![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jij snapt het ![]() |
|
Ik had nog een cadeaubon en verjaardagskorting van bol.com, dus ik heb deze CD voor maar liefst 50 cent aangeschaft: Daughters - You Won't Get What You Want ![]() |
|
Oregano, bascilicum, uienpoeder, granola en pistachenoten. ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Op DVD: High Fidelity ![]() |
|
Op CD (in totaal: 30 euro): Focus - Focus II Focus - Focus III Isaac Hayes - Hot Buttered Soul Kate Bush - The Kick Inside Kate Bush - 50 Words for Snow Van der Graaf Generator - The Least We Can Do Is Wave to Each Other Yes - The Yes Album ![]() |
|
quote: Veel plezier, heerlijke plaat. ![]() |
|
quote: Ik heb hem net gedraaid. Heerlijke plaat, ja! ![]() ![]() |
|
Ligt nu de onderkant boven of de bovenkant onder? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bij de Kringloper, op CD: Heather Nova - Oyster Heather Nova - Siren Living Colour - Vivid DVD (+ soundtrack): Taxi Driver Boek: Art Spiegelman - Maus: A Survivor's Tale ![]() |
|
Op CD, bij het concert: Our Oceans - Our Oceans ![]() |
|
Ticketje Werchter, de dag dat Pearl Jam komt (en Pxies, Beck, Wilco en een resem andere mij onbekende artiesten). Hopelijk is er nog plek voor ons ergens van voor tussen al dat gillend Eddie Vedder-fanvrouwvolk. 110 euro ![]() ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Wijn uit doos + rietjes. ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
2 zoute haringen. ![]() ![]() bub ![]() |
|
In stukjes ? Met een prikker ? ![]() Verder ![]() ![]() |
|
quote: Ja. Gewoon aan de staart kan ook. Maar in stukjes met een prikker vind ik fijner om te eten. ![]() bub ![]() |
|
![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
De nieuwe God Dethroned. Op blue/steel marbled vinyl. #122/200 ![]() bub ![]() |
|
Birds In Row - We already lost the world LP ![]() |
|
![]() ![]() ![]() bub ![]() |
|
![]() CD ![]() LP/CD ![]() bub ![]() |
|
Mark Lanegan Band - bubblegum Mr. Schmuck's Farm - Good Sound Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Kringloop, op cd: Coldplay - Parachutes Fugees - The Score Osdorp Posse - Osdorp Stijl Digitaal, voor de Xbox One X: Resident Evil 2 remake Dirt Rally Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() Bose QuietComfort 35 II: ![]() ![]() |
|
quote: Mooi! Blijft een prachtplaat vol met poppareltjes. Een beetje net als Keane op Hopes and Fears: meesterlijke debuutplaat met prachtige popsongs, daarna nooit meer in de buurt van gekomen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |