|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn, zat zelf te denken aan "Hij is nu al lelijk Bart [tattoo topic]". quote:Scheelt toch in laserkosten enzo. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 28-10-2012 10:30] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Hahaha Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Je kunt beter gelijk een grote laten zetten dan eerst wat kleintjes en er daar dan uiteindelijk een sleeve van proberen te knutselen. Subtiel kamerolifantje |
|
daar ben ik zelf meer fan van.. die grote sleeves die 1 geheel zijn, zijn niet mijn ding.. ik ben meer van de losse plaatjes Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
van die losse plaatjes that is Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
+1. Gewoon random dingen op je arm knallen, iedereen denkt toch dat het een geheel is. |
|
quote: Juist! Door alleen maar te "kleuren" heb je al gauw een sleeve maar eigenlijk amper tatoos. Losse plaatjes met daartussen wat kleur/opvulling, dat vind ik de mooiste sleeves (ook in progress dus ) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
+1 Ja hoor... |
|
Maybe. Moet je dan niet van tevoren bedacht hebben dat je een sleeve wil uiteindelijk? Ken mensen die echt van die loze, niet samenhangende tattoo's bij elkaar geplempt hebben. Vind dat wel lelijk eigenlijk. Of mn pa die vroeger op beide armen boven en onder grote tattoo's heeft laten zetten. Nu zit een of andere molukker de boel in te kleuren en aan elkaar te breien. Slaat nergens op omdat de oude tattoo's nog met een hele dikke naald gezet zijn en er nu vanalles met een dunne naald gezet wordt. met heel veel kleurtjes/oldskool is wel weer mooi. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik persoonlijk vind het mooier wanneer de ontwerpen bij elkaar passen, om er uiteindelijk een sleeve van te kunnen maken. En ja, dan vind ik alles in de nautische oldschool style incl. felle kleuren het mooiste. En ach, wat slechte Hazes/herdershond/tribal tattoos zijn toch prachtig als sleeve Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En wat betreft "oude" tattoos op een nieuwerwetse manier inkleuren, ik heb geen idee hoe dat smoelt/of dat werkt. Het geheel van dezelde naald lijkt me mooier/natuurlijker lijken, maar wellicht werk het Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nee, het ziet er niet uit. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Da's duidelijk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
echt woar, kandani? signature |
|
quote: Niet trollen meid, ze bedoelt de ploatjes van haar pa. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
naja, ik ga meteen ontwerp gaan bekijken zal iets in deze aard zijn net als mijn bankkaart deze grote, minstens (zonder vlees dan) signature |
|
lang gezocht...gewoon in 'ardenberg uitkomen... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ga je weer wat zetten dan? WATTAN? Boeiender |
|
eerst andere proefkonijnen... van jou wil ik wel iets moois vanaf linkerschouder over de arm naar beneden... I am mine own redeemer...! |
|
quote:Waarom doe je niet iets met Amon? Naam vind je misschien tacky, maar het kan ook op een andere manier. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Je roept maar. Boeiender |
|
quote: Inderdaad ook mijn idee, ik heb momenteel op mijn rechter arm een aantal kleine en middelgrote tattoo's laten zetten, allemaal in kleur en in de oldschool/hotrod stijl. En aan het eind laat ik het lichtelijk allemaal opvullen zodat je echt nog onderscheid kunt maken in de tattoos, maar wel een mooi geheel hebt. Against God and Government |
|
quote: mja, ik dacht eraan om hem de tattoo te laten ontwerpen signature |
|
Ik heb niets meer kleur eigenlijk. Gewoon alles zwart, en losse plaatjes. Zit nog steeds te dubben met ideeën. Geen haast. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |