|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Kunnen jullie misschien ook nog een beetje normaal typen? |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 18:00] |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 07-07-2002 18:00] Oud Vuil. |
|
|
Juist ja. |
|
|
hehheh, ik vind het knap hoor. dat grunten. ik kan het ook, zo'n 10 seconden en dan ben ik m'n stem kwijt Oud Vuil. |
|
Nou ik kan het wel ben eens (vroeger) zanger geweest |
|
quote: Hmm ik speel dan weer met m'n gitaar over een PA; misschien zouden we eens moeten ruilen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
damn wel vet dat grunten ik heb wel ff ge probeerd maar t leek wel een ik een mes steek in me strot kreeg af en toe heb ik wel is van hey die ging vet hoe doe ik dat nou? maar jah je kan t nooit meer terug vinden fear me! why?..just do it! |
|
Ik kan het redelijk. Ik word er alleen altijd misselijk van. daVid |
|
Dat geeft wel leuke effecten met optreden. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:Mmmmja dat zou ik nou ook wel eens willen weten. |
|
quote: vrouwen kunnen het best... of ze daarbij alcohol en roken moeten gebruiken weet ik niet, maar de nieuwe grunter van arch enemy is een meisje, en bij occult grunt ook een meisje, dus... |
|
quote: goed plan, maar dat gebeurt slechts zelden, meestal is ook gewoon m'n gitaar erin geplugt hoor Je moeder. |
|
jezus, wat ouderwets! ik probeer Lord Worm te evenaren, maar het lukt niet heel erg |
|
quote: Uhm jah. Ik ben klein.... En ik ben een meisje.... Nu denken alle gasten weer gelijk dat je dat niet ka als je een meisje ben... Maar ik kan het wel degelijk. Ik bedoel kijk naar dat wijf van Arch Enemy.... Naja nog een advies: probeer gewoon zoveel mogelijk te schreeuwen vanuit je buik want dan is het zwaarder en minder belastend voor je keel... See The Absence Behind My Eyes |
|
quote: Inderdaad. Typ ff normaal (je bent hier niet op scholieren.com) en hou het een beetje on topic verder!!! |
|
Ik pas me aan aan de rest hahahahahh........ [offtopic] [/offtopic] |
|
Maar nog niemand heeft mijn vraag beantwoord.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Oefenen .. veel oefenen, je stembanden moeten ook wennen aan het intensieve gebruik. Dat is bij grunen en bij screamen ... |
|
I tried that 4 a long time now. Maar tnx dude! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Toch blijven volhouden kerel |
|
zo moeilijk is het toch niet om te grunten.....ik trek gewoon me bek open en ik grunt..heel simpel... No meat is sweater |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |