|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
ja? waarom niet? leuk zo vlak voor het weekend, beetje leven in de brouwerij! Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
Tja zo groot verschil vindt ik nie zitten in lotr ned en eng, ik heb eerst nederlands gelezen, en toen ik de boeken zelf wou hebben (heb vroeger eerst de boeken van me ma gelezen) enige voordeel van Engels is dat die (prachtige) gedichten beter klinken, de nederlandse vertaling, is wel aardig maar haalt het niet bij het engelse origineel, maar voor de rest is er geen verschil tussen de boeken (behalve tussen de oren misschien ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Gelukkig, ik was al bang dat ik In de ban van de ring nog een keer moest lezen. Niet dat ik dat erg vind, maar ik was al blij dat ik de Nederlandse versie uithad. the only pleasure is pain |
|
quote:Hmmm...ik vind hem zo geweldig dat ik hem al meerdere keren gelezen heb I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Yep me too 3of 4 keer, incl. de hobbit, maar dan wel over 12 jaar verspreid ofzo Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Een boek meerdere keren lezen kan ik alleen als ze van Stephen King zijn. the only pleasure is pain |
|
quote: Path of the Dead komt dus pas in de 3e film Ik heb bijna alles gelezen van Opper Hobbit Tolkien, behalve die brieven I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: En dat ben ik nou helemaal met je eens (die cd's van blind guardian) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ik vermoed dat alle liedjes en versjes ook uit de film zijn gekegeld. anders wordt het nog een musical. ik had eerst gezworen niet naar de film te gaan. dit komt omdat ik het boek al wel tienduizend keer heb gelezen en mijn eigen beeld bij gevormd. als je naar de film gaat is dat in een keer weg. de volgende keer als ik het boek lees zie je gewoon de filmkarakters voor je. maarja, ik heb natuurljk ook een ijzeren wil van het jaar nul. ik heb dus de trailer ook gezien en ik flipte al kompleet. wat zag er goed uit zeg.de ringgeesyen zien er echt uit zxoals ik dacht! dat wordt dus toch een bezoek naar de bios. trouwens nu we het toch over verfilmingen hebben. ben ik de enige die zich ook op spider-man verheugt of ben ik de enige comicfanaat hier? |
|
Hier heb je nog een comic fanaat!!!! Spaar geen Spiderman, maar films blijven verplicht!!! Jammer alleen dat de WTC scene moet sneuvelen.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-10-2001 0:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik kan niet wachten.. the only pleasure is pain |
|
ik kan ook niet wachten.... schiet es op met december http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Spiderman niet echt zot van... Sandman daarentegen... En van LotR: Ben volop bezig met lezen. Wil hem nog uit hebben vóór de film uitkomt... [Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 13-10-2001 12:24] |
|
wijs |
|
quote: Zo dacht ik er ook over, en ik heb LotR ondertussen uit. Heb je ook "de Hobbit" gelezen? the only pleasure is pain |
|
quote: oh dank je I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
ja jij bent |
|
quote: Sandman wordt wel vaker genoemd; ken je uitleggen wat het zo goed maakt t.o.v. andere comics en hoeveel delen ervan zijn? (ik dacht 4) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het is bijna zo ver......... Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik ga aanstaande donderdag. Lijkt me echt kicke |
|
vind het rot dat er zoveel volk op zal afkomen. 'k haat het als ik moet vechten voor een deftig plaatsje... |
|
Ik heb nog een of andere bioscoopbon ofzo... Zonde om er geen gebruik van te maken. Bovendien ben ik een errug grote fan van Tolkien. Film schijnt erg tof te zijn. Alleen jammer dat ze zo'n hollywood jochie hebben genomen voor Legolas.. SCUM FUCK |
|
nou, inderdaad de casting vind ik erg goed, alleen legolas net iets minder en gelukkig heb ik ook nog een bioscoopbon ik ben benieuwd en het maakt me ook geen donder uit of ik die film nu zie of over een paar weken al dat gedoe met die mensen die die film perse meteen willen zien, ik begrijp dat echt niet die hype de eerste week dat zo'n film uitkomt, vreemd geduldloze mensen allemaal Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Legolas word gespeeld door een brit, en ik kan je verzekeren....Legolas = Legolas!!! ik heb btw de film al gezien.......voorpremiere....en het heerst zo erg hard...niet normaal had ik totaal niet verwacht die Moria scenes zal ik nooit meer vergeten Oh ja, als je al 2 jaar of zelfs al 4 jaar wacht op die film dan kan je geduld aardig opraken [Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 16-12-2001 19:19] I love the smell of painted miniatures in the morning |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |