|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Boeiender |
|
quote: Nope, je moet eerst 100 regels javascript programmeren anders wordt je weggestuurd. |
|
quote: als jij mij gemaild hebt, dan wil ik ze graag overnemen signature |
|
quote: Als jullie python en C ook goedkeuren wordt het tenminste ook wat drukker |
|
quote: Als je er nog een hebt mail me dan op 666mira [at] gmail [dot] com THNX! Bla |
|
quote: Ik heb jou niet gemaild, geen mailadres. Als je die even door wil geven ga ik je mailen, tenzij mischiefmira ze beide overneemt. |
|
quote:Exact. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hoe doen jullie dat tijdens festivals? 20 Liter bier en toch droog staan? |
|
Besloten om toch maar te gaan. Bareuh... |
|
Ik heb nog een eticket over. Wil er graag 50 euro voor hebben. Iemand hier interesse ? pm me dan !! Jullie doen niet aan pm hier? joankornet@hotmail.com dan maar !! [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 30-05-2013 19:42] |
|
Huh? Ik snap er nu niks meer van. |
|
Lang verhaal. Dingen kunnen raar lopen, probeer het maar niet te begrijpen. |
|
quote: Mail Mira even joh, die zoekt nog.. zie iets bovenaan. |
|
Misschien handig als men ook post als ze niet meer op zoek zijn Wirwar van kaartje hiero. |
|
Verkocht !! |
|
Ongelofelijk dat mensen naar een kut standaard festival als dit heen gaan. Alle bands komen al tig duizend keer naar Nederkand en er zit echt geen enkele verrassing er tussen, Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
|
|
Ik vind het wel gezellig, dat ik een keer met mijn vrouw naar een festival kan. Door het gematigde karakter van enkele bands. Kijk, als het aan mij lag, ging ik ook alleen maar naar festivals met Totenmond of Crowbar. Maar hier is leukere achtergrondmuziek bij het bierdrinken dan op Pinkpop. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Later dit jaar naar Partysan wellicht, alleen dan, dit is onder de mensen komen. signature |
|
quote: Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin ook sceptisch was en dan vooral over de schaalvergroting. Persoonlijk heb ik Rammstein nog nooit gezien. Als dat dan gecombineerd wordt met Enslaved, Opeth, Entombed, Kreator en een festivalsfeertje met vrienden vind ik het toch wel weer de moeite waard! Vind deze line-up persoonlijk interessanter dan die van vorig jaar met al die Amerikaanse open deuren. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ben het met Ktulu eens. Daarnaast betaal je tegenwoordig voor een Rammsteinkaartje alleen al 75 euro, dus tel uit je winst. |
|
ik wil gewoon x aantal veggies tegen de grond knallen bij Hatebreed, niets leuker in de wereld dan dat signature |
|
Foto's/filmen aub. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |