![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vinyl. Oranssi Pazuzu - Mestarin Kynsi Metal Blade reissues van King Diamond. Fatal Portrait - Melon Orange marbled vinyl Abigail - Blue white marbled vinyl. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 29-04-2020 11:58] bub ![]() |
|
Elpeetjes in bestelling: Hexvessel - Kindred Kimi Kärki - The Bone of My Bones Sangre de Muerdago - Noite TAU and the Drones of Praise - s/t ![]() |
|
Tot nu toe de enige jeans die past in jaaaaren. Note bene gevonden via een insta ad ![]() Fitjeans (lekkere naam ook) Hoe dan ook, eindelijk weer eens een jeans dat past, zonder riem, zonder dat ie onder aan mn kont hangt als ik ga zitten. Ik ben sprakeloos...bijna dan. Eikel ![]() |
|
Nieuwe droogkast en diepvries. Want ja, dat soort dingen gaat bij voorkeur stuk in één en dezelfde week. Dag vakantiegeld. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote:POIDH Maar wel jeans ftw ja. ![]() |
|
quote:"Droogkast"... bedoel je een wasdroger of een klimaatkast om eten in te drogen? Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote: Een wasdroger dus. In Belgenland heet zulks een droogkast. We zijn een simpel volk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Digitale cd van Solstice (UK) - Angleland, van hun bandcamp site. Zoute haring en kibbeling! ![]() bub ![]() |
|
quote: Woon jij naast een visboer ofzo ? wordt tijd dat ik weer eens naar buiten ga, trek in haring nu... ![]() ![]() |
|
quote: 10 minuten lopen of 3 minuten fietsen schat ik. Ik ging nu echter met de auto. flutweer. ![]() bub ![]() |
|
Een schultenbräu shirt bij de aldi. De badslippers waren op. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Dan moet je ook om 09.00 gaan en niet om 15.42. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
swaar Ik was serieus wel even wakker, om 09:15 oid. Maar verder dan het toilet kwam ik niet. En weer terug naar bed, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Nieuwe snoeischaar, een nieuwe bezem en een stevige spade. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Je begint een kapsalon? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee. De 'kapsalon' in een schuurtje 2 straten verderop loopt ook niet zo goed. https://www.rtvoost.nl/nieuws/330248/4000-euro-boete-voor-Deventer-kapper-na-illegale-knipbeurt Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Had jij hem erbij gelapt? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Gold - Why Aren't You Laughing LP TRANSPARENT ORANGE Testament - Titans of Creation 2LP GATEFOLD Proefpakketje van brouwerij Van Steenberge met 10 verschillende bieren. Proefpakketje van brouwerij Broers met 12 verschillende bieren. Lokale handel een beetje steunen he. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: XXL duldt geen concurrentie. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
een fitbit ![]() |
|
Speciaalbiercafé eigenaar die nu met die coronatoestanden rondfietst met bier om bij mensen thuis te leveren, dit weekend had ie een beperkte selectie van Struise Brouwers. Ik was er uiteraard als de kippen bij nadat mijn vriendin het zag passeren op de social media. <3 Vandaag geleverd ten huize Ktulu: - Blue Monk - Pannepot - Kloeke Blonde - Xenophon's Wind - Clash of the titans Reserva (BA dus) - Kill & Destroy IPA (extreem dit: 18% ABV en IBU 309) Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Oranssi Pazuzu-shirt: Op CD: Oranssi Pazuzu - Mestarin Kynsi [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 16-05-2020 14:04] ![]() |
|
Ulcerate - Stare into Death an be Still Tomb Mold - Planetary Clairvoyance Caustic Wound - Death Posture Inter Arma - Death Posture Triptykon - Requiem (Live at Roadburn 2019) Constellatia - The Language of Limbs Tikje laf ende mainstream deze lijst. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |