|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kan vet grunten. No meat is sweater |
|
ohja? Trieste gast |
|
quote: dat had je wel eens eerder mogen doen dan!! 11.45: restate my assumptions |
|
quote: zwijg, onwaardig wezen, of gij zult mijn toorn voelen No meat is sweater |
|
quote: Voel de wraak van mijn zwaard!! 11.45: restate my assumptions |
|
quote: daar komt de kenner aan het woord???? ja, Floor grunt echt wel ... uhum.. |
|
quote: het gebruik van smilies ontgaat je, denk ik... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:respect my autority |
|
quote: Sarcasme is jou vreemd of niet |
|
quote: dennis zeker bruut!! moch wel wat meer krijs af en toe, maja. |
|
ik meende dat hij nooit krijste, seth doet dat geloof ik, iig bij feces for jezus Trieste gast |
|
geen idee... in effenaar deed dennis dat.. maar was maar heeel heel weinig |
|
Stompzinnig maar op feiten beruste uitspraak: Stemvervormers zijn gay! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hmm niet opgevallen dat hij dat deed, in ieder geval niet in de baroeg afgelopen zaterdag.. Tenzij ik m'n oren dichthad ofzo eheh enniewee check eens die gast van devourment, die heeft wel een ziekelijk lage grunt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: vind t wel meevallen, maar het moet wel leuk blijven.. dus niet constant pitch shifter.. ik bedoel dus zoals suppository enzo doen |
|
quote: oke, het is heel oud maar ik wilde hier even op reageren... een groot hoofd heeft niks te maken met het 'klankkast-vermogen' van je strot. Als je een grote klankkast (en dus veel volume) wilt moet je juist je huig optrekken (zoals opera-zangererssen doen)...dat sluit je neusholte af en maakt je keelholte heel groot waardoor daar de lucht de kans krijgt om van harte lust te trillen.. plaatje erbij: de ulvula is de huig, als je die omhoogtrekt (als je kokhalst doe je dit ook) sluit je dus de neusholte af... [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 22-10-2002 23:38] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
*roar* *ahum* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hmm, maar een grunt komt niet uit je mondholte, meer vanuit je buik en strot .. Meer oerklank zoeits |
|
quote: het gaat niet om je mondholte, maar om je keelholte=strot I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hmm, volgens mij doe ik dat ook gedeeltelijk Eens wat aandacht aan gaan besteden morgenavond |
|
je kan het op de volgende manier testen: Doe je vingers op je neus en ga zingen/grunten. Als je je neus voelt trillen komt er lucht door je neus en trek je je huig niet genoeg op (mn zanglerares roept dan "Open keel!"). Oefen dit net zo lang tot je zonder je vingers op je neus voelt of je het goed doet. Bij mij is het zo dat als ik mijn kin naar voren doe, ik een minder open keel heb, ik haal dus altijd mijn kin naar me toe. Dit zie je ook veel in de opera. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
jenje aan het oefenen? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Jenje moregnavond oefenen Huisgenoten zullen mijn gruntoefeningen denk ik niet waarderen om half 12 's avonds |
|
quote: Het is toch al een uur of 1 bij mij. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |