![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De laatste Gummbah. ![]() bub ![]() |
|
lp's. ![]() ![]() bub ![]() |
|
Terug van een trip naar Berlijn en het volgende meegenomen. Blu Ray Dead Snow Land Of The Dead cd's: Danzig II - Lucifuge Legion Of the Damned - Malevolent Rapture / Sons Of The Jackal Testament Original Album Series Vinyl Tomb Mold - Planetary Clairvoyance Blood Ceremony - Lord Of Misrule Warlord - Deliver US, triple vinyl. bub ![]() |
|
![]() Tado slimme thermostaat met bridge en 4 slimme radiatorknoppen. Matig geïsoleerd huis (dat wellicht wordt gerenoveerd/herbouwd door de woningbouw dus dáár gaan we even niks aan doen tot we dat zeker weten), en permanent thuis werken. Enige manier om momenteel mijn ‘kantoor’ warm te krijgen is alle radiatoren in huis dichtdraaien en de thermostaat hoger te zetten. Oftewel, stoken voor satan totdat het ineens bloedheet is, thermostaat weer omlaag, binnen een half uur koud, thermostaat weer opstoken, grrrrrrr. Straks meerdere zones in huis die onafhankelijk warm te stoken zijn. Hoop ik. Geen gelul met energieslurpende elektrische kachels, petroleumkachels of ander spul, gewoon elke kamer zijn eigen thermostaat. Althans, uiteindelijk. Maar eens beginnen met de woonkamer, keuken en kantoor, uitbreiden kan altijd nog. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 12-01-2020 22:35] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
En je verhaal lezende een ketel die straks 24/7 vol staat te joekelen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Als het goed is niet. Zone beneden gewoon op 16 graden (staat ook een houtkachel), kantoor naar 20/21 graden. Temperatuur bereikt, kachel uit. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
LP met cd. ![]() bub ![]() |
|
cd ![]() bub ![]() |
|
quote: hebben je radiators een voetventiel? daar kun je ze enigzins ook onderling mee afstellen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Een aantal wel, een aantal niet (nieuwe aanbouw aan oud huis), maar dan blijf je het probleem houden dat de kachel de hele dag vol gas blijft draaien om één kamer warm te stoken, totdat ik de thermostaat weer terugdraai, de kamer snel weer afkoelt en het hele verhaal weer opnieuw begint. De nieuwe radiatoren zijn ook voorzien van thermostaatknoppen, maar daarmee blijft dat verhaal hetzelfde... Morgen hopelijk installeren, en dan alle zones op nul (oké, 16) en die kamer naar 20. Modulerend, dus zou in verbruik flink moeten schelen. Zo niet, dan in elk geval in gebruiksgemak. Ook nog uit te breiden, dus als dochterlief vaker op d'r kamer gaat spelen of huiswerk moet maken straks dan kunnen we haar kamer ook voorzien van zo'n knop. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Nieuw arbeidscontract. Vanaf nu nog maar 36 uur werken ipv minimaal 40 uur. Omdat er in het leven belangrijkere dingen zijn dan alleen werken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik wacht even wat Snaack er van vindt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik er ook wel een mening over maar ik wil Ethereal niet kwetsen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Denk dat ik het aankan hoor ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Je zit veel in de auto neem ik aan? Want ergonomisch gezien zijn die dingen een absolute nachtmerrie. Even los van het feit dat ze ook enorm lelijk zijn. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
of je houdt gewoon je bek dicht ![]() |
|
Je hebt ze ook? :') De groeten aan je pot en ketel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
nee man, vet lelijk ![]() |
|
Er is een zeer beperkte doelgroep ja, dat was al duidelijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ach gut, zit je dildo weer overdwars? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Tegen wie had ie het eigenlijk? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ethereal natuurlijk. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |