|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jij koopt het. |
|
Vakantiegeld in aantocht! CD's: Armagedda - Echoes In Eternity ARMAGEDDA The Final War Approaching Black Witchery - Evil Shall Prevail BÜTCHER - 666 Goats Carry My Chariot Craft White Noise And Black Metal Death Worship "End Times" Deströyer 666 Phoenix Rising Abhorer - Zygotical Sabbatory Anabapt HEINOUS - Heinous Hell Militia Jacob's Ladder In Thy Flesh - The Flaming Death Infestum S/T Kill - The Necrofiles Morte Incandescente - ...Relembrando Um Tumolo Esquecido Revenge Infiltration.Downfall.Death SADISTIK EXEKUTION K.A.O.S. Vomitor - Pestilent Death Warlust - Trench War Watain Rabid Death's Curse Goatblood - Apparition Of Doomsday Abominator - Nuctemeron Descent Archgoat - The Light-Devouring Darkness Kill - Burning Blood Morbosidad - Corona De Epidemia Revenge - Scum.Collapse.Eradication Sadistik Exekution - Fukk Teitanblood - The Baneful Choir Je moeder. |
|
quote: Bij de marine noemen we dit fenders. Voor tussen de wal em het schip. Letterlijk. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 19-05-2020 20:46] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Deze was ik gisteren vergeten: Pretty Things, The - S. F. Sorrow Markowski/Penderecki - Kosmogonia "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Daar zit lekkers tussen |
|
quote: Nice! |
|
quote: Roadburn-hipster alert |
|
quote:Ik post-hipster je de moeder. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Frank Fenders. Misschien bestaat ie nog wel echt ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Een bult keuken en badkamer handdoeken. Van de Hema dit keer, want die meuk van de Action pluist nog na 20 keer wassen. |
|
Bij de Ikea. Een kallax. 2 bij 4. Bij de mediamarkt. Huawei P Smart Z bub |
|
Oranje vinyl + dvd. bub |
|
Een halve abrikozen speciaal. Tieke weet wat omhoog is. |
|
Alleen abrikozenlinzen is real. |
|
De Limburgse grenzen blijven gesloten voor je. |
|
Zeiveraer. |
|
Zoute haring en kibbeling. 2 zwemnoodles bij de speelgoedwinkel. bub |
|
Waarom was die haring/kibbeling posten ook alweer een dingetje? |
|
Het is voor mij nooit een dingetje geweest. Lekker. bub |
|
Vorige week nog op tv dat haring standaard wordt ingevroren de afgelopen 30 jaar. En ik maar wachten op de Hollandsche Nieuwe... |
|
Dus jij dacht dat de 'oude' haring altijd precies op vlaggetjesdag op was? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nee Mij maakt het ook niet uit verder, als het lekker is is het lekker alleen waarom er zo geheimzinnig over doen ? |
|
King Diamond reissues op leuk gekleurd vinyl. Alleen hand genummerd en gelimiteerd tot 100 stuks "Them" Conspiracy The Eye Abigail - In concert 1987 Abigail bub |
|
De eerlijke vinder van Stephen King T-shirt Paramount pictures maat XL Ghostbusters tshirt maat XL Jack zwart Broek zwart Dat was een boel gewinkel. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 26-05-2020 16:47] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |