![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor, Treebeard zit er gewoon in. ![]() http://www.theonering.net/movie/scrapbook/large/4366 [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 13-08-2002 20:50] ![]() |
|
Ik hoop wel dat in het 2e deel er niet zo veel word uit gelaten als in het eerste deel, want dat was echt jammer Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken ![]() |
|
quote: Gelukkig maar! Tssss, personages als Theoden, Eowyn en Eomer krijgen een mooie introductie, maar geen woord over Treebeard! Wel vreemd, aangezien die wel een aardig digitaal kunstje zal zijn. Willen ze dat bewaren ipv ermee pochen maybe? ![]() |
|
die balrog en die cavetroll hebben ze ook schitterend gedaan, dus zullen de TreeEnts er ook wel stoer uitzien :D ![]() |
|
quote: ik heb de film op video gezien en dan blijft ie nog steeds overeind! wat een geweldige film. Ik vind het stukje met de Balrog eigenlijk een beetje tegenvallen. De opbouw naar de confrontatie is walgelijke sterk en ik erken dat ik best wel heb zitten zweten van spanning. maar het gevecht is VEEL te kort.er had wel wat meer mogen geburen. De balrog is veel te snel uitgeschakeld. maar goed, wie weet laten ze nog wat zien in deel II. Komt Shelob trouwens voor in deel II??? ![]() |
|
quote: Toch pas in deel drie? ![]() |
|
In deel 3 pas. ![]() |
|
quote: zou wel gaaf zijn, maar in het deel I van het boek is het gevecht ook niet zolang hoor ![]() |
|
quote: In de boeken komt shelob toch al in deel II voor?? en de belegering van saruman's toren door de enten? Ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal in de film gaan proppen. jonge, wat wil die film graag zien (en deel III trouwens ook) ![]() |
|
quote: Neeej, is dat Shelob? Nee toch? Ik ben het meest benieuwd naar deel III, en dan het stuk met Gollem die de ring eventjes verovert.... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 13-08-2002 21:44] ![]() |
|
Wanneer komt deel II nu bij ons uit?(slaat agenda open en neemt er een pen bij) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Nederland en Belgie zal wel parallel gaan: 18 december En Shelob zit in het boek op het eind van boek II. Maar de grens tussen boek I en II is ook niet precies zo genomen in de film, dus... ![]() |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ik heb dit weekend lotr gezien. Vond hem knap gemaakt en gave special effects enzo, maar verder vond ik em enigzins langdralig. ![]() |
|
quote: dit weekend al? ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Langdradig.....tja is maar waar je van houdt denk ik zo. ![]() ![]() |
|
ik vind de film wel leuk maar hij haalt het niet bij wat ik me ervan voorstel als ik het boek lees. Aragorn vind ik een van de grote minpunten. niet krachtig genoeg en ook niet genoeg persoonlijkheid. boromir had naar mijn idee veel meer de conankant op gemoeten. Conan rules! het ziet er niet zo getruct uit en vooral deel 1 heeft een sfeer die ik in de lofdr film niet terug kan vinden. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
quote: Sja, ik heb zelf geen tv en als een film van tevoren al een hype is, heb ik bijvoorbaat al geen zin om erheen te gaan. Bovendien vindt ik dit genre films sowieso al geen reet aan, dus dat speelt ook nog mee ![]() Vandaar dus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 16-09-2002 18:19] ![]() |
|
quote: Heheh, ik vond hem juist veel te kort. Ook ongelovelijk slecht trouwens. Alles dat het boek zo speciaal maakt is eruit gehaald...zonde ![]() |
|
quote: zoals??? ik heb bijv. tom bombadil echt niet gemist (alhoewel de grafheuvels...) nee, een superfilm en ik kan haast niet wachten op deel II (misschien onthoofden ze liz taylor wel!! ![]() ![]() |
|
We moeten er nou toch niet omheen zeiken. LOTR the movie is zwaar kut in vergelijking met het boek. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
In vergelijking met het boek is het altijd kut. Het is een goed gemaakte film, mooie special effects, prettig gecast, goed geacteerd & geregisseerd. Muziek kon beter als je het mij vraagt.... vormgeving vind ik smaakvol en in de geest van Tolkien. Als je LotR wil meemaken, moet je het boek lezen! En niet zeiken dat de film slecht is in vergelijking met het boek... dat is-ie natuurlijk altijd, dat wist je van tevoren. Ik ben blij dat ik hem gezien heb iig. ![]() |
|
quote: Nee hoor, 't was precies wat ik er van verwachte. in een boek, en een goed boek doet dat, heb je gewoon meer tijd om diepgang en een achtergrond voor de omgeving en de personen te creeren. als dat in de film zou geburen zou je een film van een week hebben. ik vind dat je beide media los vanelkaar moet zien ook al is de een gebaseerd op de ander. ![]() |
|
ik weet niet, ik vind het boek toch mooier, dan kan je je eigen fantasie gebruiken. bij de film word het je voor geschoteld. nee ik kies toch voort boek. ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |