|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
de nieuwe terminator valt vies tegen |
|
Nymphomaniac voor de zoveelste keer bekeken. enkele minpuntjes, superveel plusjes signature |
|
quote: Vreselijk ja. Weer typisch een kwestie van "het is geen remake en het is geen prequel maar het is óók geen reboot hoor" en zich vervolgens in onmogelijke bochten wringen om hetzelfde te laten zien als 30 jaar geleden maar dan nét anders. Vond ik met die Star Trek reboots ook. Gooi alle historische ballast overboord en heb de ballen om gewoon opnieuw te beginnen, of ga door waar je gebleven was. Nieuw publiek snapt de referenties niet en oude fans gaan zitten vergelijken en voelen zich belazerd. Terminator hadden ze na deel drie (of het qua concept interessante Salvation) moeten laten rusten. Die films gaan over Sarah en John Connor en dat verhaal is verteld. Zo veel meer mijlen zijn daar niet uit te halen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Van mij hadden de robots mogen winnen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Vorige week de meer recente 'The Thing' gezien. Zoals verwacht kon die natuurlijk helemaal niet tippen aan het origineel, wat voor mij toch nog een monument blijft (dat acteerwerk, die fantastische body horror). Hier en daar zit er wel eens een tof idee in, maar al bij al een sof. Wel tof dat ze eindigen met een aansluiting op het origineel. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:bedoel jij met het origineel die is gemaakt door John Carpenter (met Kurt Russell)? Dat is eigenlijk ook al een remake. |
|
Serieus? Dat wist ik dus niet. Maar die John Carpenter-versie vind ik in ieder geval een (horror)-meesterwerk. Dan ben ik wel eens benieuwd naar het echte origineel. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat kussend koppel op de affiche beloofd niet veel goeds The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
welke nieuwe films zijn ok? signature |
|
Hoe open kun je een vraag stellen? "Wat voor eten is lekker?" http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Als je hem een beetje kunt inschatten is dat toch niet zo'n hele open vraag? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: 'Kış uykusu' is van vorig jaar, maar absoluut aan te raden. Ontzettend meeslepend en tragisch Turks drama. Prachtig en kalm gefilmd, en de grote hoeveelheid dialogen stoort nergens. Het is overtuigend, krachtig en roept filosofische en ideologische vraagstukken op. Speelt zich heden ten dagen af, en weet dit goed te combineren met de cultuur in ruraal Turkije, onderliggende strijd, haat en verhoudingen binnen familie en dorpsgenoten. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
hmmm, ja, kan goed komen vanavond bezoek, daarmee, en we willen filmke kijken van niveau signature |
|
quote: Komt wel goed denk ik. Overigens is Leviathan ook wel een aanrader denk ik. Prachtig en zeer gedeprimeerd drama ook. IMDB I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Awel, ik zat bij je vorige beschrijving te denken aan die film, heb ik gezien extreem desolaat en megaveel vodka! signature |
|
quote: 'It's such a beautiful day' van Don Hertzfeldt. Animatie doet het altijd goed! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hmmm... ze vindt me nu al kinderachtig :/ signature |
|
Human Centipede 3 natuurlijk! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
signature |
|
quote: Is geen Pixar stijl animatie hoor. Oscar winnaar en alles. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-07-2015 16:52] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja, ik wist het ook maar omdat ik het origineel ooit eens op de tv heb gezien. Echt zo ene ouderwetse zwart-witfilm. Scarface (met A. Capino) is dacht ik ook al een remake. |
|
quote: Klopt, van een film uit 1932. Net zoals Cape Fear met De Niro een remake is. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: I know nuja, het werd dus seks, maar toch bedankt signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |