|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon Whiskey drinken. |
|
quote: Succes dan met het naar de hoeren helpen van je strot, doe je best! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Haha. Gaat best lukken ... Meschien word het dan wel als ik 20 ben, net zoals lemmy... The trend is dead. |
|
Ja, gaaf inderdaad ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja. The trend is dead. |
|
Als je dit serieus gaat doen (wat ik denk van niet, maargoed) dan vind ik je gewoon een sukkel. Je stem, opzettelijk, naar de vernieling helpen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Nouja. Ik ga wel gwn door. Maar het zal vast niet kapot gaan. Als ik echt ergere klachten krijg dan hou ik er pas mee op. Dus kan nog wel even door The trend is dead. |
|
I rest my case ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
yeah, doorgaan tot het te laat is, slim. Je moeder. |
|
Kan hij altijd nog in CoF of CoB gaan zingen! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Jaja, ik ben er eentje "met een handleiding." (met de handtekening van de dokter eronder ) dus |
|
blijft geniaal trouwens Je moeder. |
|
als je je stem niet naar de zak wil helpen,gwn zeer lage vocal fry..dan klink je zoals job for a cowboy..die op zich zwaar sucken..maarja :D,je kan het tenminste |
|
ga jij nou in ene ergens verstand van hebben.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
de tering, ik hoop dat hij beter grunt dan typt Je moeder. |
|
Laat hem toch lekker gaan. :') |
|
,het was me gwn opgevallen terwijl ik de throatsingingcursus volgde |
|
g.e.w.o.o.n. Gewoon. Simpel, normaal. Type je met je duim of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 05-03-2008 19:55] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hehehe, ik las eerst throatingcursus... Maar wat ik gepost had, bedoel je? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het is natuurlijk veel tijdsefficiƫnter om uit te leggen waarom je drie letters weg laat dan het woord gewoon voluit te typen. [Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 05-03-2008 19:59] dus |
|
wat bedoel je? signature |
|
quote: tis ook lang niet altijd nodig... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
wt? signature |
|
quote: Je kan ook gowoen alle mdetislde lrteets van wdoeron oelwsimlesn van vdolgroe zalnog de esrtee en lsattae lreetts maar op de jsitue paltas satan. Da's ook labaeser, maar veel djeiukledir wrdot het er neit op. dus |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |