![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niemand komt hoger dan ik (behalve King Diamond). Echt waar! Ik wil het wel een keer live voordoen ![]() ![]() |
|
quote: omdat ie bij bile een pitchshifter gebruikt? hehe ![]() ![]() |
|
Ben al een tijdje aan het oefenen met grunten, maar t begint nu aardig te lukken... Alleen grunten door je buik, k kan me er nix bij voorstellen hoe dat moet hoor (ookal staat het hier beschreven) ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:Ik nam (per abuis) aan dat ie een van de zangers was, en als je Inhume wel eens hebt gehoord weet je wat ik bedoel. Touché, pussycat! ![]() |
|
Voor de beginnende grunters. Effen uit een oud topic opgedoken. http://www.dr.dk/skum/cigarfar/growl.htm ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik kende 'm al, maar hij blijft cool... Toch lastig hoor, gaat redelijk snel... Ik zat Zaterdag avond nog ff fijn mee te grunten met Cannibal Corpse ![]() [Kom je daar ook nog ff Nicholas Barker tegen ![]() ![]() |
|
quote: is goed ![]() ![]() |
|
quote: Nicholas Baker bedoel je?? die nu in dimmu zit??? vet :D wat moest die in hemelsnaam in Nederland??? ![]() |
|
Grunten é... Ik mag van de logopedist drie weken niet praten omdat mijn stem compleet in de vernieling ligt van het screamen. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
So, da's kut! Enig idee hoe dat komt? Verkeerde techniek gebruikt? ![]() |
|
quote: Ik had een week of drie geleden een behoorlijke verkoudheid en toen ben ik gewoon lekker doorgegaan met screamen. Ik vond dat een verkoudheid geen reden was om een repititie af te lassen. Het gevolg is dat mijn stem weinig meer heeft van een stem. Eerder een soort gerasp en gegorgel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Dus je praat nu de hele dag true? Seriously: toch maar even rustig aan dan. Veel ijsjes eten, zeker? Oh nee, da's wat anders. Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: Erm, dat is dus Nicholas BaRker hoor... ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
wat is grunten? ![]() |
|
quote: kheb decomposing from inside hier liggen enb ik heb ze in de vera gezien, dus ik weet wat de zang betreft wel wat je bedoelt ![]() No meat is sweater ![]() |
|
quote: snij je strot halfdoor en probeer aan de bar 5 bier te bestellen ![]() |
|
quote: owh, of ik heb vaak over de R heen gelezen, of mijn geheugen is echt slecht... maar hoe zit dat nou?? ![]() |
|
quote: wat doe je hier??? sorry, ff sarcastisch.. en ik ben toch al in een kut humeur.. maar wat het is: die hele lage enge mannen (soms ook vrouwen) stemmen zoals bij after forever enzo... sorry mensen, zo is het makkelijk uitleggen aan iemand die niet weet wat het is.. ![]() |
|
hahahahahaha Bedankt steven voor de uitleg! ![]() ![]() ![]() Trieste gast ![]() |
|
Ja .. die Floor, die grunt me er wat af ![]() ![]() |
|
Floor? Trieste gast ![]() |
|
Das toch die muts van after forever oh nie dan? Goede grunter : Chris van Six Feet Under ![]() |
|
ik zit niet zo in de gothic scene.. Barney kan er zeker wat van! Dennis van severe torture heeft ook een brute strot! John gallagher ook!! (of hoe je het ook schrijft) Trieste gast ![]() |
|
Gast van My Dying Bride heeft ook een wereld stem ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |