IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lord of the Rings Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-05-2002 20:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 19:48 schreef Airwolf het volgende:
de orcs zijn in de film kut


Jaah, de orcs in mn hoofd zijn veel stoerder...


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 20-05-2002 20:06 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 20:01 schreef Asherah het volgende:
Jaah, de orcs in mn hoofd zijn veel stoerder...


ze lijken in de film veel teveel op mensen net zoals in from dusk tilldawn. ze hadden de lichaamsdelen veel meer buiten proporties moeten trekken. een andere lichaamsbouw, lange armen etc. en de hoofden moesten ook anders breder of zo


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-08-2002 11:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die dubbel DVD is nu te koop waarop op de tweede dvd ong een uur weggeknipt materiaal staat waar ik dus erg benieuwd naar ben maar niet voor zo'n schofterige prijs en voor het feit dat er straks nóg een versie komt met 4 dvd's die vast niet goedkoper zal zijn.

Heeft iemand die tweede dvd al ergens op het net gesignaleerd?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-08-2002 11:20]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-08-2002 11:23 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb wel de video gekocht en hij blijft geweldig..behalve dan die ene vent (orc) met dat Slipknot-achtige masker


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 13-08-2002 11:28 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 13 augustus 2002 11:19 schreef Mutilator het volgende:
Die dubbel DVD is nu te koop waarop op de tweede dvd ong een uur weggeknipt materiaal staat waar ik dus erg benieuwd naar ben maar niet voor zo'n schofterige prijs en voor het feit dat er straks nóg een versie komt met 4 dvd's die vast niet goedkoper zal zijn.

Heeft iemand die tweede dvd al ergens op het net gesignaleerd?


Nog nergens gesignaleerd. Al wel bekeken. Er is een hoop interessant materiaal op te vinden, maar een uur extra, weggeknipt materiaal vind je er toch niet op. Misschien wel als je alle beelden die je drie of vierdubbel te zien krijgt bij elkaar telt. Die dvd met vier cd's zal een director's cut bevatten.. Wel dikke afzetterij...

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 13-08-2002 11:28]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-08-2002 11:32 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Hier ook een Tolkien fan! (als ik me al zo mag noemen, ben pas op blz. 567 )


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-08-2002 11:33 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 augustus 2002 11:32 schreef B6R6A6M het volgende:
Hier ook een Tolkien fan! (als ik me al zo mag noemen, ben pas op blz. 567 )
Dat ligt er aan... voor de hoeveelste keer?


I'm not being rude. You're just insignificant.


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 13-08-2002 11:35 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Ik heb het boekje al 2 keer gelezen ben je dan true tolkien fan


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-08-2002 11:36 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 11:33 schreef helmet het volgende:
Dat ligt er aan... voor de hoeveelste keer?


ik was op blz. 380 de vorige keer gestopt en ben daarna maar weer overnieuw begonnen, dus voor de 1,27ste keer om precies te zijn


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 13-08-2002 16:06 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Die zwaarden zijn van echt metaal, vervaardigd door een ervaren wapensmid.
Peter Jackson wilde het zo echt mogelijk eruit laten zien .
Plus het lijkt me sterk dat je speciaal stalen zwaarden laat maken en dan opeens latex zwaarden gebruikt...

Je kan best een Tolkien fan zijn als je LoTR trilogie heb gelezen, maar je word pas een Tolkien kenner als je Silmarillion minstens 2x heb gelezen!!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2002 16:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

De film was wel ok, het boek kon me niet boeien. De Silmarillion vind ik dus ook 10x beter dan Lord of the Rings!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-08-2002 16:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Er zijn niet veel fantasy films, dus ik vind The lord of the rings een hele goede film.


Headbanger
Sanity Assasin
Usericon van Headbanger
Posted 13-08-2002 16:14 by Headbanger Wijzig reactieProfiel van HeadbangerQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 20:06 schreef Airwolf het volgende:
ze lijken in de film veel teveel op mensen net zoals in from dusk tilldawn. ze hadden de lichaamsdelen veel meer buiten proporties moeten trekken. een andere lichaamsbouw, lange armen etc. en de hoofden moesten ook anders breder of zo


De orcs zijn gemartelde en verminkte elfen, en daarom hebben ze duidelijk nog trekken van de elfen. Vandaar.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-08-2002 16:15 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 16:12 schreef wladimir het volgende:
Er zijn niet veel fantasy films, dus ik vind The lord of the rings een hele goede film.


Dat er weinig fantasy films zijn, is toch geen reden om een film die dat wél is goed te vinden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2002 16:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 16:14 schreef Headbanger het volgende:
De orcs zijn gemartelde en verminkte elfen, en daarom hebben ze duidelijk nog trekken van de elfen. Vandaar.


De orc's zijn fictieve fantasiefiguren.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 13-08-2002 16:18 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Het is zeker een goede film!!
Ik vind wel dat Peter Jackson het boek wel trouw is gebleven, maar alleen die zogenaamde commerciele toevoegingen zoals die uitspraak van Aragorn op het einde van de film 'Let's hun some orcs'...aaargh...
Daar heb ik echt een hekel aan.


Headbanger
Sanity Assasin
Usericon van Headbanger
Posted 13-08-2002 16:18 by Headbanger Wijzig reactieProfiel van HeadbangerQuote dit bericht

euh.... logisch in een fantasyfilm?


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 13-08-2002 16:19 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

De 2-dvd van LOTR afzetterij? INTEGENDEEL!!!
Wij hebben de Media Markt waar je hem voor €17 (zeventien euro!!) kan kopen!!!
En het is een heerlijk voorproefje voor de director's cut die in november uitkomt,met alleen maar nieuw bonusmateriaal vgl. met de xtra's op deze bonus-dvd!
Alleen een gigantisch minpunt vind ik de FRANSE aftiteling!!!
Wat een afknapper!!!! the French!
Maar de film en de extra's blijven geweldig!!


Bring The People Together


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-08-2002 16:19 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 augustus 2002 16:12 schreef wladimir het volgende:
Er zijn niet veel fantasy films, dus ik vind The lord of the rings een hele goede film.
Beetje rare reden.. maar daarbij.. wat is niet veel?

Ik wil ooit in m'n 'filmkast' de volgende fantasy titels terugzien.. ik mis er vast nog een aantal, iemand aanvullingen?

- LotR
- Willow
- Mists of Avalon
- Legend of the Leprechauns
- Labyrinth
- Dark Crystal
- Neverending story


I'm not being rude. You're just insignificant.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 13-08-2002 16:23 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 16:19 schreef helmet het volgende:
Beetje rare reden.. maar daarbij.. wat is niet veel?

Ik wil ooit in m'n 'filmkast' de volgende fantasy titels terugzien.. ik mis er vast nog een aantal, iemand aanvullingen?

- LotR
- Willow
- Mists of Avalon
- Legend of the Leprechauns
- Labyrinth
- Dark Crystal
- Neverending story

Ik vond 'Legend' ook wel leuk, is wel meer een kinderfilm...

off topic

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 13-08-2002 16:23]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-08-2002 16:23 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

De laatste 3 staan er toch al?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-08-2002 16:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 augustus 2002 16:23 schreef Vampie het volgende:
De laatste 3 staan er toch al?
Eerste ook al, ging even om een totaalbeeld aan beschikbare Fantasy films. Is misschien een minder bekend genre, maar om nou te zeggen dat er niet veel beschikbaar is..


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-08-2002 16:25 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Conan the Destroyer


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-08-2002 16:26 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

He getver! met dat opgepompte gebit!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-08-2002 16:28 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

En waarom staat Legend er niet tussen?? Shame on you

http://us.imdb.com/Title?0089469


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen