![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een plaatje van een overvolle trein op India zal we racistisch zijn, dus dat. Nee, wacht, dat niet. De librije gehaktbal. Serveren ze daar gehaktballen, of die voor het personeel? Die laatste maak ik al jaren, goed recept. Maar half om half gehakt, is vast ook lekker. Wat vettiger, neem ik aan. Dit recept gebruik ik dus. https://www.smulweb.nl/recepten/1359056/De-gehaktbal-van-het-team-van-de-librije "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Aankopen bij de Kringloper. CD: Candi Staton - Candi Staton The Police - Outlandos d'Amour The Very Best of MTV Unplugged Vol. 2 DVD: Dancer in the Dark (Lars von Trier) ![]() |
|
quote:Yep, die was het. Maar geen fond in huis dus maar bouillon gebruikt. Vervolgens vergeten om daar jus van te maken. ![]() Erg lekkel. Helaas zijn er altijd mensen wiens smaakpallet enkel nog zout en suiker registreren: quote: Maargoed, met zo'n hoedje vraag je er natuurlijk om. ![]() |
|
Librije onwaardig, lol. Dit zijn gehaktballen bedoeld voor het personeel. Ik heb op 11-04-2011 dit recept (zelfde, wat meer info) uitgeprint, maar daar hebben ze een stukje tekst weg gehaald. https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R465504 Dit dus. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Gehaktballen, tijdverspilling. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Maar dat was toch voor iedereen duidelijk? Misschien hadden ze er franse frietjes bij moeten serveren, om het er wat dikker bovenop te leggen. Kan iemand Snaack even activeren? Die weet hier wel raad mee. ![]() ![]() |
|
lol Gehaktballen heersen. -> . "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Snaack is toch van het konijnenvoer tegenwoordig? Gestoofde paardebloemen op een bedje van boterbloemsalade. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
ASUS Rog Strix laptop. Gelukkig kan al die RGB-troep ook uit, hehe, wat een kermis, maar wel prima specs: i7 10750H processor 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 graphics Voornamelijk gekocht om muziek mee te maken. Waar de vorige makkelijk naar de 95/100% CPU-usage liep doet deze exact hetzelfde project zonder boven de 25% te komen. Nice. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Jeetje joh, geld nog niet op? ![]() ![]() |
|
Kon je dan voor dat geld niet een laptop kopen zonder die kermisverlichting maar dan met betere specs? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hehe, dit kostte me alleen wat vakantieuren die ik van vorig jaar nog over had ![]() quote: Nee helaas... Bijna alle krachtige machines hebben deze specs, en een treetje hoger kost echt heul veul meer knaken. Waren wel meer laptops te vinden, maar óf kutscherm, óf niet uitbreidbaar qua geheugen. Wel een vereiste, ding moet wat jaartjes meegaan ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote:Nou.., we gaan het eens proberen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote: Vertel? Eentje of meerdere? Ben benieuwd nml. Dan stel ik mijn verwachtingen vwb een nieuwe laptop de toekomst ook bij. ![]() |
|
quote: Twee stuks, beiden als werk-laptop gebruikt maar echt niet te doen. Dingen hadden beiden topspecs maar te traag voor woorden, om de haverklap crashes, net buiten de garantie in één geval een kapotte harde schijf en bij de andere een ram-stickje en in beide gevallen kon ik de fabriekssoftware niet meer terugzetten omdat de herstelpartitie corrupt was geworden. Nooit meer Acer. Verleidelijk, want goedkoop, maar dan maar liever een paar euro meer uitgeven voor iets fatsoenlijks. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
ZM is helaas niet volwassen genoeg om op een normale manier om te gaan met een foto van je vrouw, Bub. ![]() ![]() |
|
quote: Ik denk niet dat ik hem helemaal begrijp. Ontopic: 12 flesjes Leffe triple. bub ![]() |
|
![]() Oh, en mondkapjes. Moet met de trein binnenkort. ![]() ![]() |
|
Je kunt er toch zelf eentje maken van een aan twee kanten gedragen onderbroek. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Kopen was makkelijker. ![]() ![]() |
|
quote: Ah ja, maar vooruit. Zoals wel bekend (denk ik) heb ik een man en geen vrouw. Dus ja. ![]() bub ![]() |
|
quote:Ja tering, dan is mijn geniale grap inderdaad aan de verkeerde gericht. ![]() Post de volgende keer ff een frikandel satesaus. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() bub ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |