![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In de scene dat ze Rivendell verlaten zie je dat ze de pony ook al bij zich hebben...maar daarna zie je hem idd pas weer bij de poorten van Moria I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
shit. Ik heb blijkbaar toch niet helemaal goed opgelet. ![]() ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Twee weken geleden ben ik ook naar L.O.T.R. geweest, maar zo geweldig vond ik hem nou ook weer niet. Ik had het boek niet gelezen, maar de film was wel erg voorspelbaar. De eerste helft was erg goed, maar de tweede helft viel zwaar tegen. Het was duidelijk een opsomming van landschappen (werelden) en gebeurtenissen. Op zich wel mooi, maar het duurde gewoon te lang. De film werd daardoor eentonig. De muziek zorgde ook voor een eentonig karakter. Het leek wel die muziek van Celtic mystics (of zo iets) die ze altijd in de reclames laten zien. Al om al vond ik Harry Potter beter. ![]() |
|
quote: Ja, maar ja, ik vind Darkthrone ook beter dan U2. ??? !!! ![]() |
|
Misschien moet ik toch Harry Potter gaan kijken.... En fan worden. ![]() |
|
quote:En dan ga je ook zo'n mooie hoed opzetten? ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote:Ja, die jat ik wel uit jouw kast. ![]() ![]() |
|
quote:Die rieten? Die past jou lekker niet ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
OK.... laten we kijken of het aan de regisseur/scriptschrijver ligt, of aan de nietoplettende mensen zelf.... WIE heeft de pony BILL (willem) al gezien toen de fellowship Rivendell verliet, en wie pas bij de poorten van Moria??? AL BIJ RIVENDELL: - Aragorn PAS BIJ MORIA: - Valorian666 -Lord Morgoth -Dwaallicht ![]() |
|
OK.... laten we kijken of het aan de regisseur/scriptschrijver ligt, of aan de nietoplettende mensen zelf.... WIE heeft de pony BILL (willem) al gezien toen de fellowship Rivendell verliet, en wie pas bij de poorten van Moria??? AL BIJ RIVENDELL: - Aragorn - Sharteel PAS BIJ MORIA: - Valorian666 -Lord Morgoth -Dwaallicht [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 13-02-2002 16:27] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
OK.... laten we kijken of het aan de regisseur/scriptschrijver ligt, of aan de nietoplettende mensen zelf.... WIE heeft de pony BILL (willem) al gezien toen de fellowship Rivendell verliet, en wie pas bij de poorten van Moria??? AL BIJ RIVENDELL: - Aragorn - Sharteel - Suzanne PAS BIJ MORIA: - Valorian666 -Lord Morgoth -Dwaallicht I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
AL BIJ RIVENDELL: - Aragorn - Sharteel - Suzanne - Witchking PAS BIJ MORIA: - Valorian666 - Lord Morgoth - Dwaallicht ![]() |
|
AL BIJ RIVENDELL: - Aragorn - Sharteel - Suzanne - Witchking - NecRomantica PAS BIJ MORIA: - Valorian666 - Lord Morgoth - Dwaallicht ![]() |
|
AL BIJ RIVENDELL: - Aragorn - Sharteel - Suzanne - Witchking - NecRomantica - TNightmare PAS BIJ MORIA: - Valorian666 - Lord Morgoth - Dwaallicht Ga binnenkort weer eens controleren. Hoe lang zal die nog draaien btw? ![]() |
|
ik zit nog in De Gouw... *zucht* Dat komt ervan als je ondertussen nog -tig andere boeken gaat zitten lezen... maar ik heb de rest van de boeken inmiddels weer ff weggelegd en ben weer verder aan ut lezen in In de Ban van de Ring (ja, gewoon de Nederlandse versie). If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
owkeej... ik dacht dat we aan het opnoemen waren wáár iedereen in het boek was, nu ![]() ![]() ehmm... Willem>???? paard???? geeeeeeen idee!!! If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
quote: fuck he, ik heb deel 1 ook nog steeds niet uit ![]() moet toch maar weer eens wat gaan lezen ![]() ![]() |
|
Shame on you! *spank* ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Hehhehe... waarom denk je dat ik pas vorige week naar de bios ben geweest.. moest me ook eerst weer even door 1 heeen worstelen.. wilde niet mijn verbeelding laten vervangen door Jackson's grimeurs en effectenbak (al waren die ontzettend goed) ... ![]() |
|
ik heb net het boek bijna uit..... Vind het boek echt veel mooier. ![]() |
|
Hmm.. het lijkt erop alsof ik dus kennelijk tot de weinigen behoor die te slecht heeft opgelet en daardoor Willem pas bij Moria zag.... Herkansing dan... WIE O WIE heeft de TROLLEN gezien?!?! In het boek werd deze scene (dat de Fellowship bij de Trollen kwam die Bilbo ooit bijna verslonden) goed uitgewerkt, in de film hadden ze hier geen tijd voor, maar waren de trollen wel enkele seconden in de achtergrond in het beeld!! (voor de mensen die het boek niet hebben gelezen zal het nog onopvallender geweest zijn, die hebben het moeten hebben van het verhaaltje van Bilbo aan de kinderen in de shire, om de situatie te begrijpen) Wie heeft ze gezien? WEL: Valorian NIET: ? ![]() |
|
Bedoel je op het einde (van deel 1)? 'k Weet niet goed wat je precies bedoelt... ![]() Die versteende trollen zaten toch in 'De Hobbit'? Niet? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote: In 'De Hobbit' werd bilbo gevangen genomen door die trollen ja.. In het begin van de film (deel 1) verteld hij dit nogmaals aan de kleine kinderen, tijdens het verjaardagsfeest. Hij verteld weer hoe de trollen teringlang ruzien over hoe ze bilbo en vrienden gaan klaarmaken, tot de zon opkomt en ze in steen veranderen. Verderop in deel 1, ik weet niet meer precies wanneer, lopen ze langs (ik geloof 3) grote versteende trollen, deze zijn maar heel even in beeld en er wordt ook niet op ingegaan door de cast ofzo.. Dit zijn de trollen die in bilbo's avondtuur versteend zijn.. Grappig van meneer Jackson om ze er zo in te zetten.. .. ![]() |
|
Aha, ik had ze idd in eerste instantie niet gezien maar het alziend oog van m'n vriend wel.. Dus WEL: Valorian Half en half: Sharteel NIET: [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 15-02-2002 10:21] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |