|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar in de tijd dat WickedKimmie zich afvroeg of ik aan het oefenen was niet. |
|
Dat is waar, jah. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
jenje...al geoefend? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ja .. maar dankzij een fikse keelpijn en verkoudheid heb ik er gisteren weinig van gebakken *drinkt nu liters kaneelthee* Oh en daarna in die rokerige kroeg gaan hangen was ook niet fijn |
|
Cannibal Corpse heeft de beste grunter, Ik hoor van iedereen dat chris veel beter was, alleen ik heb hem nooit gehoord, welk nummer word nog door Chris gezongen? |
|
Alle nummers van Six Feet Under ... |
|
Ha, wist ik niet eens |
|
quote: wat staat er in je signature? [edit]stoned zinnen formuleren is en blijft moeilijk[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 24-10-2002 15:45] No meat is sweater |
|
quote: er is zelfs iemand die het is gaan uitleggen |
|
quote: zeker NIET mee eens, barnes was en is waarschijnlijk nog steeds beter dan corpsegrinder is en was. En buiten dat zijn er zoveel goeie. Ligt eraan waar je voor gaat natuurlijk. Barnes heeft een zwaardere grunt Alles voor The bleeding is van Barnes plus een demo die ze opgenomen hebben met nummers van Vile erop. tot 1995 ofzo heeft hij in de band gezeten [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 24-10-2002 23:04] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
CHRIS BARNES!!! vooral bij tomb of the mutilated! Trieste gast |
|
zoveel stijlen, zoveel soorten grunts. BIER |
|
hahaaaaa! DAVID VINCENT! Trieste gast |
|
ik vind op het moment die dude van Immolation zeer gaaf. ik vind op het moment immolation zeer gaaf. |
|
haha immolation is gewoon gaaf, is niets aan te doen! luisterd ge ook naar origin?? Trieste gast |
|
natuurlijk DEATH METAL |
|
hell ja, death metal uber alles Trieste gast |
|
kent u het uitermate gave ende heerschende LOST SOUL en HATE Poolse Death Metal, beide. |
|
ben ik dan echt een van de weinigen die george fisher wel een vette grunt vind hebben? |
|
bedoel je corpsegrinder? Trieste gast |
|
yepz die bedoel ik |
|
damn, die kerel is zeeeeeeeeeeeeer vet(voorla vorig jaar bij hun optreden in ned) , alleen vind ik chris barnes beter Trieste gast |
|
vind dat nieuwe album een beetje saai. Geef mij dat oude Cannibal corpse spul maar, meer variatie en veel bruter! barnes mag ook terug "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hehe 1 tip: gewoon heel veel luisteren naar grunts enzo... en dan moet oefenen, net zoalng totdat het kan let vooral op ju ademgebruik, als dat te snel op is isset net alsof er een kat bevalt " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |