IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lord of the Rings Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 15-02-2002 10:21 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Dus
WEL:
Valorian
Lord Morgoth

Half en half:
Sharteel

NIET:

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 15-02-2002 10:22]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 15-02-2002 10:36 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Dus
WEL:
Valorian
Lord Morgoth
Suzanne

Half en half:
Sharteel

NIET:


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 15-02-2002 13:28 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Dus
WEL:
Valorian
Lord Morgoth
Suzanne
Bint

Half en half:
Sharteel

NIET:


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 16-02-2002 12:44 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik heb Lord of the Rings 2x keer gezien.

De eerste keer dacht ik van fuck dit heerscht toen ik die battle tegen Sauron zag in het begin met al die orcs die naar die leger van elven en mensen rennen.

De scene's in Moria was ook .
De Balrog was gaaf gemaakt
De hele film was gewoon kick!

Op het einde stond ik na te shaken.
De 2de keer toen ik de film zag, had ik weer het zelfde gevoel

Kortom Lord Of The Rings heerscht.
Mijn absolute nummer 1!!(tot nu toe)





Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 18-02-2002 11:12 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm


Dus
WEL:
Valorian
Lord Morgoth
Suzanne
Bint
Aragorn

Half en half:
Sharteel

NIET:

---
Voor de mensen die Glorfindel miste in de film.....hij zit er wel in
in 1 shot zie je in de verte Rivendell, en aan de rechterkant zie je een ruiter met een blauwe cape rijden op een paard....dat is Glorfindel


I love the smell of painted miniatures in the morning


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 18-02-2002 11:51 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

Dus
WEL:
Valorian
Lord Morgoth
Suzanne
Bint
Aragorn
Mordheim (volgens Sharteel "het alziend oog" )

Half en half:
Sharteel

NIET:


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-02-2002 11:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Dus
WEL:
Valorian
Lord Morgoth
Suzanne
Bint
Aragorn
Mordheim (volgens Sharteel "het alziend oog" )

Half en half:
Sharteel

NIET:
Beli Mawr (uit respect voor de schrijver, in zijn testament stond uitdrukkelijk dat er geen film van mocht gemaakt worden)


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-02-2002 13:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dus
WEL:
Valorian
Lord Morgoth
Suzanne
Bint
Aragorn
Mordheim

Half en half:
Sharteel

NIET:
Beli Mawr
TNightmare (binnenkort herkansing)


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 18-02-2002 13:46 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2002 21:56 schreef TNightmare het volgende:
AL BIJ RIVENDELL:

- Aragorn
- Sharteel
- Suzanne
- Witchking
- NecRomantica
- TNightmare

PAS BIJ MORIA:

- Valorian666
- Lord Morgoth
- Dwaallicht

Ga binnenkort weer eens controleren. Hoe lang zal die nog draaien btw?
Ik ben zaterdag voor de tweede keer geweest. Bill the pony is al te zien zodra ze uit de herberg weggaan met Aragorn


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-02-2002 13:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 13:42 schreef TNightmare het volgende:
Dus
WEL:
Valorian
Lord Morgoth
Suzanne
Bint
Aragorn
Mordheim

Half en half:
Sharteel
Cadaveria

NIET:
Beli Mawr
TNightmare (binnenkort herkansing)

Ik vond hem wel mooi gemaakt enzo, maar ken het boek niet. Dus na alle verhalen ect, viel hij voor mij wat tegen, maar ik hou gewoon niet zo van dit soort films. Geef mij maar monsters en co en die andere ehh ice nogwattes.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 18-02-2002 19:08 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 18 februari 2002 11:53 schreef beli mawr het volgende:
NIET:
Beli Mawr (uit respect voor de schrijver, in zijn testament stond uitdrukkelijk dat er geen film van mocht gemaakt worden)

Dan had Mr Tolkien ook nooit die filmrechten moeten verkopen

Monsters Inc en Ice Age Rule!!!


I love the smell of painted miniatures in the morning


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-02-2002 19:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 19:08 schreef Aragorn het volgende:
Dan had Mr Tolkien ook nooit die filmrechten moeten verkopen

Monsters Inc en Ice Age Rule!!!


Yep... Vooral naar Ice Age kijk ik erg uit... Monsters Inc is immers van Disney (maar vast ook zeer goed)..
Shrek ruled ook, Chicken run was goed maar minder dan Wallace & Gromit...

Nu weer over LOTR


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-02-2002 19:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ben nog steeds bezig in the hobbit

ga maar weer opnieuw beginnen.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 18-02-2002 19:54 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Dus
WEL:
Valorian
Lord Morgoth
Suzanne
Bint
Aragorn
Witchking

Half en half:
Sharteel

NIET:


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-02-2002 20:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heeft een van jullie toevallig nog BLOOPERS gezien??

(voor mensen die niet weten wat Movie-Bloopers zijn: Hier voorbeeld blooper-of-all-time: Ben Hurr - Een romein die zijn horloge nog om heeft (oid)

Ikzelf let er nooit op en zie ze (vrijwel) nooit.. maar keek vandaag toevallig even op een site waar er erg veel stonden.. Ik heb niets gezien dus..

- Aragorn geen bruine laarzen maar witte sneakers aanheeft (een shot, enkele seconden)
- De orks het ene moment dood liggen, en een shot seconden later ineens eentje rechtop zit. (bij boromirs dood)
- Legolas pijlen van kleur veranderen
- etc.etc.

Voor mensen die meer willen zien of nogmaals gaan kijken en perse willen gaan opletten op bloopers:

http://www.moviebloopers.com/bloopers/action/default.php?Page=12&Offset=7

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-02-2002 20:29]


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-02-2002 23:03 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

stoer, ik ga nog een keer, maar dan met een lijstje van die bloopers

dr schijnt trouwens ook ergens in een kort shot een auto te staan, maar die ben ik nog niet tegengekomen


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-02-2002 23:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 23:03 schreef Bintmeister het volgende:
stoer, ik ga nog een keer, maar dan met een lijstje van die bloopers

dr schijnt trouwens ook ergens in een kort shot een auto te staan, maar die ben ik nog niet tegengekomen


Hmm... Ja.. ik heb ook zoiets gelezen.. maar niet zo'n duidelijke auto als bij bijv. Ben Hurr te zien zou zijn...

Het zou hier meer om een soort snelle schicht gaan tijdens een van de wat uitgezoomdere (landschap) scene's, die volgens sommigen verklaard wordt als auto...
Wachten op de DVD release dus..


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-02-2002 23:17 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

zeker, want daar zitten nog veel meer gave scenes in die ze voor de bioscoop release eruit moesten flikkeren

btw, ik ben nu eindelijk Elessar tegengekomen in het boek


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 18-02-2002 23:44 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Ik heb de film gezien vond het wel erg goed, maar ben nu ook het boek aan het lezen, had het al voor de hele hype maar was er nog nooit in begonnen. (te druk) maar sinds ik aan het lezen ben mis ik veel in de film hoor. maar ja kan ook niet helemaal verfilmd worden he.

die balrog lijkt wel een beetje qua uiterlijk op het monster / logo van motorhead vond ik trouwens.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-02-2002 23:59 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik ben blij dat ik die boeken ook al heb, want die zijn nu ineens veel duurder geworden....


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-02-2002 11:37 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Nog even over die Movie-Bloopers:

In de scene waarin Frode en Sam door het korenveld lopen, en Sam zegt: "Dit is het, als ik nog een stap doe ben ik nog nooit zover van huis geweest". Daar zie je in de rechter-bovenhoek een gele auto/bus rijden.

Ohja .. en Bill de pony krijgen ze pas als ze uit Rivendell komen, maar die krijgen ze eigenlijk al veel eerder (in Bree). (maar das niet echt een blooper)

Trouwens, ik heb laatst de film voor de derde keer gezien en ik vond hem al wat minder worden. Alleen de begin battle tussen de Free People en Sauron: MACHTIG!!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-02-2002 11:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 23:59 schreef Bintmeister het volgende:
ik ben blij dat ik die boeken ook al heb, want die zijn nu ineens veel duurder geworden....


Ja dat zal wel inderdaad.. en als je een van de nieuwste edities koopt staat er geloof ik ook iets op van 'now a great motionpicture' oid..


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-03-2002 20:31 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Wat er allemaal op de dvd komt :

Three behind-the-scenes featurettes:
-"Welcome to Middle-earth" (an in-store special shown by Houghton Mifflin).
-"The Quest for the Ring" (30-minute special originally shown on the FOX Network).
-"A Passage to Middle-earth" (60-minute special originally shown on the SCI-FI Channel).

15 featurettes originally created for lordoftherings.net. These take you deep inside Middle Earth and include interviews with cast members Elijah Wood, Ian McKellen, Viggo Mortensen, Liv Tyler as well as members of the crew. Each one originally was shown as a streaming video or a quicktime file, so now you have them in the form of high-quality video.

Exclusive 10-minute behind-the-scenes preview of the next The Lord of the Rings theatrical release, The Two Towers.

Enya's "May It Be" music video.

An inside look at the Special Extended DVD Edition of The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring that streets on November 12, 2002.

Preview of Electronic Arts' video game, The Two Towers.

3D Animated Menus (see below).

DVD ROM Features that lead you to exclusive online content.

Audio will be in Dolby Digital EX (sorry DTS fans).

Releasing November 12, the 4-disc Special Extended Edition contains an additional 30 minutes of the film not seen in the theatrical version.

Some of the additional scenes include:

More time with the Hobbits including a musical number. Extra scene further underscores the Hobbits sense of isolation and the growing realization that they can't ignore the outside world for much longer.

Frodo and Sam POV watching the elves going to the "Undying Land"

When the Hobbits are sleeping, Frodo is awakened by Aragorn's signing of an elvish tune that foreshadow's his relationship with Arwen

More at Rivendell with Aragorn

More on the departure of the Fellowship from Rivendel

More in the Mines before the cave troll fight

Gifting scene ... as the Fellowship leaves, Galadriel gives them each a personalized gift that will end up being critical to their future. Legolas gets a special bow, Sam gets some elvin rope that comes in handy when he faces a giant spider in The Two Towers, and a touching moment between Gimli and Galadriel.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-03-2002 20:35 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Er komt zowel een widescreen als een fullscreen versie () uit.



[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 27-03-2002 20:37]


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 27-03-2002 21:31 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 13 februari 2002 16:25 schreef Valorian666 het volgende:
OK.... laten we kijken of het aan de regisseur/scriptschrijver ligt, of aan de nietoplettende mensen zelf....

WIE heeft de pony BILL (willem) al gezien toen de fellowship Rivendell verliet, en wie pas bij de poorten van Moria???

AL BIJ RIVENDELL:

- Aragorn
- Rajackar
PAS BIJ MORIA:

- Valorian666
-Lord Morgoth
-Dwaallicht



De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen