IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : grunten Vorige pagina | Volgende pagina
General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 09-07-2002 16:33 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Nou weet ik niet of dat al eerder is gepost, maar het is zeer nuttig om ook te oefenen op clean zingen. Ga gewoon keihard meezingen met platen van bijvoorbeeld annihilator. Zo train je niet alleen het uithoudingsvermogen maar ook het bereik van je stem. Bovendien kun je je stem beter horen als je clean zingt wat de toonvastheid weer ten goeden komt. Zorg iig dat je rechtop staat en dat je er ontspannen bij blijft. Blijf steeds controleren of je je stem wel ontspant. Zorg ook dat je onderkaak "los" zit. Gewoon rustig opbouwen en niet te lang achter elkaar oefenen in het begin. Het opnemen van je stem en achteraf afluisteren kon ook enorm helpen.



Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 11-07-2002 14:53 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Whise spoken....


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 22-07-2002 12:05 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

hmm ik probeer ook wel eens te grunten onderweg naar mn werk op de fiets
wat zullen die mensen die me passeren wel niet denken

Met wat biertjes op gaat het zeker een stuk beter alleen krijg ik wat last dan na een halfuurtje Screamen gaat me wel redelijk af


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-07-2002 17:13 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Spitz kreeg de microfoon aangereikt van de zanger van Sylvester Staline-hij kan er ook wat van-

De laatste keer dat ik mijn spookstem gebruikt heb,was twee weken geleden-ik was vreselijk kwaad een brulde keihard met lage stem fuuuuuucccckkkkkkk-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-07-2002 17:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

waar ik me wel aan hekel is mensen die denken dta ze kunnen grunten maar het nergens naar klinkt

doe et dan niet


Je moeder.


FOL
Usericon van FOL
Posted 22-07-2002 17:29 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

geld die opmerking ook als de vetreffende persoon aan het leren om te grunten is?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-07-2002 17:30 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 22 juli 2002 17:26 schreef karnivoor het volgende:
waar ik me wel aan hekel is mensen die denken dta ze kunnen grunten maar het nergens naar klinkt

doe et dan niet


Ach voor de lol kan het geen kwaad toch


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-07-2002 17:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 juli 2002 17:29 schreef FOL het volgende:
geld die opmerking ook als de vetreffende persoon aan het leren om te grunten is?


nej dan niet, maar als je tegen mensen aan begint te grunten wel


Je moeder.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 24-07-2002 11:54 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

hoe the fuck grunt je via je buik komt het dan uit je navel ofzo
nee maar hoe zorg je ervoor dan dat het niet vanaf je strot komt zodat je na 10 a 20 min gebaretaal moet gaan gebruiken


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 16:32 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

waarom krijg ik hier nooit antwoord op


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 17:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lees eerst het topic eens door dan

Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen

Dat is het enigste wat werkt
Op een gegeven moment krijg je het vanzelf door


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 30-07-2002 18:41 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Opeens heb je het...


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 18:43 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

ja maar hoe doe je dat via je buik met adem halen enzo en waneer weet je of je eht goed doet??


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-07-2002 18:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 18:43 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
ja maar hoe doe je dat via je buik met adem halen enzo en waneer weet je of je eht goed doet??


Je merkt het vanzelf, het lukt me nu ook vrij aardig.
En als je echt 2 uur goed grunt krijg je ook nog een strakke pens.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 19:01 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

voel je het verschil als je het via je strot doet of via je buik?


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-07-2002 19:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 19:01 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
voel je het verschil als je het via je strot doet of via je buik?


Zekers. Mijn buik staat bij elke brul strak van het persen [de lucht dus].
Enige wat me nu nog stopt is het gebrek aan zuurstof af en toe.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 19:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 19:01 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
voel je het verschil als je het via je strot doet of via je buik?


Je voelt het als je je muil dicht houd


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-07-2002 19:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wat ook helpt is een ongelofelijk scheve bek trekken [mondholte als klankkast].


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 19:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bij mij hielp om goed naar zangers te kijken die al meer ervaring hebben ...


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 19:19 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 19:14 schreef Jenje het volgende:
Bij mij hielp om goed naar zangers te kijken die al meer ervaring hebben ...

kan moeilijk tegen zo'n zager doe je shirt es omhoog zegge


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 30-07-2002 19:25 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 30 juli 2002 19:19 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
kan moeilijk tegen zo'n zager doe je shirt es omhoog zegge


Een zager dan nog, tzal een kettingzaag zijn zeker?


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 19:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 19:19 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
kan moeilijk tegen zo'n zager doe je shirt es omhoog zegge

Negen van de tien zangers zingt in zijn blote pens

Kwaliltaief goede zangers
- Gast van Oceans of Sadness
- George van Orphanage
- Gast van Six Feet Under
- Gast van My Dying Bride

(My God, ik kan echt op geen enkele naam komen !!)


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 19:43 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 19:25 schreef Mortanius het volgende:
Een zager dan nog, tzal een kettingzaag zijn zeker?

een zanger nu goed


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 19:44 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

weet iemand mischien wat nummers waar een goede grunt inzit maar dan bedoel ik niet dat brutal death zooi want ik moet het nog leren he


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-07-2002 19:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 19:44 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
weet iemand mischien wat nummers waar een goede grunt inzit maar dan bedoel ik niet dat brutal death zooi want ik moet het nog leren he


Pyaemia.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen