|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Met Rammstein is er dus zoiezo een veld voor tigduizend man nodig. Dag sfeer. Het was mooi zo lang het duurde. |
|
quote: Zit het nou zo diep dat je bijvoorbeeld ook de XXL-weken bij de Lidl ontloopt of is de kans om een extra grote leverworst te kunnen scoren te aantrekkelijk om te laten lopen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Waar is de like-knop? |
|
quote:Graspop is toch ook niet minder leuk wanneer mainstream acts als Guns 'n Roses, Kiss en Aerosmith er staan? Rammstein is tenminste nog metal www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Wat betreft muziek niet helemaal mijn ding, maar Rammstein weet in elk geval een leuke show neer te zetten. Ik zal ze dan ook zeker even gaan checken. Ik vermoed echter wel dat dit op Wacken gaat gebeuren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
neem aan dat ze als laatste band spelen... mocht ik gaan, ben ik dan toch al lang op weg naar huis... *biergarten f.t.w.* I am mine own redeemer...! |
|
quote: Daar zijn de meningen over verdeeld. Kiss en Aerosmith vind ik wel gaaf, trouwens. Bareuh... |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Speak for yourself. Je noemt precies de reden waarom ik al jaren niet meer naar dat soort kutfestivals ga. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ga anders even met je vriendjes janken bij Aurora Infernalis hoe mainstream dat festival wel niet is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
-Ignore stupid children modus- Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik heb altijd Rammstein ooit willen meepikken op een festival. Dus dat wordt FortaRock XL 2013! Zeer waarschijnlijk komen er nog meer (hopelijk) interessante acts bij, dus tot dan! euu? |
|
Ik ben benieuwd, een van de charmes van het festival vond ik toch eigenlijk dat het zo kleinschalig was... Maar het zal me benieuwen natuurlijk. |
|
quote: Als je er toch niet heen gaat, wat loop je dan te zeuren? Blijf ff lekker bij je tr00e underground feestjes hangen, en laat de mensen die niet zo super cool zijn als jij gewoon blij zijn dat ze Rammstein kunnen zien. [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 22-09-2012 9:20] |
|
Laten we pas beginnen met zeuren als de lineup vorm gekregen heeft. Tot dusver vind ik Fortarock goed bezig en ze brengen elk jaar weer een verrassende lineup met voor ieder wat wils. Nu maar hopen dat de ticketprijs te doen is... |
|
Start voorverkoop: vrijdag 9 november. Verdere details volgen nog! |
|
quote: Omdat ik voorheen WEL graag ging. En sinds wanneer is het zo bijzonder dat je Rammstein kan zien in Nederland? Ik kan nu alvast zeggen dat het minder gezellig dan vorige jaren gaat worden, wel gaat het veeeeel duurder worden allemaal. Mooie ontwikkeling... NOT!!! quote: Nigga please! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: En daarvoor zeg je, dat je al jaaaaren niet meer naar dit soort festivals gaat... T zal me ook verder een worst wezen. Zelf heb ik ook helemaal niks met Rammstein, maar hopelijk kan ik net als de vorige jaren weer gewoon vrijwilliger zijn, dat is altijd super gezellig [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 20-10-2012 15:44] |
|
quote: Hey kutkneus, Fortarock was vanaf dag 1 al een commercieel mainstream fest. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Aanwezig Als het weer goed is en het bier koud is ,is alles goed toch?commercieel of niet,Als je je het niet kunt veroorloven moet je gewoon niet gaan!Maar ga er dan ook niet tegen aan lopen trappen!Iedereen veel plezier die wel gaat! |
|
Ik mis Primordial in de line-up. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Flikker op joh, kuthippie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hou jezelf eens een spiegel voor! ontzettende zielige flapdrol! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |