|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben benieuwd! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Pungent Stench, Gorerotted! Ja hoor... |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik hoop niet zoveel "gitaarpielbands" dan vorig jaar. Doe maar iets meer gebeuk www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: De laatste keer dat ik hun samen zag in Deventer, was het erg vet dus ik zeg doen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Gelukkig toch een Neurotic Deathfest dit jaar, het bleef angstvallig stil wat mij betreft... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik ga toch voor volgend jaar, dit jaar hoeft van mij niet meer www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Idd! Deze bands mogen van mij wel langskomen: Abominable Putridity Deeds Of Flesh Brain Drill Cephalotripsy Deadborn Devourment Guttural Secrete Dying Fetus Leptotrichia Malignancy Unmerciful |
|
quote: Dit uiteraard! Ik zou graag Bolt Thrower eens zien. Voor de rest vind ik alles best, misschien iets meer grindcore dan vorig jaar. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Six feet under zou wel gezellig zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Maar dan moet Cattle Decapitation ook komen natuurlijk. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat zijn geen grappen... Chris Barnes is de Paul Dí'Anno van de death metal. Laten we het gewoon nooit meer over die band hebben en vergeten dat ze ooit hebben bestaan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: idd alleen de eerste cd is wel te pruimen.. |
|
Six Feet Under stond er toch al 2 edities terug? Mag van mij thuisblijven iig. Ben wel benieuwd naar de namen. Hopelijk dit keer weer een beetje originelere line-up zonder de Aborted, Decapitated, Misery Index, Behemoth & Benighted huisbands. |
|
quote:Subtiele. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Haha, gisteren nog over gehad... spelfout weggehaald... |
|
En we kwamen tot deze conclusie; Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik kon hem niet niet maken, na de eerste post. Btw, ook de eerste van sfu is saai, imo. En live übersaai. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die mini is nog het beste, met Insect erop Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ken ik niet |
|
quote: Guttural Secrete gaat alleen een jaar niks doen aan optredens in Europa. |
|
Vers van facebook (en twitter denk ik ook) "First 14 acts confirmed for #ndf2013. Will be a great first announcement on Dec 3rd." Spannend! euu? |
|
quote: idd! ben benieuwd, 14 acts zijn er best wel veel! |
|
Erg benieuwd ja en ook naar de data. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Volgende pagina |