![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
persoonlijk vind ik 2.0 genoeg dus heb je 3.1 teveel maar ik moet zeggen dat dit apparaat er wel prachtig uitziet. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Hehe, ik vind het met films wel echt wat toevoegen en vooral met racegames wel een uitkomst. Ik word nogal eens ingehaald, en nu hoor ik ze tenminste aankomen ![]() 45 euro op marktplaats. Kun je je ook niet echt een buil aan vallen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Prima koop! Hier een shitload aan maaltijden die slechts met een magnetron of oven bereid kunnen worden bij gebrek aan meer spullen. Je moeder. ![]() |
|
Dubbel elpee. ![]() cd ![]() bub ![]() |
|
Lp's ![]() ![]() bub ![]() |
|
Revenge - Infiltration.Downfall.Death Revenge - Scum.Collapse.Eradication ![]() |
|
Op CD: 2Pac - All Eyez On Me P.O.D. - Satellite Teenage Fanclub - Grand Prix The Cult - Sonic Temple Boek: Bret Easton Ellis - American Psycho Film (DVD): Secretary Still Alice [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-04-2020 17:05] ![]() |
|
Mijn dataschijf heeft vandaag de geest gegeven, dus nieuwe HDD ter vervanging; Western Digital 3.5'' 4 TB S-ATA III Blue. Gelukkig heb ik een back-up schijf ![]() ![]() |
|
quote: All-time favourite! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Homra FONIX sensor prullenbak - 40 L (liter) bij bol.com Speciale biertjes bij de bier winkel in Sint Nicolaasga. Wat Othmar, Franziskaner, Trooper - Day Of The Dead, triporteur from Hell en een Mötherhead - Over kill blikbier. Batterijen (voor de prullenbak) en een AC/DC - Live At The Old Waldorf - 3rd Sept 1977 elpee bij de Action! En deze keukenrol houder. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 10-04-2020 15:20] bub ![]() |
|
Een ligbed. Pleurisding is half krom getrokken waardoor assembleren nagenoeg onmogelijk is. Ik voel een slechte review aankomen. ![]() |
|
quote: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4320858 ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 16-04-2020 15:31] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
2 zoute haringen en 2 kibbeling. ![]() bub ![]() |
|
quote: Weer met een prikker zeker ? ![]() ![]() |
|
quote: Je weet het. ![]() bub ![]() |
|
Spinal - Verloren Zaad (eindelijk!) Je moeder. ![]() |
|
Insel-Brauerei: Baltic Tripel (9,5%) Anderson's Black Barley Wine: Dark Night, Rum Barrel Aged (15,3%) Gulden Draak: Imperial Stout, Limited Edition 2018 (12%) Nurme: Jaffa Cake, Imperial Stout (10,5%) Smooth Criminal: Russian Imperial Stout, #4/6 Auchentoshan Barrel Aged (10%) Smooth Criminal: Russian Imperial Stout, #5/6 Bowmore Barrel Aged (10%) ![]() |
|
quote: Die laatste twee heb ik ook staan en vond ik vrij karakterloos helaas. Meer van verwacht. Gulden Draak heerst dan weer wel. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
100.000 vaten amerikaanse olie. Morgen afgeleverd. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
quote: Vaste prik. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Die moeten in het gekregen-topic toch? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Dool - Summerland 2LP GATEFOLD Dool - Here Now, There Then LP Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote:Er zijn hier in principe twee mogelijkheden: 1. Of dat Smooth Criminal is helemaal niets, want als iets karakterloze, generieke, zoete Belgische rommel is, dan is het Gulden Draak wel 2. Of de beruchte retardabitur motus Belga slaat weer toe. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |