IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lord of the Rings Vorige pagina | Volgende pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 16-12-2001 19:54 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

jammer genoeg moet ik naar de bioscoop voor deze film... maaarrrr... hij schijnt ook al op DVD te koop te zijn (regio 4); ik heb al een reservering staan voor de bios op 24-12, maar als ik die DVD weet te bemachtigen, hoef ik me niet tussen al die irritante mensen te begeven die hun snater niet kunnen houden...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 16-12-2001 20:01 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2001 4:30 schreef Mutilator het volgende:
Sandman wordt wel vaker genoemd; ken je uitleggen wat het zo goed maakt t.o.v. andere comics en hoeveel delen ervan zijn? (ik dacht 4)

Wat Sandman zo goed maakt? Weet het eigenlijk niet. Ken niet zo veel van comics, maar Sandman sprak me gewoon van de eerste keer aan... Vind Neil Gaiman sowieso al geen slechte auteur, en McKean en die andere hun tekenstijl stonden me best wel aan (dat en het feit dat zowel Sandman zelf als z'n zussie zo verdomde mooi zijn, hehe), dus 'k was rap overtuigd... Er zijn zo'n 10 verzamelboeken van uitgekomen (kost zo heel wat minder dan de aparte afleveringen, en bij ons in de bieb hebben ze ze), en er zijn ook verschillende spin-offs van gekomen (Death, Mervin Pumpkinhead,...)


Hieronymus
Stationary Traveller
Usericon van Hieronymus
Posted 16-12-2001 22:36 by Hieronymus Wijzig reactieProfiel van HieronymusQuote dit bericht

Nog ff voor de geïnteresseerden:
Bij het kindermenu van de Burger King zitten hele koele LotR poppetjes

Spaar ze alle negen.


... do you think we're forever? ...


Zash
Usericon van Zash
Posted 17-12-2001 10:21 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

Ik ben nu het eerste boek aan het lezen, en vind het erg goed. Mn vader heeft de andere twee ook nog in de kast staan, dus ik heb nog wat te doen. Ik wil zeker naar de film toegaan, en hij gaat idd echt ROELEN!!

Zash


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-12-2001 11:46 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

godverdomme zeg die film heerscht de pan uit!
brute actie en de balrog is egt vet.

enige minpunt ze slaan zoveel over en er zitten stukken in die niet in het boek voorkomen...



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 17-12-2001 12:00 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Nog niet te veel verklappen! Ik ga hem de 29e pas zien!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 17-12-2001 16:41 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2001 22:36 schreef Hieronymus het volgende:
Nog ff voor de geïnteresseerden:
Bij het kindermenu van de Burger King zitten hele koele LotR poppetjes

Spaar ze alle negen.


Gaaf
dat is beter dan die disney shit bij de mac altijd


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-12-2001 16:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik vraag me nog steeds af of ik hem nu moet gaan kijken of eerst de boeken maar eens uitlezen. Alhoewel, deze film gaat alleen over het eerste boek en die heb ik al gelezen... Lastige kwestie.

Hoe groot schat men de kans dat ik de boel nog snap als ik na een pauze van 4-5 jaar verder ga met boek II?



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 17-12-2001 16:48 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 16:44 schreef Vargen666 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of ik hem nu moet gaan kijken of eerst de boeken maar eens uitlezen. Alhoewel, deze film gaat alleen over het eerste boek en die heb ik al gelezen... Lastige kwestie.

Hoe groot schat men de kans dat ik de boel nog snap als ik na een pauze van 4-5 jaar verder ga met boek II?
In dat geval kan je denk ik beter eerst de film kijken om je geheugen op te frissen (of beter: lees het boek nog een keer )


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 17-12-2001 16:50 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

zo erg is het ook niet om Lord of the rings 2 keer te lezen


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-12-2001 16:50 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Lijkt me op zich een goed plan. Alleen ben ik een erg trage lezer... Nou ja, ik zie wel.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 10:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik lees ze niet, haat lezen eheh

Ik denk dat die film wel top wordt, in ieder geval denkt www.imdb.com daar ook zo over.
Check die score maar eens, 9.6 geloof ik. Terwijl die film nog niet eens uit is, slechts voor een selecte groep, pers e.d.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-12-2001 10:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

had liever eerst de boeken willen lezen, heb ze wel aan valorian gegeven (allemaal) voor zijn verjaardag, uiteraard er handig zodat ik er zelf ook gebruik van kan maken. beetje jammer dat hij ze altijd in het engels moet hebben.

Vind het altijd zo nadeel van een film dat je eigen verzonnen karaker trekjes en uiterlijken van de personen in een verhaal heel anders zijn in de film.
Als je na de film een boek gaat lezen valt het altijd tegen. Vind ik.

moet de film nog zien maar dat doe ik wel Ergens in januari, als het wat minder druk is in de bioscoop, ik erger me vaak dood aan die mensen in de bios.
Ik ben heel erg benieuwd hoe de film is.


[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 18-12-2001 10:58]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-12-2001 20:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2001 19:54 schreef Sarjenka het volgende:
jammer genoeg moet ik naar de bioscoop voor deze film... maaarrrr... hij schijnt ook al op DVD te koop te zijn (regio 4); ik heb al een reservering staan voor de bios op 24-12, maar als ik die DVD weet te bemachtigen, hoef ik me niet tussen al die irritante mensen te begeven die hun snater niet kunnen houden...


- Dat er NU al een DVD te bemachtigen is is bullshit! Of het moet een illegale versie zijn, .. De enige voorstellingen tot nu toe zijn persvoorstellingen geweest, en voorstellingen voor bepaalde bekende Tolkienclubs. Hier werd streng op toegezien dat niemand met camcorders en shit naar binnen kwam.
- Lord of the rings is juist een van de zeer weinige films waarvoor ik WEL naar de bioscoop ga. Ik zal echter pas in Januari ofzo gaan , als die chaos een beetje aan het minderen is, en dan zo laat mogelijk s'avonds, op een doordeweekse dag (geen uitgaanspubliek.. die zijn altijd vervelend tijdens films).
- Maareh.. eerst moet ik het boek uitlezen.. ben met originele (engelse) boek bezig en wil niets van de film zien (voor zover dat mogelijk is) voor ik die uit heb, om mijn eigen gedachten bij het verhaal te kunnen vormen, in plaats van de intepretatie van meneer Jackson, waarvan ik vrijwel zeker weet dat hij het geweldig gedaan heeft, daar hij zelf ook een soort hobbit is, maar toch.. eerst boek uit dus


VARGEN: Wacht even met die biosshit tot ik het boekuit heb dan ga ik wel mee


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-12-2001 20:03]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-12-2001 20:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heet dat tweede deel niet 'The twin towers'?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2001 20:16 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

two towers

(kut ik ben d'r in getrapt)

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 18-12-2001 20:17]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-12-2001 20:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

haha , zou ik ook gedaan hebben ben ik bang


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 18-12-2001 20:27 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 18 december 2001 10:56 schreef Cadaveria het volgende:


Vind het altijd zo nadeel van een film dat je eigen verzonnen karaker trekjes en uiterlijken van de personen in een verhaal heel anders zijn in de film.
Als je na de film een boek gaat lezen valt het altijd tegen. Vind ik.



Ikzelf persoonlijk vind de casting juist heel erg briljant. sommige spelers zijn echt zo zoals ik ze me heb voorgesteld
maar ja, das bij iedereen weer anders

maar de film heerst idd de fucking pan uit!!!!


I love the smell of painted miniatures in the morning


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2001 20:29 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Zaterdag 17.10 gaat L.M. Lotr zien!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Nachtvorst
Usericon van Nachtvorst
Posted 18-12-2001 21:38 by Nachtvorst Wijzig reactieProfiel van NachtvorstQuote dit berichthttp://www.geocities.com/haatstrijd en www.geocities.com/staalhart

JAAAAAA LOTR GAAT HEERSCHEN!!!!!



Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 19-12-2001 13:47 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt

Ik heb de film vannacht gezien (0.00 ) Hij was echt ontzettend gaaf, fantastisch, super enz!!!!

Ik ga er zeker weten nog een keer heen


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-12-2001 13:51 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 13:47 schreef Elanthia het volgende:
Ik heb de film vannacht gezien (0.00 ) Hij was echt ontzettend gaaf, fantastisch, super enz!!!!

Ik ga er zeker weten nog een keer heen

jaloerzzz


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 19-12-2001 13:55 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt



Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 19-12-2001 20:54 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Ohh!! Ik zie overal die billboards en nu word het echt moeilijk! Ik denk trouwens niet dat het echt teleur gaat stellen. Mijn vriend presteert het te zeggen dat 'ie nog nooit van Lord of the Rings gehoord heeft. Ik geloof dat het qua verkoopcijfers eerst de bijbel en dan LotR is ofzo. Ik ga 'em de 28e zien, samen met een stel ex-collega's. Maar ik zit erover te dubben al eerder te gaan met m'n broer en diens vriendin. Die zijn er ook he-le-maal weg van, die megagrote filmposter hangt in hun woonkamer.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-12-2001 21:04 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik ga ook egt nog een keer..

na de film zit je egt zo van, ja kut nog 1 jaar wachten!



Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen