![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() bub ![]() |
|
Op DVD: The Avengers - Endgame Shazam Op CD: Disentomb - The Decaying Light Abbath - Outstrider Hate - Auric Gates Of Veles Nocturnus AD - Paradox ![]() |
|
Boek (voor 1,25 bij de kringloper): ![]() ![]() |
|
quote: Welke fakking kringloop kom jij??! Ik kom hier nooit verder dan 3 singletjes van de Lambada, 14 grrrrrrristelijke mannenkoren-albums en een paar verdwaalde hitzones bij de kringloop... Ik zie jou het een na het ander daar vandaan halen ![]() (Ja ik weet het, dit is een boek maar ik lees geen boeken dus daar kan ik niet mee vergelijken.) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Mediamarkt is geen kringloper, Mike. ![]() |
|
quote: Ik ga naar de lokale kringlopers, in mijn geval is dat West-Brabant: Etten-Leur/Roosendaal/Breda. Het grootste gedeelte van het assortiment is wat jij benoemt, maar er zitten vaak echt verbazend goede CD's/boeken/films tussen. Ik heb nog nooit zoveel gekocht en zo weinig uitgegeven. ![]() ![]() |
|
quote: Klopt, bij de Mediamarkt is het aanbod vaak nog slechter. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-09-2019 18:49] ![]() |
|
[quote]Op 5 september 2019 18:52 schreef Ethereal het volgende: Welke fakking kringloop kom jij??! Ik kom hier nooit verder dan 3 singletjes van de Lambada, 14 grrrrrrristelijke mannenkoren-albums en een paar verdwaalde hitzones bij de kringloop... Ik zie jou het een na het ander daar vandaan halen ![]() /quote] Elke regio heeft zo zijn DaarIsMike die al het moois er meteen tussen uit snaait. ![]() ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
John Barleycorn Reborn - Dark Britannica 4-LP boxset Sangre de Muerdago - Vagalumes 10" Crippled Black Phoenix - Great Escape 2-LP [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 07-09-2019 10:16] ![]() |
|
Blu-ray: ![]() Boek: ![]() DVD: ![]() ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
2 Tickets voor Dream Theater. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Boek: ![]() CD: ![]() ![]() ![]() Pre-order op CD: ![]() Oorbescherming voor de zoon die wil gaan drummen: ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Slow Crush shirt: ![]() ![]() |
|
quote: Fantastische plaat, onlangs pas ontdekt omdat ik ga kijken naar Soft Kill, waarmee ze samen op tour zijn... ![]() ![]() |
|
Ik zei toch dat het je ding ging zijn. ![]() discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
quote: Ik heb ze zaterdagavond op Breda Barst gezien, een gratis festival. Aurora was een van mijn favoriete platen van vorig jaar en het optreden was echt fantastisch. ![]() ![]() |
|
Gekocht op DVD (voor 1 euro): The Exorcist CD (1 euro): The Baptist Generals - Dog [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-09-2019 18:23] ![]() |
|
Gekleurd Vinyl. ![]() ![]() ![]() En ik ben bezig met het verzamelen van de Bruna Fantasy en Horror (FEH) boeken serie. Weer 4 titels erbij. ![]() ![]() bub ![]() |
|
Cd en elpee. ![]() bub ![]() |
|
Bij de kringloper: CD (2 euro): Dub Trio - New Heavy Boek (1 euro): John Williams - Stoner ![]() |
|
Bij de kringloper: CD: McDonald and Giles - McDonald and Giles DVD: Detachment Boek: Sylvie Simmons - I'm Your Man: The Life of Leonard Cohen ![]() |
|
2 voorstoelen voor mijn Transporter in bijna nieuwstaat. Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Gekocht topic? Hebben jullie een formulier? Pure Holocaust ![]() |
|
![]() bub ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |