|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Minder overlappingen? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Kaartje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ben toch aanwezig. Begin van de dag sta ik programmaboekjes uit te delen. |
|
Zitten toch wel erg mooie namen bij, hou mijn ogen open, misschien zijn er nog mensen die op het laatste moment van hun kaartje af willen tegen een mooi prijsje. En anders... het is te horen vanaf mijn balkon. |
|
Ook aanwezig, niet specifiek voor een bepaalde band. Boeiender |
|
quote: Zwaai je dan eff? Misschien ook aanwezig. |
|
Mensen die met openbaar vervoer komen: (parkeren zal niet ideaal zijn gok ik), er rijden vanaf 10 uur 's ochtends pendelbussen van het station naar het festival. 5 Euro voor een retourtje. Ik heb er wel zin in. Erg veel bekenden gaan erheen. Hopen dat het weer ook meezit. |
|
Ik wil met de fiets komen, dus hopelijk kan ik mijn fiets daar een beetje kwijt... De weersvoorspelling wordt langzaam aan beter voor Nijmegen zaterdag, dus laten we de vingers gekruist houden! Als het maar droog blijft en er niet te veel wind staat dan valt het prima uit te houden! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ja er is een parkeerplaats voor fietsen, ik ga ook met de fiets aangezien t maar een kwartiertje fietsen is ofzo Daar links |
|
Heuy, Grolsch. |
|
zijn er nog kaarten? ik zou misschien ook wel gaan signature |
|
Kaarten genoeg nog volgens mij, ik denk ook niet dat het uit gaat verkopen.. |
|
kewl! signature |
|
We hebben vanuit deze kant 2 bussen vol, dus dat gaat goed komen. Nu nog een regenloze dag en alles is perfect. |
|
Dabei. Eindelijk een festival waar de vrouw ook heen wil. Ach, en ik red me wel met Entombed en Motorhead. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Is weer eens wat anders die vrouwvriendelijke muziek |
|
euhm... ik ga wellicht voor de eerste keer ooit mijn vriendin meekrijgen naar een metal concert dmv Rammstein en Volbeat ... signature |
|
Yes! Als ik jou zie hè jonge! |
|
ik zal een grijze hypsterklak dragen, zo een ouwmannekesklak signature |
|
quote: Gezellig, maybe tot daar! |
|
signature |
|
quote: Moet je wel naar Volbeat luisteren, weet niet of dat het waard is? Of je dumpt haar bij mainstage en je komt bij de echte kerels staan die allemaal naar opeth zijn. |
|
quote: Ziet er wel goed uit. http://www.weeronline.nl/Festival/Forta-Rock/4076 Wat trein-info: FortaRock - The Festival ATTENTIE voor treinreizigers van en naar Breda, Tilburg, Roosendaal! De extra treinen die om 23.54, 00.30 en 00.50 uur uit Nijmegen vertrekken geven na ’s-Hertogenbosch GEEN aansluiting meer naar Breda, Tilburg, Roosendaal. Dit in verband met werkzaamheden aan het spoor. NS rijdt op dat tijdstip ook geen treinvervangende bussen. Bezoekers uit deze richting, die het festival tot het einde willen bijwonen, wordt geadviseerd om met eigen vervoer naar Nijmegen te reizen of een busreis via Metalbus te regelen. De genoemde treinen geven echter wél aansluiting naar Eindhoven! Gelukkig kan ik met iemand meerijden. |
|
Hier nog twee kaartjes te koop, voor 60,- per kaartje. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |