![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Vooruit dan: |
|||||||||
|
zo'n morticiangrunt lukt wel aardig maar niet lang en op erg laag volume, via mn gitaarversterker met de bas voluit en een beetje distortion (anders hoor je nix verder heb ik net zo'n klote grunt als edwin kelder Je moeder. |
|||||||||
|
ai via een gitaarversterker??? |
|||||||||
|
bij gebrek aan apparatuur jah Je moeder. |
|||||||||
|
dus sloop jeje aparatuur die je wel hebt ook maar hahahahaha lol |
|||||||||
|
valt wel mee, alles werkt nog, khou het volume laag Je moeder. |
|||||||||
|
quote: Doe ik al 1 jaar, is dat slecht dan ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|||||||||
|
kheb em nog niet opgeblazen en ook de input is nog niet verneukt dus tsjah... Je moeder. |
|||||||||
|
wie grunt hier eigenlijk in een band? Infaustus No meat is sweater |
|||||||||
|
ik wil eigenlijk gewoon kunnen zingen, als dat grunten is ook goed hoor |
|||||||||
|
Nog un tip J moet heel goed j keel openzetten. Probeer maar eerst eens zo laag mogelijk z zingen, adem dan eerst diep in j buik in, zet j keel zo ver mogelijk open, n blaas zo hard mogelijk d lucht naarbuiten. Het gaat trouwens veel makkelijker als j j amandelen eruit hebt. Nou hek nog un vraagje. How the hell gil j zo hoog als cradle of filth? K kom hoger dan die gast maar k kom t hoog. Hoev ind k un tussen weg. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|||||||||
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:57] |
|||||||||
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:58] |
|||||||||
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:58] |
|||||||||
|
zorry dudEs, maaru bEantwoord nou ff m vraag Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|||||||||
|
Gwoon blijvn probrn........lol |
|||||||||
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:58] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|||||||||
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:59] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|||||||||
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:59] |
|||||||||
|
W stoppe al ok? Maar wil iemand mij helpen met d vraag: Hoe kom j op d zelfde toonhoogte als CoF. Ik kom alleen t hoog of iets dat niet eens in d buurt klinkt. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|||||||||
|
grmbl hoe kom je aan dezelfde stem als Pavarotti. oefenen. zoals bij alles. vraag het aan dwaallicht ofzo |
|||||||||
|
Why an dwaallicht? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|||||||||
|
Te hoog is weer verkeerd gezegd. Ik kom wel hoog meet niet bij d goeie toonhoogte. K probeer ut bijna elke dag maar ut lukt maar niet. PLeas sum1 help.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|||||||||
|
Ik dnk toch dat ht moeilijk wordt om j daarmee te hlpn hoor............j zult ht toch zlf moetn ervarn..........haha..... |
|||||||||
| Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
| Index / Muziek algemeen |