IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : grunten Vorige pagina | Volgende pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-10-2002 19:57 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 14:43 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ha, volgens mij grunt Benhume iedereen er hier vierkant en onverstaanbaar uit!




waarom? alleen omdat ie in een redelijk grote band zit?


No meat is sweater


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-10-2002 19:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 13:54 schreef steven het volgende:
wat betreft screams a la cof: ik kan het niet echt uitleggen, maar gewoon veel oefenen, enne.. probeer je stem wat wreed te laten klinken (sorry, ik weet niet hoe je het moet uitleggen) ook is het handiger om het geluid meer vanuit voorin je mond te laten komen..en laat dat lelletje in je huig ook een beetje rollen.. maar als je hoger wil komen kun je beter echt voluit van voren gaan.. of zoiets :p succes

Niemand komt hoger dan ik (behalve King Diamond). Echt waar! Ik wil het wel een keer live voordoen .


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-10-2002 9:58 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 20 oktober 2002 19:57 schreef Infaustus het volgende:
waarom? alleen omdat ie in een redelijk grote band zit?


omdat ie bij bile een pitchshifter gebruikt? hehe



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 21-10-2002 10:27 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ben al een tijdje aan het oefenen met grunten, maar t begint nu aardig te lukken...

Alleen grunten door je buik, k kan me er nix bij voorstellen hoe dat moet hoor (ookal staat het hier beschreven)


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 21-10-2002 11:01 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 19:57 schreef Infaustus het volgende:
waarom? alleen omdat ie in een redelijk grote band zit?
Ik nam (per abuis) aan dat ie een van de zangers was, en als je Inhume wel eens hebt gehoord weet je wat ik bedoel.


Touché, pussycat!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 11:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Voor de beginnende grunters. Effen uit een oud topic opgedoken.
http://www.dr.dk/skum/cigarfar/growl.htm


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Godless
Less God
Usericon van Godless
Posted 21-10-2002 11:35 by Godless Wijzig reactieProfiel van GodlessQuote dit bericht

Ik kende 'm al, maar hij blijft cool...
Toch lastig hoor, gaat redelijk snel...

Ik zat Zaterdag avond nog ff fijn mee te grunten met Cannibal Corpse [Baroeg]

[Kom je daar ook nog ff Nicholas Barker tegen , en de zanger van Orphanage... ]


steven
Usericon van steven
Posted 21-10-2002 12:15 by steven Wijzig reactieProfiel van stevenQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 19:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Niemand komt hoger dan ik (behalve King Diamond). Echt waar! Ik wil het wel een keer live voordoen .


is goed zit je in een band? en treden jullie een keer in brabant op? dan wil ik wel komen kijken ...


steven
Usericon van steven
Posted 21-10-2002 12:18 by steven Wijzig reactieProfiel van stevenQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 11:35 schreef Godless het volgende:

Ik zat Zaterdag avond nog ff fijn mee te grunten met Cannibal Corpse [Baroeg]

[Kom je daar ook nog ff Nicholas Barker tegen , en de zanger van Orphanage... ]


Nicholas Baker bedoel je?? die nu in dimmu zit??? vet :D wat moest die in hemelsnaam in Nederland???


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2002 12:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Grunten é... Ik mag van de logopedist drie weken niet praten omdat mijn stem compleet in de vernieling ligt van het screamen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-10-2002 12:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

So, da's kut! Enig idee hoe dat komt? Verkeerde techniek gebruikt?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2002 12:44 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 12:39 schreef Dwaallicht het volgende:
So, da's kut! Enig idee hoe dat komt? Verkeerde techniek gebruikt?


Ik had een week of drie geleden een behoorlijke verkoudheid en toen ben ik gewoon lekker doorgegaan met screamen. Ik vond dat een verkoudheid geen reden was om een repititie af te lassen.

Het gevolg is dat mijn stem weinig meer heeft van een stem. Eerder een soort gerasp en gegorgel.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 21-10-2002 13:39 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Dus je praat nu de hele dag true?

Seriously: toch maar even rustig aan dan. Veel ijsjes eten, zeker? Oh nee, da's wat anders.


Touché, pussycat!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-10-2002 14:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 12:18 schreef steven het volgende:
Nicholas Baker bedoel je?? die nu in dimmu zit??? vet :D



Erm, dat is dus Nicholas BaRker hoor...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-10-2002 14:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wat is grunten?


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 21-10-2002 14:35 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 11:01 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik nam (per abuis) aan dat ie een van de zangers was, en als je Inhume wel eens hebt gehoord weet je wat ik bedoel.




kheb decomposing from inside hier liggen
enb ik heb ze in de vera gezien, dus ik weet wat de zang betreft wel wat je bedoelt


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2002 15:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 14:03 schreef aerodis het volgende:
wat is grunten?

snij je strot halfdoor en probeer aan de bar 5 bier te bestellen


steven
Usericon van steven
Posted 21-10-2002 22:31 by steven Wijzig reactieProfiel van stevenQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 14:03 schreef Mark het volgende:
Erm, dat is dus Nicholas BaRker hoor...



owh, of ik heb vaak over de R heen gelezen, of mijn geheugen is echt slecht... maar hoe zit dat nou??


steven
Usericon van steven
Posted 21-10-2002 22:34 by steven Wijzig reactieProfiel van stevenQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 14:03 schreef aerodis het volgende:
wat is grunten?


wat doe je hier??? sorry, ff sarcastisch.. en ik ben toch al in een kut humeur..

maar wat het is: die hele lage enge mannen (soms ook vrouwen) stemmen zoals bij after forever enzo... sorry mensen, zo is het makkelijk uitleggen aan iemand die niet weet wat het is..


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 22-10-2002 16:35 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

hahahahahaha

Bedankt steven voor de uitleg!


Trieste gast


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2002 16:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja .. die Floor, die grunt me er wat af


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 22-10-2002 16:39 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Floor?


Trieste gast


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2002 16:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Das toch die muts van after forever oh nie dan?

Goede grunter : Chris van Six Feet Under


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 22-10-2002 16:43 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

ik zit niet zo in de gothic scene..

Barney kan er zeker wat van!
Dennis van severe torture heeft ook een brute strot!
John gallagher ook!! (of hoe je het ook schrijft)


Trieste gast


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2002 16:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gast van My Dying Bride heeft ook een wereld stem


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen