|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
moet je wel iets hebbe he ik kan wel wat AF grunts doen(ff dom voorbeeld) maar wil ook wel es iets anders beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
Blaat gewoon iets Moet je persé iets grunten dan ? |
|
uuh nee beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
Nile - Khetti Satha Shemsu [album: black seeds of vengeance] |
|
door je buik grunten: als je eerst eens begint met ademhaaloefeningen door je buik.. let maar eens op je ademhaling.. meestal doe je dat via je borst/longen, en een beetje door je buik, maar laat de lucht doorstromen naar je buik (laat je buik maar opzwellen van de lucht ja :p) en blaas dat er weer uit.. probeer het daarna maar eens met grunten.. wat betreft screams a la cof: ik kan het niet echt uitleggen, maar gewoon veel oefenen, enne.. probeer je stem wat wreed te laten klinken (sorry, ik weet niet hoe je het moet uitleggen) ook is het handiger om het geluid meer vanuit voorin je mond te laten komen..en laat dat lelletje in je huig ook een beetje rollen.. maar als je hoger wil komen kun je beter echt voluit van voren gaan.. of zoiets :p succes |
|
Grunten is gewoon gaaf!! als je het kunt that is Soms moet je gewoon met een paar man lekker stompzinning grunten, altijd sfeerverhogend (vooral in dronken toestand) Wanneer is nou die ZM Grunt battle????? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: misschien moet je het niet uitleggen en de mensen die het willen leren zelf laten uitzoeken dat is ontzettend leerzaam probeer gewoon dingen misschien ontdek je wel dat je andere dingen beter kunt of misschien ontdek je een hele nieuwe zangstijl Go for it! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: YESSS-AAAAHHHHH, noem maar een datum |
|
k prepare for battle I'll be ready for it!!!!!! een datum? wat dacht je van ergens in december? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
is goed hoor. bedenk maar een meeting ergens na shred fest nu het GRUNT fest |
|
gaaf! voor nieuw talent en oude rotten nog voorkeuren voor lui die je wilt uitnodigen? zoals akerfelt die gasten van AF en orphanage en die gitarist van WT (om te laten horen hoe het NIET moet, die gast is sleeeeeeeecht) Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Tip van mij, Luister naar Benton van Deicide, vooral het live album kan je duidelijk horen wat een grunt die gast heeft "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ja, ik weet het, die gast is echt goed dat nummer: "When Satan Rules His World" grunt ik zo ongeveer de hele dag door Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ik grunt heel af entoe, maar dan gewoon de 'boerengrunt'... lomp enzo.. is maar bij effect voor af entoe.. krijs is leuker. ook doe ik 'inademen', het zwijn effect |
|
Ha, volgens mij grunt Benhume iedereen er hier vierkant en onverstaanbaar uit! Touché, pussycat! |
|
Net weer ff geoefend onder de douche, het begint te komen! |
|
quote: welke van de 2 is hij dan? 11.45: restate my assumptions |
|
de skrale of die grote dude? Trieste gast |
|
Die 'kleine', meen ik. Kan wel hoog springen... Touché, pussycat! |
|
hahaha, dat viel mij ook op in vera Trieste gast |
|
hehe ja idd, karatekick!! 11.45: restate my assumptions |
|
meende net de lezen dat 'benhume' gitarist bij inhume is... No meat is sweater |
|
Hij is een van de gitaristen ja. |
|
*BRULLLLLLLLLLLL* Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |