|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
T shirt met stukje van mijn DNA profiel Boek: Bullitproof skin ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een discman. en een tv ook nog. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 29-11-2012 23:51] |
|
Een wokpan. |
|
quote: Met ronde of vlakke bodem? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Vlak. Is dat goed? |
|
quote: Vlak is voor pussies. Echte mannen hebben een wok met ronde bodem. Gewoon uit een blank stuk staal gestanst en zonder antiaanbaklaag. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Oh gelukkig, ik was van plan om hem alleen thuis te gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 29-11-2012 22:09] |
|
quote:Nouja, ik ben er toch wel blij mee hoor. |
|
quote: Dan is het goed. Heb je al gewokt? Tips en trucs nodig? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Ja, al drie keer, maar ik heb er alleen nog maar een heel eenvoudige bami/nasi met kip/varken mee gemaakt. Heb je nog een goede tip voor me? |
|
Een wandtegeltje met een spreuk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat gaat kapot in een wok. |
|
quote: http://www.lifestylefood.com.au/shows/chinese-food-made-easy/recipes.aspx Zij heeft veel kekkere en simpele gerechten. Verder is vlees, groenten, een half blikje bamboescheuten en wat woksaus vaak al voldoende. Sugar snaps zijn er lekker gewokt. Die kleine blikjes champignons van bonduelle zijn handig. Soms is het handig het vlees deels te garen, dat apart te zetten en eerst je groentes te wokken. Om vervolgens je vlees er weer bij te gooien om het goed te garen. Scheelt je droog vlees. Kalkoen in plaats van kip is lekkerder en malser. Vis is ook goed te nassen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Ojajoh? Ik bedoelde dat ik die heb gekregen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Dank je, ik zal het onthouden! Die gerechten lijken mij alleen niet zo heel eenvoudig. |
|
quote:Wat voor een spreuk dan? |
|
quote:Spreken is zilver, zwijgen is goud. Zeer toepasselijk voor mij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een boek. In het Noors. Altijd handig als je Noors wilt leren. Hatsjikidee! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 29-11-2012 23:51] |
|
quote: Vooral handig als je biefstuk / ossenhaas gebruikt. Bij kip/ kalkoen minder last van taai vlees. quote: Ik gebruik eigenlijk bijna nooit meer kip. Altijd kalkoen. Is ook steviger en minder waterig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Biokip is ook niet waterig en veel smaakvoller, want niet plof. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een opwind-muis Een fotolijstje Thee Theerobot (i.p.v. thee-ei) Een plastic vaas met bloemen om op het raam te plakken Kerststalletje Spuuglelijk rendier Houten pen Sinterklaas was gezellig. |
|
quote: Maar biokip is mega duur terwijl varken niet veel scheelt qua prijs! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
3x3 paar zwarte nike sokken pakje javaanse jongens 3/4 chocoladeletter so puuurrreeeee nike bidon en de laatste aardschok(1x per jaar heb ik een aardschok, hehe) Hier ook weer gezellie, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
*Kaartje voor EMM *In niemandsland - Ebbe Rost van Tonningen *Een goede raad - J.K. Rowling *Nederland volgens van Rossem *Kunst kijken met Dijkshorn (Tja, je mag een gegeven paard nu eenmaal niet in de bek kijken. Maar Dijkshorn vind ik irritant. Het meest irritante is, dat uit interviews blijkt dat hij op veel vlakken dezelfde smaak en dezelfde mening heeft als ik. Zou dat de reden zijn dat ik de man niet uit kan staan?) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |