|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wacht de opnames voor de nieuwe X-TinXioN cd maar af! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Hier in huis grunt hij euh ..wacht...dat is offtopic Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
hehe.. ik doe niet mee op de cd toch? carcasstrid |
|
quote: Angela Gossow die heerlijk grunt? Echt, hoe iel kan je grunt klinken zeg, dat mens heeft nog een hoop te leren als je het mij vraagt. Niet dat dat echt nodig is, omdat ze vrouwelijk is zal men het toch wel gaaf blijven vinden, maar geef mij Johan Liiva maar. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dat weet je nog niet, maar... on topic: Laura Nichol van Light This City [Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 23-10-2005 6:38] Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: kut, ben ik nu ook gay? |
|
Kwee nie, wil je dat? |
|
mwoa |
|
Ah? Toe? |
|
quote: Hahahaha, je hebt er weinig verstand van.. Het is simpel weg al niet erg fris, als je 1x ziet wat de meeste "grunters"omhoog hoesten tijdens hun spel word je erg blij dat je je eigen micro bij je hebt.. Daarbij is er een behoorlijk verschil tussen een my firts sony micro of een senijzer van 230 euro. Misschien jezelf eerst ffe in de materie verdiepen voordat je zomaar gaat blaten. |
|
Hehe of als Carpathian Forest die tijdens het optreden over de microfoon heenkotst... dan ben je ook blij als ze een eigen mic hebben Zenial |
|
Nu ik in een band grunt begin ik zowaar enige "techniek te ontwikkelen Kon ik voorheen alleen lomp hard op 1 "toonhoogte" grunten, ik krijg steeds meer controle over volume, "gorgel" en toonhoogte. Ik zal wel meer aan mijn conditie moeten werken, drummen en grunten is nu nog erg zwaar. Bij hele lange uithalen soms zelfs zwarte vlekken voor mijn ogen, hehe. |
|
quote:Hehehe. Zwarte vlekken, nice! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dan heb ik het wel over een uithaal van, pak em beet, 25 seconden, terwijl ik zit te dubbele bassen. |
|
quote:Ik bewonderde ook meer je doorzettingsvermogen dan dat ik je af wilde kraken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Haha Ach, het grunten gaat nu lekker. Alleen is het soms lastig als de frasering van de zang tegen mijn drumritme ingaat. Ff een knop omzetten |
|
vet snaack! Mijn ma zit de hele tijd te janken dat je van grunten keelkanker krijgt |
|
quote: bwaaaaaa Dani Filth, die moet toch wel keelkanker krijgen ofzo Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:sinds wanneer grunt die dan? |
|
quote: fout grunten beschadig je wel je stem banden mee en krijg je knobbeltjes |
|
quote: neenee geef gewoon een voorbeeld van iemand die keelkanker zou kunnen krijgen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Behoort te krijgen bedoel je zeker |
|
quote: wel ik had eerst ipv kunnen 'moeten' getypt maar toch nog snel veranderd Faustian Spirit of the Earth |
|
die gast die stond te grunten bij idols was wel lollig "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |