|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ik grunt wel eens in de ZigZag als de barman met de Mike gaat spelen [zovan: optiefen, we sluiten]. In een Mike is 10x leuker als gewoon in de blote lucht, aangezien je in een Mike veel meer feedback hebt [je hoort je eigen herrie]. |
|
hmm jammer hahahaha Ik laat altijd mijn geest de vrije loop scheelt dat ik dan ook een paar geesten heb....dus ben ook nooit alleen |
|
die undersign van papa!!!!!!!! is ook een geest van jou die iets te vrij is gelaten of niet |
|
ja kun je wel stellen ja hahahahah............. IK BEN GEWOON TRUE MAN!!!!!!!!!! ahum......... |
|
quote: Men neme een lepel en men stoppe hem diep in de keel en men draaie hem wat rond en ... greahgohhghelsgsgraaawaahorrereogh (deze werkwijze is zonder lyrics, die moet U bijbestellen) Je kan me de bout hachelen! |
|
.......*brain disfunction*........ bliep....bliep....blieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.... |
|
de lepel moest in de keel, niet in je neusgat! Je kan me de bout hachelen! |
|
slobber!!!! zeg dat dan meteen Oh my god, they killed rectum, YOU BASTARDS! |
|
ehehehe No meat is sweater |
|
andere manier: men verwisselt gewoon de stembanden met die van een zwijn, zo'n moddervet zwijn wel te verstaan, de biggetjes zijn voor de tweede vocals van de grindbands, eheh Je kan me de bout hachelen! |
|
ik heb in de tuin een vietnamees hangbuikzwijn lopen, genaamd wilhelmina (naar de koningin uiteraard ja) Dat klinkt ideaal dacht ik zo... *Willie!!!! ooh Willie!!!! kom eens bij baasje!* |
|
Ontopik! Iniquity heeft wel een ok grunt. |
|
quote: En blijft uit dat beestje haar gat!!! Met die lepel bedoel ik. Je kan me de bout hachelen! |
|
Een beetje serieus a.u.b. anders gooi ik dit topic dicht. |
|
hmmm waar ging het ook alweer over??? oh ja, conclusie, veel whisky en veel oefenen. als je strot naar de klote is betekend het dat je of niet goed hebt geoefend of dat je echt niet geschikt bent om te grunten. |
|
lol, ik ben inderdaad nieuw op het forum dus ik had geen idee of er al een topic over was, en ernaar zoeken zou me te lang duren leuke reacties in ieder geval :p maar ik ga mijn best doen door mijn maag in ieder geval.. hoe ik me dat voor moet stellen, enne sterke drank komt voor elkaar nou alleen nog een geluidsdichte ruimte om in het begin de rest te sparen..alhoewel, waarom zou ik? :p |
|
je hebt in ieder geval de juiste instelling |
|
De perfekte instelling |
|
Grunten moet je aan iedereen laten horen!!!!! als je t kan dan, anders maak je jezelf redelijk belachelijk (hoewel reden tot lachen is altijd gaaf) anywayz het is tijd voor een band met 12 grunters met allemaal hun eigen sound, waarin je een achtergrond grunt koor hebt met afwisselend lead(s) Grunters Unite!!!!!!! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Als ik met elmar ff een stuk fiets ofzo gaan we altijd heel EVIL gruntent lachen. Zodat de mensen denken " wat een debielen ". [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 29-06-2002 21:39] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
nou, wat zitten ze ernaast Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
lol, dat doet me denken aan een maat van me die t altijd leuk vond, om op weg naar de baroeg heel hard te grunten in de metro en de bus..... sja, dan trek je ook wel aandacht ja Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Als je begint met grunten is het verstandig om kort te oefenen, en elke keer als je weer oefend net ietsjes langer! |
|
totdat je het 24 uur volhoudt |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |