![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op cassette voor 55 cent bij de Kringloper, speelt vlekkeloos af: The Beach Boys - Pet Sounds Op DVD: Alien ![]() |
|
paars vinyl. ![]() bub ![]() |
|
![]() Een koelkast van Liebherr. Ja, een rode, omdat het kan. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Blu-ray ![]() bub ![]() |
|
Op DVD: First Man BlacKkKlansman Op CD: Antropomorphia - Merciless Savagery Truth Corroded - Bloodlands Vltimas - Something Wicked Marches In Wormwitch - Heaven That Dwells Within Inter Arma - Sulphur English October Tide - In Splendor Below Ayreon - Into The Electric Castle [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 06-06-2019 21:52] ![]() |
|
vinyl ![]() ![]() bub ![]() |
|
CD Grafjammer - Schalm & Schabauw ![]() |
|
The Who - Live in Leeds (3LP) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Sup game box. 400 games in 1, 20 euro. Ook op de tv aan te sluiten. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
2 ticketjes voor Machine Head, die hun 'Burn my eyes' in Vorst komen spelen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Eyes Wide Shut heb ik vrij recentelijk voor het eerst gezien en ik vond de muziek van de Masked Ball-scene van Jocelyn Pook echt prachtig. Daarom ben ik erg blij dat ik deze CD net voor één euro bij de lokale kringloper tegenkwam (waar Masked Bell ook opstaat): Jocelyn Pook - Flood ![]() |
|
Vinyl. ![]() ![]() bub ![]() |
|
Succes bij de lokale kringloper, deze CD's waren één of twee euro per stuk: Bruce Springsteen - The Wild, the Innocent & the E Street Shuffle Erykah Badu - Live Stevie Wonder - Talking Book Stevie Wonder - Innervisions Tears for Fears - Songs from the Big Chair Film (voor één euro): Wild At Heart Uitgebreid boek over de geschiedenis van moderne kunst en de verschillende stromingen daarin (4 euro): Moderne Kunst Zien en Begrijpen - Gottlieb Leinz [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-06-2019 19:03] ![]() |
|
in de 2 blu-ray voor 10 euro bak. ![]() ![]() bub ![]() |
|
Middagje Breda: markt, Tunesville en MediaMarkt (alles op CD, duurste CD was zeven euro) Earth & Fire - Atlantis Earth & Fire - Song of the Marching Children Erykah Badu - Baduizm Forgotten Tomb - Negative Megalomania Solange - A Seat at the Table Sons of Kemet - Your Queen Is a Reptile Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx... Muziekdocumentaire, op DVD: The Miles Davis Story ![]() |
|
Weer een stapel top-CD's gekocht (totaal: 65 euro): Arca - Arca Colosseum - Live Jeff Buckley - Live at Siné Richard & Linda Thompson - I Want to See the Bright Lights Tonight Songs: Ohia - The Magnolia Electric Co Talk Talk - Laughing Stock The Ex - 30 The Soft Machine - The Soft Machine ![]() |
|
Last Days Of Humanity / Stoma – 138 Minutes Body Disposal / Gory Human Pancake 12" ![]() bub ![]() |
|
Altijd de moeite om de Slegte binnen te wandelen... ![]() Deze kon ik moeilijk laten staan, alhoewel het gros van de films tenenkrullend slecht zijn ![]() ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
4K! ![]() ![]() ![]() Ziet het er echt beter uit? Maar wat zeur ik, ik leerde deze film kennen op VHS. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Vandaag gekregen. Elevator action, xevious, paperboy, spiderman, friday the 13th De bekende mario games en vooral heel veel titels waar ik nog nooit van gehoord heb. ![]() ![]() De behuizing is crap, het aansluiten op de tv lukt niet, alleen een bromtoon. Maar hij ligt lekker in de hand, scherm is gewoon goed en de knoppen werken prima. Opladen via usb, geen geklooi met batterijen. Hopelijk gaat hij niet zo gauw kapot. Niet laten vallen, want het is geen echte gameboy. Maar voor 20 euro kan je ook niet al te veel verwachten. Maar hij is het dus zeker waard. Lekker voor in het vliegtuig naar vegas. Normaal gesproken nam ik mijn oude gameboy mee, maar die is best zwaar en al die losse cartridges maakt het er ook niet handiger op. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Ja, het is echt een heel stuk beter. Beter dan dit wordt het echt niet. Overigens zitten er ook o.a. Nederlandse ondertiteling bij. Niet dat ik het aanzet maar voor een Amerikaanse import Blu-ray (regio vrij) is dit toch grappig. En de lenticular sleeve ziet er mooi uit, zoals je mischien gezien hebt op mijn facebook ![]() Overigens zag ik deze klassieker destijds mid jaren 80 ook op VHS. Een kopie van een kopie met veel sneeuw. Het mocht de pret niet drukken. ![]() bub ![]() |
|
Bij de lokale kringloper, CD voor één euro: Faith No More - Album of the Year DVD voor één euro: The Shining ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |