![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
daar kenne we voor zorge ![]() ![]() |
|
Vlad, gaaf zwaard! ![]() Trouwens heeft iemand Narsil al gezien? ![]() ![]() |
|
quote: ja ![]() |
|
Hoe vind jij hem, Decipher? Verwachtte er eigenlijk meer van, maar ja een zwaard is een zwaard ![]() Glamdring vind ik nog de mooiste zwaard uit de film. ![]() |
|
Ja idd ![]() ![]() |
|
quote: Wat wou je dan, echt mensen neerhakken met dat ding ![]() ![]() |
|
quote:nou als je tegenwoordig op straat loopt kan zo een ding wel is handig zijn he. Als iemand je bedreigt met: Geef je geld! met zo een mes. Dan pak je gewoon je zwaard even en slacht je hem of bedreig je hem. Dan koop ik nog een cape erbij waaronder je het zwaard kan verbergen en dan zit het goed he. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 10-11-2002 18:49] ![]() |
|
quote: wil je hem met stenen gaan slijpen ofzo ![]() is de beste manier niet om een zwaard harder en scherper te krijgen door hem meerdere keren in een soortement oven met een blaasgalg op te warmen met een hamer erop te slaan en dan afkoelen en weer opnieuw ![]() Mjah ik heb geen smidse waar ook ![]() ![]() |
|
foto van een stuk van shelobs lair.. *spoiler* http://warofthering.net/images/newsimages/shelobslair.jpg ![]() |
|
Ik zag zo die poster van de 2e film van LOTR en er staan 2 torens op de poster (barad dur en orthanc meen ik), maar tolkien bedoelde met 'the two towers' toch: minas tirith en minas morgul (die torens daarvan dan). of zit ik nu fout? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote:Ik had meer het idee dat de torens uit dat deel op Minas Tirith en Orthanc sloegen. ![]() |
|
NOG TWEE WEKEN!!!!!!!!!!!! ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Ik heb boek 1 net uit en ben nu half in boek twee. Vind boek twee wel een stuk lekkerder lezen. ![]() ![]() |
|
Ja boek 2 is bruut! Ben op de helft van boek drie, maar ik lees echt weinig, heb geen zin om dat boek te pakken. Als ik t heb issut toch wel leuk ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Die 4-dvd box van 'Fellowship' is ook bruut. Heb eergisteren eindelijk de tijd gehad om die laatste dvd ervan af te kijken. Helaas zal ik The Two Towers alleen moeten gaan zien al die keren, want mijn vriendin weigerd om deze films te kijken vanwege de mega media-aandacht ![]() Ze weet niet wat ze mist. En over weinig lezen gesproken: begin vorig jaar heb ik eindelijk na jaren zoeken De Hobbit kunnen kopen, maar heb hem nooit uit gelezen, terwijl ik de LOTR-trilogie de eerste keer juist snel uit had jaren geleden... Toch De Hobbit er maar ff bijpakken binnenkort. Bring The People Together ![]() |
|
quote: dat komt me bekend voor.. ![]() ![]() |
|
quote: Je mag mee hoor ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote:ik moet boek 3 nog lezen. Heb nog alle tijd! ![]() |
|
ik heb lotr warhammer gekocht!! (like you give a fuck ![]() ![]() |
|
quote:Warhammer? 40K? Quest? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
de nieuwe comp game -two towers - op de ps2 is een zwaar SAAI spel, wel mooi gemaakt though Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
quote: hmm geen warhammer dan..maar wel van games workshop ![]() ![]() |
|
quote: Klopt...alleen maar button bashen... ![]() |
|
quote: wel 3 tegelijkertijd hoor ![]() ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |