead en Delain bij gebrek aan beter ook al een keer mee gepakt ergens. Maar dat was dan gelijk meer dan genoeg...)

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-12-2012 19:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2012 19:41 schreef altx het volgende:
Mwah... Mijn persoonlijke kritiek op de line-up tot nu toe is dat ik bijna alle bands al een paar keer gezien heb. Maar dat krijg je op je 34e...

Gezien het feit dat ik je bijna 10 jaar voor loop qua leeftijd en al vanaf mijn 14e levensjaar de meest onmogelijke bands afloop:

Herkenbaar.

Ik zie wel wat er nog bij komt en besluit later wel te kijken of er nog kaarten zijn.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-12-2012 19:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 4 december 2012 21:05 schreef nark het volgende:
“Deze stap was min of meer onvermijdelijk.

Dat snap ik niet. Daar ben je als organisatie toch zelf bij?

In ieder geval, veel sterkte aan alle bezoekers.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-12-2012 23:19 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Entombed en Airbourne beginnen me toch steeds meer over te halen .

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-01-2013 14:51 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

+ Kreator
+ Mastodon

Nog steeds niet overtuigd.

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Jolly Roger 666
Posted 15-01-2013 15:13 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Entombed gaaf! Kreator gaaf! Mastodon live = kut!

Ja hoor...

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-01-2013 16:03 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 15 januari 2013 14:51 schreef Ethereal het volgende:
+ Kreator

Yes!

Hier ga ik wel bij zijn denk ik.

5 Euro's? Op je muil!!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2013 16:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2013 15:13 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Entombed gaaf! Kreator gaaf! Mastodon live = kut!

Kom je ook? Nicole en ik gaan w.s. ook, en ik hoorde dat je ex ook ging.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-01-2013 16:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 15-01-2013 16:38 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Tjah, iemand die zo over Amon Amarth denkt heeft weinig verstand van viking metal..

Ik vind het een toffe line-up, AA en Volbeat staan hoog op mijn lijst nog(maals) te aanschouwen bands. Ich bin dabei!

No Pain, No Gain

altx
Usericon van altx
Posted 15-01-2013 16:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2013 16:38 schreef Metal Spiderman het volgende:
Tjah, iemand die zo over Amon Amarth denkt heeft weinig verstand van viking metal..

(...)

Nogal discutabel statement.

Ik vind Amon Amarth zelf zeker tof, maar het enige dat het met viking metal gemeen heeft, zijn de teksten.

Verder is het gewoon melodic death metal.

Jolly Roger 666
Posted 15-01-2013 17:03 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2013 16:24 schreef bastianus het volgende:
Kom je ook? Nicole en ik gaan w.s. ook, en ik hoorde dat je ex ook ging.

Welke van de 100?

Ik weet nog niet zeker of ik ga. Ik wil Rammstein wel graag zien, maar ik kan ook elk moment aan een bevalling beginnen, rond die tijd...

Ja hoor...

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com