![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op CD (voor maar drie euro): The Angelic Process - Weighing Souls With Sand ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ook iets gekocht, nou min of meer gratis eigenlijk. Het registreren op Zware Metalen. Pure Holocaust ![]() |
|
Met een AB-waardebon die ik van m'n collega's gekregen heb voor m'n veertigste, ticket (+ drankbonnen ![]() https://www.abconcerts.be/nl/agenda/evenementen/wolvennest/21483/ (Optreden Wolvennest, maar ik ga vooral om The Ruins Of Beverast eindelijk eens live te kunnen zien) ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Saturnalia Temple niet missen, machtige band is dat. En gefeliciteerd, natuurlijk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 15-10-2019 9:12] ![]() |
|
Op CD: Blood Red Throne - Fit To Kill Entombed A.D. - Bowels Of Earth Bodyfarm - Dreadlord Exhumed - Horror Imperium Dekadenz - When We Are Forgotten Op DVD: Star Wars - The Last Jedi Fantastic Beasts 2: The Crimes Of Grindelwald Chernobyl (serie) ![]() |
|
'Corpse Flower', een zoveelste Mike Patton-project, samen met ene Jean-Claude Vannier. Niets spectaculairs, maar wel zeer aangenaam en leuk. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Het gehele White Ward-pakket gisteren; 2 c.d.'s en deze: ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Muziek: ![]() ![]() ![]() ![]() Boek: ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote:Iedereen op ZM vind dit een pracht plaat. Ik hoor alleen maar ruis, matige muziek, drumcomputer die niet goed is afgesteld en een zanger die verkouden is en op AngryMetalGuy wordt de plaat met de grond gelijk gemaakt met een dikke 0 uit 5. [Dit bericht is gewijzigd door Pilsener op 21-10-2019 12:12] Henk Meeuwsen ![]() |
|
Over smaak valt niet te twisten, toch? Mij doet het aan LLN denken, maar die bands vallen eveneens binnen jouw omschrijving. Dus ja... ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: ![]() Gaaf dat je ze live hebt gezien! Ik hoop dat ze spoedig eens in Tilburg komen spelen. ![]() ![]() |
|
LP/CD ![]() bub ![]() |
|
quote: Prima plaat. Enjoy! ![]() |
|
quote: Ja, bedankt. Lekkere relaxte luister plaat. bub ![]() |
|
Een canon printer en twee multipack cartridges. Van Epson koop ik niets meer van iig. Alleen maar gedonder met die cartridges. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-10-2019 22:23] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Laserprinter, dan heb je ook geen gezeik met cartridges. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee, met toners. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Wie print er nou nog? [Dit bericht is gewijzigd door Schweinhein op 25-10-2019 23:46] ![]() |
|
Wim, dat zie je toch. Btw, ik vertrouw ook nog meer op een geprint concertkaartje dan op een QR scannen vanaf een telefoonscherm. En toners geven volgens mij minder gezeik dan cartridges. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Vorig jaar ook vaarwel gezegd tegen mijn Canon printer. Wat heb ik toch een hekel aan dat ding gehad. Om te beginnen werkte het met 5 cartridges. Vanaf bv. de gele cartridge op was kon je gewoon niks meer printen (slaagt helemaal nergens op). En als ik de printer aanzette en ik klikte op printen duurde het 5 minuten voordat hij eindelijk begon. Vorig jaar dan maar een laserprinter van Brother gekocht. Veel aangenamer toestel. 1 toner waarmee je 1000 pagina's kunt printen. En na 10 000 velletjes printen moet je de drum eens vervangen. En ok, ik kan nu wel niet meer in kleur printen, maar het is nu niet dat ik dat eigenlijk veel nodig had. En deze printer begint tenminste direct te printen als ik hem die opdracht geef. Uiteindelijk wordt die printer toch voornamelijk gebruikt om toegangstickets voor optredens af te printen. En occasioneel eens een kortingsbon voor één of ander product voor mijn vader. Conclusie: laserprinter > inkjetprinter [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 26-10-2019 0:00] ![]() |
|
Cd, met handtekening van Michael Gira ![]() Elpee. ![]() bub ![]() |
|
quote: Copyshop > laserprinter ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Je gaat voor 1 of 2 printjes toch niet naar de copyshop? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |