![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
FLUISTERAARS & TURIA - De Oord, DigiCD TURIA - Degen van Licht, DigiCD FLUISTERAARS - Bloem, DigiCD Benieuwd ende psiked. ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Doom voor de Xbox One ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
De nieuwste? Valt 'ie wat mee? Gisteren, in de AB, cd's van Wolvennest en Kaleikr en hipster shirt van Wolvennest ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
F8 ![]() |
|
Zit je in quarantaine, Roel? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Nee, de eerste... Kon ik voor 5,99 in de Xbox store niet laten liggen! Nog niet gespeeld overigens, eerst Resident Evil 2 uitspelen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Doom dus uit 2016? Een van de weinige games die ik gekocht heb, maar dan voor pc. Hij is gaaf, maar één kleine spoiler. Hij is totaal niet eng of zo. Geen nieuwe doom 3, helaas. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: 2016 inderdaad. Ach ja, dat kan ik hebben, als de actie maar tof is... Voor eng ben ik nu met Resident Evil 2 bezig. Of nouja, eng is een groot woord, maar met het geluid goed hard schrik je je regelmatig helemaal de vinketering ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Doom 3 was de uitzondering op de regel. Verder is geen enkele Doom eng (was ook niet de bedoeling). Blood & Gore staat niet gelijk aan eng. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Oorspronkelijke Doom en Doom II zijn feitelijk geen horror, maar het blijft op momenten bovengemiddeld spannender dan de gemiddelde actie/thriller FPS tegenwoordig. Levels individueel spelen op de beginstand (100 health/pistol/50 bullets) op Nightmare blijft intens wel vind ik. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Ja sure, maar in Doom 3 zitten meer van die Dead Space jumpscare momenten. Het voelt ook aan als survival horror. Intens is voor mij Dampe achtervolgen en met de hookshot telkens misschieten op die kut toorts (of eigenlijk alles wat snel moet met een zichtbare timer in beeld ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Die Turia moet ik zelf nog checken. ![]() |
|
Ik ben nog niet kapot van 'Bloem'. Mooie productie, behoorlijk origineel, maar ik mis het meeslepende van met name Luwte en hun kant van De Oord. ![]() |
|
quote: Altijd ![]() ![]() |
|
quote: Nice. Heb ik normaliter nog een afgewassen 1st print longsleeve versie van de 90's ergens van liggen. Maar ik draag die longsleeves al jaren niet meer. Misschien eens verkopen. Mogelijk valt er nog geld mee te rapen. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
quote: Heb ik precies zo.. Misschien moet het gewoon wat groeien, maar De Oord en Luwte waren vanaf het eerste moment al raak.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
iPad 2019 (32gb). Die iPad 2 uit 2011 is wel echt aan zijn einde. YouTube, Spotify en Netflix doen het nog, maar aangezien dochterlief inmiddels ook de tablet heeft ontdekt was het een mooie reden om na 9 jaar eens te upgraden. De meest simpele puzzelspelletjes vielen op dat oude ding spontaan uit elke keer, niet echt werkbaar. Al mag die kleine muppet dagelijks maar een kwartiertje en wilde ik zelf graag een nieuwe, hehe. Smoesjes. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
2e hands vinyl ![]() ![]() bub ![]() |
|
Een ticket voor Rock Herck. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
2 Tickets voor Myrath in Oberhausen. (Morgen) 2 Tickets voor Yes in Tivoli-Vredenburg. (23 Mei) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Boek voor 1 euro: Douglas Adams - The Hitch Hiker's Guide to the Galaxy: A Trilogy in Four Parts (The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, The Restaurant at the End of the Universe, Life, the Universe and Everything, So Long, and Thanks for all the Fish) ![]() |
|
Lp's. Op de metalmarkt te Hoogeveen. ![]() ![]() bub ![]() |
|
Ticketje voor Blood Incantation in Trix op 11 juni. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |