![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Absoluut! Ik was niet zo bekend met Bardo Pond, maar ik heb net Set and Setting gedraaid en dat klonk erg lekker! Dus daar ga ik zeker meer albums van checken. ![]() ![]() |
|
Een fiets. ![]() ![]() |
|
Lp's. ![]() ![]() Op transparant vinyl. Gelimiteerd tot 100 stuks. bub ![]() |
|
Boek, gekocht bij de Kringloper: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Zonnepanelen ![]() ![]() |
|
quote: Gaaf! ![]() ![]() |
|
quote: Ik zou er ook op zijn minst een omvormer (en optimizers) bij kopen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Zes omvormers, zelfs! Kabels, alles. quote: Ja! Het is heerlijk nerden op opbrengststatistieken ook. ![]() |
|
Zes omvormers? ![]() Beste installatie dan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Zes panelen ook, dus valt mee. Maar geen kinderachtig systeem, nee. Ze liggen niet in serie, dus betere opbrengst. ![]() |
|
quote: Daar zou ik onderhand nog meer van genieten dan welk ander voordeel ook. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Diarrepelsteeltje op 05-11-2020 19:17] ![]() |
|
Had je dat doel dan ook niet bereikt met optimizers en slechts 1 omvormer? Met optimizers drukt 1 paneel met schaduw ook niet de opbrengst van de overige panelen. Al moet je dan waarschijnlijk minimaal 8 panelen hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: En dan balen als je de dag ervoor meer opbrengst had dan vandaag. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik heb een systeem met micro-omvormers, dus geen centrale omvormer. ![]() |
|
quote: Vandaag was een glorieuze dag, 4,09 kWh tegenover 4,07 gisteren. ![]() |
|
quote: Ah, resultaat min of meer hetzelfde maar andere benadering tov een centrale omvormer icm optimizers. Beide hebben hun voor- en nadelen. quote: ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Haha, mijn vriend heeft de eerste weken elke dag een update gegeven. Soms hoorde ik gevloek of gejuich achter zijn telefoon vandaan. Ging negen van de tien keer over de tegenvallende/meevallende opbrengst ![]() ![]() |
|
quote: Lief. ![]() |
|
Vinyl, met uitzonder van de Katatonia. Die is cd. En Eternal Champion - Ravening Iron via Bandcamp. Elpee komt nog. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bub ![]() |
|
Mandarijnen. In deze tijd van het jaar zijn ze goddelijk lekker. ![]() ![]() |
|
Mr.Bungle's nieuwste worp (de versie met het mooie fotoboek/yearbook erbij). ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Deze week 1 kg voor 99 eurocent, bij de aldi. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |