|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
+ AIRBORNE + AMON AMARTH + FIVE FINGER DEATH PUNCH + ENTOMBED Persoonlijk alleen blij met Entomed, maar ach. We zien wel weer verder. |
|
Lijstje klopte dus toch niet.. wel Amon Amarth !!! Vind ik ook niet |
|
Entombed is altijd leuk live maar voor mij vooralsnog verder niet veel spannends. |
|
Poeh, dat valt nog niet mee, zoals het nu staat sla ik over Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: komt goed '-) |
|
quote:Ah, de interessante "niet standaard Graspop"-bands zitten onderin de hoge hoed? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: wie weet, dit jaar is natuurlijk wel wat anders dan de andere. |
|
quote: Metal voor Duitsers. Steel de thema's van serieuze bands als Bathory en Helheim (en maak ze kinderachtig/simpel), jat de muziek van latere Hypocrisy en laat een kleuter wat He-Man achtige plaatjes uitzoeken, gooi het in een pot met wat hondendrollen en lederhosen erbij en je krijgt Amon Amarth. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Echt een band die ik haat vanuit mijn tenen. Amon Amarth (Tu tuuu tududu). Entombed is altijd prijs, natuurlijk! Ja hoor... |
|
quote: Echt een héle díkke plus 1. Zelden zulke mediocere kak meegemaakt. HUHU, WIJ ZIJN VIKINGEN. Flikker op, het is 2012. Op Graspop was er enkele jaren geleden op een dag eens een hele tent met bagger als Finntroll en Ensiferum gevuld en die werd afgesloten door Amon Amarth. Toen ben ik van ellende zelfs eens AS I LAY DYING gaan kijken. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: *hardop lacht* Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik ben natuurlijk geen concert organisator, maar is het niet handiger eerst de boeiende bands bekend te maken, het festival uitverkocht te laten raken, en daarna de snackmomenten uit te laten lekken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mwah... Mijn persoonlijke kritiek op de line-up tot nu toe is dat ik bijna alle bands al een paar keer gezien heb. Maar dat krijg je op je 34e... Maar Rammstein, Volbeat, Airbourne, Amon Amarth, Entombed, Enslaved is voor mij op zich een lekkere line-up. (Of al meerdere keren heb moeten mijden, heb Motorhead en Delain bij gebrek aan beter ook al een keer mee gepakt ergens. Maar dat was dan gelijk meer dan genoeg...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Gezien het feit dat ik je bijna 10 jaar voor loop qua leeftijd en al vanaf mijn 14e levensjaar de meest onmogelijke bands afloop: Herkenbaar. Ik zie wel wat er nog bij komt en besluit later wel te kijken of er nog kaarten zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat snap ik niet. Daar ben je als organisatie toch zelf bij? In ieder geval, veel sterkte aan alle bezoekers. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Entombed en Airbourne beginnen me toch steeds meer over te halen . |
|
+ Kreator + Mastodon Nog steeds niet overtuigd. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Entombed gaaf! Kreator gaaf! Mastodon live = kut! Ja hoor... |
|
quote: Yes! Hier ga ik wel bij zijn denk ik. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Kom je ook? Nicole en ik gaan w.s. ook, en ik hoorde dat je ex ook ging. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tjah, iemand die zo over Amon Amarth denkt heeft weinig verstand van viking metal.. Ik vind het een toffe line-up, AA en Volbeat staan hoog op mijn lijst nog(maals) te aanschouwen bands. Ich bin dabei! No Pain, No Gain |
|
quote: Nogal discutabel statement. Ik vind Amon Amarth zelf zeker tof, maar het enige dat het met viking metal gemeen heeft, zijn de teksten. Verder is het gewoon melodic death metal. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Welke van de 100? Ik weet nog niet zeker of ik ga. Ik wil Rammstein wel graag zien, maar ik kan ook elk moment aan een bevalling beginnen, rond die tijd... Ja hoor... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |