|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn stembanden zitten helaas niet in mijn buik, dusseeeuh ... [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 12-03-2003 17:22] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Je weet best wat ik bedoel. Je moet kracht zetten vanuit je buikspieren, anders gaan je stembanden helemaal kapot. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vaag eigenlijk, echt een beetje grunten lukt me alleen goed als er ook herrie op de achtergrond is. In zo'n stille kamer is er verdomd weinig aan Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Misschien helpt een flinke dosis alcohol!! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-03-2003 14:46] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik hou niet zo van groenten! |
|
Vandaar dat je zo klein bent Eet je groentjes maar eens op om een grote sterke jongen te worden Zenial |
|
hie bit nie veur bruune bònne |
|
quote: precies dat geld trouwens ook voor cleane hoge tonen enzo |
|
Gewoon dagelijks blijven doen en idd het buikje gebruiken. Ik kom wel aan mijn dagelijkse dosis tijdens de ijdele uurtjes in den badkamer.. gewoon leuke CD erin stoppen en grunten maar! Hakkuh |
|
quote: |
|
quote: Ik kom wel es bij jou bamisla eten |
|
Hey! Niet spotten met bamisla! Zenial |
|
quote: Doe ik ook niet, ik kom het bij je eten!! |
|
Ik kan eigenlijk alles, behalve zingen Het leukst om te imiteren is nog wel My Pledge of Allegiance #1 van After Forever, de hele tijd wisselen tussen Grunt en sopraan |
|
quote: |
|
No meat is sweater |
|
|
|
Ja, lach er maar om |
|
quote: dat nummer is idd geweldig... net zoals dat nummer van Cannibal Corpse WHEN DEATH REPLACES LIFE als George dan in dat refrein dat "Life" om de beurten screamt en grunt... klintk echt geweldig (vinnik dan) |
|
Meegrunten met Hate Eternal - King of all kings is zo leuk...en dan al die voorbijgangers kijken..... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
*schop* Death metal grunten lukt mij voldoende, screamen gaat mij goed af...maar hoe kom je in hemelsnaam tot een grind? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
een playborstel doorslikken Suck my piss |
|
Bin there, done that Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik krijs heel hard en heel hoog en nederlands in de band, recht uit mijn keel daarna heb ik bijna letterlijk geen stem meer. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |