![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() Vooruit dan: ![]() ![]() |
|
zo'n morticiangrunt lukt wel aardig maar niet lang en op erg laag volume, via mn gitaarversterker met de bas voluit en een beetje distortion (anders hoor je nix ![]() ![]() verder heb ik net zo'n klote grunt als edwin kelder Je moeder. ![]() |
|
ai via een gitaarversterker??? ![]() |
|
bij gebrek aan apparatuur jah Je moeder. ![]() |
|
dus sloop jeje aparatuur die je wel hebt ook maar hahahahaha lol ![]() ![]() |
|
valt wel mee, alles werkt nog, khou het volume laag ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Doe ik al 1 jaar, is dat slecht dan ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
kheb em nog niet opgeblazen en ook de input is nog niet verneukt dus tsjah... Je moeder. ![]() |
|
wie grunt hier eigenlijk in een band? Infaustus No meat is sweater ![]() |
|
ik wil eigenlijk gewoon kunnen zingen, als dat grunten is ook goed hoor ![]() |
|
Nog un tip J moet heel goed j keel openzetten. Probeer maar eerst eens zo laag mogelijk z zingen, adem dan eerst diep in j buik in, zet j keel zo ver mogelijk open, n blaas zo hard mogelijk d lucht naarbuiten. Het gaat trouwens veel makkelijker als j j amandelen eruit hebt. Nou hek nog un vraagje. How the hell gil j zo hoog als cradle of filth? K kom hoger dan die gast maar k kom t hoog. Hoev ind k un tussen weg. ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:57] ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:58] ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:58] ![]() |
|
zorry dudEs, maaru bEantwoord nou ff m vraag Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
Gwoon blijvn probrn........lol ![]() ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:58] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:59] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 17:59] ![]() |
|
W stoppe al ok? Maar wil iemand mij helpen met d vraag: Hoe kom j op d zelfde toonhoogte als CoF. Ik kom alleen t hoog of iets dat niet eens in d buurt klinkt. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
grmbl hoe kom je aan dezelfde stem als Pavarotti. oefenen. zoals bij alles. vraag het aan dwaallicht ofzo ![]() ![]() |
|
Why an dwaallicht? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
Te hoog is weer verkeerd gezegd. Ik kom wel hoog meet niet bij d goeie toonhoogte. K probeer ut bijna elke dag maar ut lukt maar niet. ![]() PLeas sum1 help.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
Ik dnk toch dat ht moeilijk wordt om j daarmee te hlpn hoor............j zult ht toch zlf moetn ervarn..........haha..... ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |