![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
stelletje ketters! ![]() |
|
Ga een dagje naar Artis en bekijkt hoe de brulapen het doen. ![]() |
|
quote: pcies ![]() |
|
zozo dat is best lang hahahaha ![]() |
|
quote: tijgers en leeuwen hebben ook een goede grom ![]() |
|
Ik smorgens ook als ik net uit bed kom hahahaha ![]() |
|
Ik doe het gewoon netjes bij de band ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 01-07-2002 10:59] ![]() |
|
Ja dan hb je er nog wat aan he ....... ![]() |
|
haha, dat mogen anderen bepalen ![]() ![]() |
|
Niet zeiken, je grunt heerscht. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ik ken zijn grunt (nog) niet ![]() |
|
quote: tnx bazzio. dat hoor ik natuurlijk graag ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 01-07-2002 13:29] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ikke ook ![]() ![]() |
|
moet je oefenen voor grunten dan? dat kun je toch gewoon Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes ![]() |
|
Nou een beetje oeening kan nooit kwaad......brengt toch wel wat routine met zich mee en wat techniek..... ![]() |
|
techniek? jaja Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes ![]() |
|
Ja want als je verkeert je stem gebruikt heb je binnen no time je stem naar de kloten...... ![]() |
|
nou dan zal ik het wel goed doen ![]() want ik heb nooit ergens last van Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes ![]() |
|
tja ik kan ook niet grunten, waarom kunnen mannen dat beter, en kunnen wij vrouwen dat echt aleen leren door veel te drinken schreeuwen en te roken ![]() ![]() |
|
quote: Het zal wel met de vorm van de stembanden te maken hebben. ![]() |
|
quote: dat zorgt toch juist voor het lekkere zieke geluid...... ![]() Bij mij wel tenminste, je had me moeten horen na Destroyer666 op waldrock ![]() ![]() |
|
Hahaha lol ![]() ![]() |
|
Hmz, ben toch al een tijdje [passief] aan het oefenen, maar vanuit mijn buik lukt me niet. Tips? En zeg niet: -Sterke drank -Veel oefenen Want dat weten we nou wel. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |