![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
nieuwe fietsbanden ![]() |
|
Gelimiteerd Mercyful Fate vinyl Mercyful Fate - Return Of The Vampire, blue/white split splatter. #43/100 Mercyful Fate - The Beginning, clear, red and yellow splatter. #50/100 bub ![]() |
|
Vanochtend een lekkere ochtendwandeling gemaakt naar de lokale Kringloper, die mij qua nieuw aanbod erg goed gezind was (op CD, 1 euro per stuk): Beach House - Bloom Beach House - Teen Dream Common - Like Water for Chocolate Grizzly Bear - Veckatimest Sufjan Stevens - Seven Swans ![]() |
|
Twee nieuwe filmshirts: ![]() ![]() ![]() |
|
Van welke films juist (deze vraag is allicht heiligschennis, maar toch ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
RobotPlies en Beëindiger ![]() |
|
quote: RoboCop en Terminator natuurlijk ![]() |
|
quote: ![]() ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Nieuwe Deaf Forever (Duits metalblad) met mooi groot artikel over Mercfyul Fate. Ganz geil. Wargasm - Ugly op clear vinyl. Een elektronische vliegenmepper bij de Blokker. Syoss haarconditioner. Zoute haring bij de visboer. ![]() bub ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Een gloria THERMOFLAMM bio classic! ![]() En ausradierspul om onkruid te verdelgen. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 23-06-2020 16:51] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Na 10,5 jaar werd het toch wel eens tijd dat ik een nieuwe monitor kocht. Niet dat mijn oude Samsung kapot is ofzo, gewoon eens tijd voor een upgrade. Het is uiteindelijk een Dell P2720D van 27 inch geworden. Hopelijk gaat deze ook lekker lang mee ![]() ![]() ![]() |
|
Nog meer Kringloper-cd's: Janet Jackson - The Velvet Rope Miles Davis - 1958 Miles Roberta Flack - The Best Of ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Vinyl. Noise reissue. Hellhammer - Apocalyptic Raids bub ![]() |
|
Hakblok, dooie gordelstaart hagedis en 2 Erdinger glazen. ![]() |
|
quote: Hehehe, geinig! Doet me denken aan een legendarische live lp, die hoes. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Het lijkt me geen toeval. ![]() ![]() |
|
quote: Enne? Welk hakblok is het geworden? Foto! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Nee, hè. Gaafheid! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Hakblok........ Gave bandnaam wel. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |